• 0

Bedrijf runnen terwijl je in het buitenland woont

We hebben in het buitenland (buiten EU) een goed lopend familiebedrijf en ik ben hard aan het nadenken hoe ik het bedrijf zal gaan voortzetten in geval mijn ouders overlijden.

 

Het betreft een bedrijf in de beauty industrie (behandelingen, etc) dus we hebben ook personeel en een manager.

 

De 2 belangrijkste vragen die ik heb zijn:

 

Bestaan er bepaalde kassa systemen waarbij diefstal moeilijk wordt gemaakt? Er wordt helaas niet gepint dus dat is geen optie.

 

Bestaan er camera surveillance systemen waarbij ik alles goed in de gaten kan houden? Zo ja, suggesties?

 

Als iemand nog meer tips heeft hoor ik dat graag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Buitenland, geen EU, dan mogen we rustig denken aan semi bananen-republiek.

 

Jouw belang is niet belang van diegene die jouw toko gaat runnen.

 

Jij ver weg? Op afstand managen en enkel muntjes stapelen ? Droom droom

 

Je kan beter met jouw ouders praten over verkopen terwijl de toko nog goed draait.

 

Wordt er leuk verdient dan zou een optie zijn iemand te vinden die mede eigenaar wordt, bij wijze 10 of 20% en hiernaast een bescheiden salaris ontvangt zodat zijn of haar inkomsten direkt gerelateerd zijn aan omzet/groei. Hiernaast maak je deze persoon legaal aansprakelijk voor boekhouding en rapportage aan jullie en zo deel je de koek.

 

Je moet wel wat overwicht hebben anders wordt je zo onder de voeten gelopen en loop je risico dat de toko afglijd en je uiteindelijk alles kwijt bent.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.