Wat doe jij in je vrije tijd !

Aanbevolen berichten

Vorige bericht verwijderd.

 

Anders laat ik me weer uitdagen tot discussies die eigenlijk niet voor dit Forum bedoeld zijn. ;)

 

Vanavond ga ik een lekker hapje eten in mijn vrije tijd.

In " La piroëtte " een uitstekend eet café in Oostvoorne.

 

Daarna aan de bar zitten met een lekker drankje.

 

En kijken of er bij sommige bezoekers nog enige hersenaktiviteit aanwezig is. ( Niet rot bedoeld ) ;)

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Vorige bericht verwijderd.

Anders laat ik me weer uitdagen tot discussies die eigenlijk niet voor dit Forum bedoeld zijn. ;)

 

Hoezo verwijderd dan ... maakt mij NOG nieuwsgieriger !

 

Oostvoorn ? Waar ligt dat ook al weer ? Ben dus duidelijk géén topografisch wonder !

 

Ik heb nog geen strakke plannen voor vanavond. Meestal gebeurd er ineens iets spontaans en spring ik gelijk in het diepe.

Ga in ieder geval beginnen met op het strand hangen met een fles rosé. Heb geen probleem met BOB, want ik woon er om de hoek, dus kan lopend naar huis.

Daarna ga ik voor de verandering ook maar eens uit eten. Meestal vergeet ik dat als ik weg en onderweg ben, met als gevolg dat drinken op een lege maag het weg en onderweg zijn sterk bevorderd.

Daarna ... who knows .... er is vast wel ergens een beach party waar ik nog wél naar binnen mag !

 

Zaterdags kan ik nooit iets inplannen. Ik werk op zaterdag in een hele leuke kroeg en begin 's middags om 3 uur (met as usual het katertje van vrijdag) en als ik dan om 3 uur 's nachts klaar ben, ook dan kom ik weer spontane feezies tegen.

Zondag is dus duidelijk mijn dag voor "ordering my brains" zodat ik op maandag probeer weer frips te zijn. Is mij bydewee nog geen één keer gelukt ........ omdat zondag toch ook wel een spannende dag/nacht kan zijn!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nabij Brielle !

Ik kom redelijk vaak in Scharredijke. De kroef Surf In is daar echt een toppertje. Wel veel Belgische en Duitse "de weg kwijt" toeristen, maar dat mag de pret niet drukken.

 

Ik werk in café De Burcht in Den Haag. Vanaf station CS met tramlijn 3 (richting Kijkduin) en van station HS met tramlijn 12 (richting Duindorp) aan de chauffeur vragen of hij even om wil roepen dat je eruit moet bij de halte Laan van Meerdervoort - Gouden Regenstraat. Zodra uitgestapt loop je naar links (let op ... das links als je je niet omgedraaid hebt, heb je dat wel dan loop je naar rechts). Steek je over en tegenover het tankstation zit de Burcht (niet te verwarren met Enphi, want die zit er naast).

 

Maar als jij in Oostvoorne woont hebbie ook leuke strandfeezies in de buurt toch? Binnenkort (31 augustus) is er een bij Perry's ook ergens bij jou in de buurt!

 

Leuk gesprek zo met zijn twee heh ... maar ik ga er maar vanuit dat de rest nix te doen heeft in zijn vrije tijd ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik ben nooit in Perry's geweest maar ik denk dat die in Rockanje zit.

 

Daar worden over het algemeen ook de grote strandfeesten gehouden.

Maar ik ben eerlijk gezegd geen fan van die muziek die over het algemeen gedraaid word.

 

Maar er wordt aan de kust heel wat georganiseerd tijdens de zomermaanden.

 

Zo hebben we a.s. Zaterdag een grote Barbeknoei in het dorpscentrum.

 

Overdag een braderie waar iedereen zo nodig van hun oude rotzooi afmoet. Hier ben ik dus ook geen fan van.

 

Nog ff en we gebruiken het forum als chat room.

Is dat wel de bedoeling ?

 

Vind het wel leuk hoor.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zolang de chat room geen dark room wordt is het prima.

 

Bydewee in off topic is alles toegestaan ... mits je je netjes houdt !

 

Enneh ... zeg nou zelf ... liever een gesprek met 1 dan helemaal geen!

Dus zijn we in ieder geval off topic goed bezig !

 

De rest heeft

óf - geen zin in off topic onzin

óf - probeert alle deadlines van deze week op vrijdag te halen (wat ik ook eigenlijk zou moeten doen!)

óf - is al aan het feestvieren en dan horen we maandag wat ze gedaan hebben ?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik doe lekker nix dit weekend.... ohnee, niet waar...

 

Vanavond sportshool en aan CO werken

Morgen eerst sportschool en dan festival in de buurt van Almere, iets van een open air music gebeuren... ben benieuwd of de Almerenaren kunnen feesten?

Zondag ook sportschool (hoop ik) en dan knock out nixen ;) Daarna weer aan CO werken :P

 

wiekent! joy! ;D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

BestlinQ, je zit zeker stiekum halve liters weg te klokken in café Centraal, beetje biljarten.... en tegen ons zeggen dat je nouveau cuisine aan het knabbelen bent, ait?

:o

 

In mijn vrije tijd...

maak ik knettersveel muziek! (Ik maak solo-dingen als singer/songwriter, zit in een band (Ex Libris) en probeer me het maken van drum 'n bass machtig te worden....

http://www.impulsant.nl/annedienmp3.htm en http://www.impulsant.nl/garpho

 

En ga ik op de Veluwe wandelen of mountainbiken.

Of met mijn zeer geliefde neefje Quinten spelen, dansen, schommelen en communiceren.

En ik lees veel....ITEMS, Cre@te Online, FEM De Week, NEO2, Blvd., Wired, Fast Company, boeken boeken boeken.

(Over reclame, management, ondernemersvaardigheden, boeddhisme, quantumfysica, enz.)

 

Enough?

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie

In mijn vrije tijd...

maak ik knettersveel muziek! (Ik maak solo-dingen als singer/songwriter, zit in een band (Ex Libris) en probeer me het maken van drum 'n bass machtig te worden....

 

Je maakt drum'n'bass? Geweldig! Ik ook al jaren (ben al acht jaar helemaal fan van die muziek), al heb ik nog weinig concrete resultaten en doe ik het meer voor de lol. Ik zit trouwens ook in een band, als tekstschrijver en sampelaar (Four Months).

 

Ik heb net Garpho Swokkie opstaan, dat klinkt wel hard. Waar luister je vooral naar qua drum'n'bass? (Als ik zo op de muziek afga Source Direct, John B en veel van Good Looking?)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wat een creatieve mensen hier !

Ikzelf heb een tijd gezongen, maar toen gingen er polypen op mijn stembanden groeien en klink ik als een schore kikker, dus doe deze hobby alleen nog onder de douche.

Maar ... het klinkt als muziek in mijn oren. Als strax Kermies strandtent gerealiseerd is, zouo ik het onwijs leuk vinden als jullie komen optreden in M!Xed?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Je maakt drum'n'bass? Geweldig! Ik ook al jaren (ben al acht jaar helemaal fan van die muziek), al heb ik nog weinig concrete resultaten en doe ik het meer voor de lol. Ik zit trouwens ook in een band, als tekstschrijver en sampelaar (Four Months).

 

http://www.internetcreatieven.nl/garpho/Garpho_dakanikny0x.mp3

 

Nieuwe track :)

 

Ik luister naar vanalles eigenlijk. Technical Itch, Cause 4 Concern, Grooverider, Rufftek spul, Tech Step, Breakbeat, Broken Beats, ehhhhh

natuurlijk Roni Size :)

 

Kermie Strandtent: it's a date.

Neem ik mijn gitaar mee.

Kumbaya my lord!

 

Decorum, zijn er ook mp3's van die band?

 

Annedien

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.