• 0

boodschap ivm prijs product naar potentiele klant toe

Beste collega's ondernemers

 

Ik verkoop body&mind vakanties te Marokko. Time out, even tijd voor jezelf op een andere manier.

 

Waar zit ik even vast, wat is mijn vraag?

 

Hoe communiceer ik dat er een prijs aan mijn product hangt.

Dat de potentiele deelnemer ofwel zo wie zo over het budjet beschikt of dat deze weet dat hij zal

dienen een keuze te maken of hij/zij in zichzelf wenst te investeren en daar iets voor over heeft.

 

Dat het niet enkel over interesse in mijn product gaat, maar ook over "ik maak de keuze".

 

Op die manier kan ik directer werken en verlies ik ook geen tijd aan gesprekken met op het einde, oh ik ga nog wat sparen, back to verlanglijstje.

 

Hartelijk dank voor jullie reacties.

 

Hilde

 

 

 

 

__________

niet relevante foto bijlage verwijderd

 

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Verkoop jij compleet verzorgde reizen? of heb jij een accommodatie in Marokko waar mensen (zelf) naar toe kunnen komen.

 

Het lijkt mij een redelijke open deur dat als je naar het buienland reist voor een vakantie dat je dan snapt dat dat geld kost.. en als er allerlei zaken worden georganiseerd dat dat ook geld kost...

 

De informatie op je website bepaald natuurlijk welk verwachtingspatroon mensen hebben

 

maak een aantal voorbeeld arrangementen van de diensten die je aanbied zodat mensen zien wat dat kost.

Link naar reactie
  • 0

Er staat een prijs van vol pension + mijn sessies + eventuele verlenging met uitstap.

 

Staat duidelijk vermeld dat de vluchten apart te boeken zijn

 

Mijn potientiele client kan in gesprek zijn face to face, of facebook ect.

 

Ergens is het voor hen niet direct duidelijk dat mijn werk een prijskaartje heeft.

 

Hoe richt ik mij tot een doelgroep die wel het geld heeft om mijn product te boeken?

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Probleem met de doelgroep, website en communicatie hebben we hier allang uitvoerig besproken.

 

Time out, even tijd voor jezelf

en dan wel met de stress om zelf voor vervoer te zorgen en/of zelfstandig te reizen naar een onbekende of minder gangbare bestemming buiten Europa? Je biedt nu een REIS of dus beter een VERBLIJF zonder VERVOER aan.

 

Een pakket moet in beleving wel compleet zijn, een meerwaarde bieden en een korting bevatten t.o.v. losse aanschaf van de onderdelen.

 

Misschien kun je iets met het idee van 'samen een spirituele reis maken' dus gezamenlijk of groepsgewijs afreizen richting potentiële klanten? En dat toch op een of andere manier faciliteren?

 

Zijn er programma-onderdelen die voor vergoeding van een zorgverzekeraar in aanmerking komen?

 

Een marketingmix heeft volgens de theorie 5P's. De invulling van de deelgebieden inclusief product is hier kennelijk niet goed genoeg voor veel spontane vraag en/of marktaandeel.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ter verduidelijking, ik woon zelf in Marokko

Mensen kunnen zelf hun afreisdata bepalen

worden door mij zelf afgehaald aan de luchthaven

Ik ben geen reisbureau, heb daar niet de nodige vergunningen voor en

dat is één van de redenen waarom mensen zelf hun ticket dienen te kopen.

 

Ik ga met jullie opmerkingen aan de slag

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Graag gedaan Hilde, leuk dat je er meteen mee aan de slag bent gegaan. Nu is het in elk geval een stuk duidelijker dat er een prijskaartje aan je diensten hangt, en welk prijskaartje. Ik zou nog wel een hele duidelijke button op de homepage zetten met iets als "bekijk alle mogelijkheden en prijzen".

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

done :)

 

In principe komt er in 2017 een totale nieuwe site, enkel over Marokko. Dat zal stukken eenvoudiger zijn. En een site opbouw die start vanaf nul.

Maar in afwachting van bouw ik op deze gekende formule.

 

Hartelijk dank voor de bij sturingen.

 

Ik communiceer nu ook op fb enz direct van uit prijzen.

 

Ik bekijk het resultaat in de komende tijd.

 

Een mooie zondagse maandag wens ik je toe.

 

Groeten vanuit Marokko

 

Hilde

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.