• 0

Verkeerd adres klanten buitenland kosten voor wie?

Zoals de titel eigenlijk al zegt, de klant vult een verkeerd adres in. Ik kan helaas niet elk adres gaan controleren zeker niet de adresseringen in het buitenland die anders zijn opgebouwd . nu bijvoorbeeld een klant die een huisnummer toevoeging vergeten is. Verzendkosten naar het buitenland zijn helaas al niet mis, maar voor wie zijn die kosten.. ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat is maar net hoe jij dat geregeld hebt in jouw voorwaarden, lever jij inclusief of exclusief bezorgkosten?

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Dat is maar net hoe jij dat geregeld hebt in jouw voorwaarden, lever jij inclusief of exclusief bezorgkosten?

 

 

webwinkel, dus klant betaalt verzendkosten. bij grote orders ben ik daar niet zo moeilijk in dan betaal ik de verzendkosten zelf wel nogmaals maar het gaat hier om een order van 5 euro met 15 verzendkosten waarbij de klant een verkeerd postcode heeft ingevuld, het is geen groot bedrag , maar waarom moet het de ondernemer geld kosten als de klant het fout doet?

Link naar reactie
  • 0

nu bijvoorbeeld een klant die een huisnummer toevoeging vergeten is

 

het gaat hier om een order van 5 euro met 15 verzendkosten waarbij de klant een verkeerd postcode heeft ingevuld

 

Niet dat het veel uitmaakt, maar in je communicatie naar de klant zou ik wel duidelijk aangeven welke fout er precies is gemaakt.

 

Is de zending bij jou teruggekomen of kwam je er op een andere manier achter dat deze fout is gegaan? En weet je of de klant het product nog steeds wil hebben, ondanks de inmiddels opgelopen vertraging?

 

Link naar reactie
  • 0

Zoals de titel eigenlijk al zegt, de klant vult een verkeerd adres in. Ik kan helaas niet elk adres gaan controleren zeker niet de adresseringen in het buitenland die anders zijn opgebouwd . nu bijvoorbeeld een klant die een huisnummer toevoeging vergeten is. Verzendkosten naar het buitenland zijn helaas al niet mis, maar voor wie zijn die kosten.. ?

Wat is de oorzaak van het vergeten van de huisnummertoevoeging? Is dat een fout van de klant? Of is het een gebrek aan de website, waarop het bijvoorbeeld niet voldoende goed mogelijk is om een dergelijke toevoeging in te vullen?

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.