• 0

Genoeg bezoekers, dalende omzet

Sinds 3 jaar ben ik zzp-er en heb ik een webshop op het gebied van drones. Mooie tijden gehad qua omzet, alleen merk ik dat de omzet nu daalt. Echter blijven bezoekers gelijk... Wellicht komt dit ook door het jaargetijde, dat de hype af aan het nemen is en de vervangingsmarkt laag is.

 

Door toenemende concurrentie merk ik dat ik daal in google. Stond eerst op de term quadcopter op positie 2 en nu zelfs op 4.

Om eerlijk te zijn niet erg actief geweest op het gebied van SEO verbetering(omdat dit als ondernemer niet mijn passie is, maar helaas wel een onvermijdelijk gegeven nu).

 

Nu wil ik een linkbuilder in de arm nemen (webton), om weer te gaan stijgen. Maar de kosten zijn vrij hoog. Iemand ervaringen hiermee? Is dit een goede strategie.

 

Op social media erg actief (instagram en facebook, ruim 5000 volgers op beide kanalen).

Wat is jullie mening? Welke stappen kan ik het beste nemen om weer terug te komen op hogere posities in google en daarmee (waarschijnlijk) meer winst te gaan maken. "Wat is laag en wat is hoog hangend fruit voor mij"

 

Adverteren doe ik al middels facebook/adwords. Ook vrij actief op marktplaats.

 

 

De thee staat klaar bij de webshop: schrap, zie forumregels en/of gebruik je profiel en handtekening of overweeg het openen van een 'Wat vinden jullie van mijn...'-topic. ;D 8)

 

www.quadcopter-shop.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.