• 0

Kantoorruimte huren in bedrijfsverzamelgebouw

Goededag,

 

Ik wil een kantoorruimte gaan huren in een bedrijfsverzamelgebouw.

Nu vraag ik me af welke verzekeringen nodig zijn als ik mijn goederen in de kantoorruimte verzekerd wil hebben. Is een inventaris- en goederenverzekering voldoende? Of zijn er ook andere zeer belangrijke verzekeringen.

Het gaat om een webshop welke vanuit de kantoorruimte wordt gerund met voorraad opgeslagen in dezelfde kantoorruimte.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 

Mvg Jelle

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goededag,

 

Ik wil een kantoorruimte gaan huren in een bedrijfsverzamelgebouw.

Nu vraag ik me af welke verzekeringen nodig zijn als ik mijn goederen in de kantoorruimte verzekerd wil hebben. Is een inventaris- en goederenverzekering voldoende? Of zijn er ook andere zeer belangrijke verzekeringen.Het gaat om een webshop welke vanuit de kantoorruimte wordt gerund met voorraad opgeslagen in dezelfde kantoorruimte.

Inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering.

 

De verzekeringsmaatschappij zal enige voorzieningen voor diefstal- en brandpreventie willen zien.

 

Controleer ook of de Vereniging van eigenaren van het bedrijfsverzamelgebouw voldoende tegen calamiteiten is verzekerd. De binnenkant van uw gehuurde komt voor uw risico en rekening ... de buitenkant voor de VVE.

 

Zoals Patrick Keizer al adviseerde ... vraag uw verzekeringsadviseur. Kijk ook eens wat uw reguliere Bank hierbij voor u kan betekenen.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

De verzekeringsmaatschappij zal enige voorzieningen voor diefstal- en brandpreventie willen zien.

Als basis geldt dat een verzekeraar wil dat de beveiligingsmaatregelen van de van toepassing zijnde risicoklasse zijn genomen. Laat de voor jou geldende risicoklasse en benodigde bouwkundige en technische maatregelen bij voorkeur in kaart brengen door een erkend beveiliger.

 

Let daarnaast goed op de garantiebepalingen in de verzekeringscontracten: dat zijn o.a. de clausules beveiliging (al genoemd), de clausule blusmiddelen en - last but not least -de clausule elektrische installaties: die laatste houdt in dat je de opstaleigenaar moet vragen om een keuringsbewijs.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 284 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.