Forum layout gedateerd?

Aanbevolen berichten

Ik krijg niet de indruk dat de nieuwe aanwas na verloop van jaren minder is geworden. Wellicht weet een moderator hoe het met die nieuwe aanwas zit? Zijn er de afgelopen periode meer of minder nieuwe leden bijgekomen dan toen de layout nog vers was?

 

@Guus: ik denk dat de meeste mensen lid worden omdat ze met een vraag zitten. Zolang daar snel genoeg op gereageerd wordt zal het ze verder worst wezen hoe hip de site eruit ziet. Wat was jouw motivatie om lid te worden en waarom denk je dat het uiterlijk mensen zal weerhouden?

Link naar reactie

Zijn er de afgelopen periode meer of minder nieuwe leden bijgekomen dan toen de layout nog vers was?

De aanwas daalt gestaag. Beweging zit vooral in het aantal reacties.

 

Het Totaal aantal leden per maand ontbreek we weten dus niet hoeveel leden er 3 jaar geleden waren !

 

Groet

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zowel qua nieuwe berichten en aantal nieuw geregistreerde leden lopen we al jaren stabiel. Al heeft het één niet altijd met het andere te maken. Er zijn ook nieuw geregistreerde leden die nog nooit 1 bericht geplaatst hebben.

We hebben wel een behoorlijke piek bereikt in jan. 2016 en daarna weer in de stabiele modes. Maar die piek valt te herleiden naar het feit dat het forum Hallo! werd gesloten in die maand.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ben ik de enige die het layout vrij gedateerd vindt? Ik heb niks tegen het forum hoor, vind het een enorme meerwaarde hebben maar ik vrees dat zonder een modern design we weinig nieuwe aanwas zullen krijgen.

Ik denk dat ondernemers iets anders in elkaar zitten dan een internet-puber waarbij de verveling na een paar maanden toeslaat.

 

Misschien is de gemiddelde ondernemer ook iets slimmer in het zoeken geworden of daar iets meer moeite voor wilt doen.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Er zijn amper afmeldingen, dus de optelsom is niet zo boeiend. ;)

Aangezien er geen afmeldprocedure bestaat, anders dan op basis van vrijwilligheid, valt er aan de statistiek geen eer te behalen.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
In hits wordt echt elke pageview meegeteld, of die nu van een reguliere bezoeker, zoekmachinespider of scriptkiddiescript komt. Niet echt een betrouwbaar getal, dus...
Daarom had ik die indicator niet meegenomen in de hartslag-weergave.

 

Kan dat niet gefilterd worden trouwens? Spiders zijn relatief snel weer weg, neem ik aan.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Forum layout gedateerd? is een kwestie van smaak. Ik kom slechtere forums tegen, ook qua layout.

 

Ik ben nu bijna 12,5 jaar lid en heb nog nooit gedacht "Forum layout gedateerd?". Het gaat om de waarde die je als bezoeker hier krijgt en eventueel kan geven. En dan staat HL naar mijn bescheiden mening op eenzame hoogte :-) .

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Het is redelijk overzichtelijk en dat is waar het bij een forum om gaat.

Je kunt het natuurlijk fantastisch designen en veranderen een hyper modern grafisch sprookjesbos vol My Little Ponies en glitterregenbogen, maar daar wordt de inhoud niet overzichtelijker van.

 

Oh wacht, ik omschreef per ongeluk Geocities uit de jaren '90: dat is pas achterhaald :p

 

Nevertheless: van een hip hamburger icoontje en ronde hoeken wordt de inhoud echt niet beter.

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie

Eerlijkheidshalve ontbreekt het wel aan een responsive layout, en dat weten we ook wel.

 

Uiteraard is er de mobiele versie, maar die ontbeert misschien toch teveel voor smartphones.

 

Ergens vind ik dat gebruikers mogen weten dat hier politieke oorzaken achter zitten, en het geen onwil of onkunde is van de moderatoren en technici die dit forum faciliteren.

 

Op desktop/laptop werkt het wat mij betreft prima. Realsime is echter wel dat een steeds groter deel van internetgebruikers dat doet met een smartphone, en we die momenteel niet optimaal kunnen bedienen.

Link naar reactie

Uiteraard is er de mobiele versie, maar die ontbeert misschien toch teveel voor smartphones. Ergens vind ik dat gebruikers mogen weten dat hier politieke oorzaken achter zitten, en het geen onwil of onkunde is van de moderatoren en technici die dit forum faciliteren.

Is er budget nodig voor een update of is een zware migratie nodig?

 

Wat zou het ideale platform zijn anno 2017?

 

Misschien een thema voor een apart topic: hoe zou je een HL inrichten als je met een blanco scherm kan beginnen?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Het gemis van een mobiel-leesbare site is wel jammer. Overigens kan het geen complex project zijn om een nieuwe viewport aan te maken. is daar niet een potje voor te vinden? Wat voor politieke redenen zitten daar achter? ben heel benieuwd!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Het gemis van een mobiel-leesbare site is wel jammer. Overigens kan het geen complex project zijn om een nieuwe viewport aan te maken. is daar niet een potje voor te vinden? Wat voor politieke redenen zitten daar achter? ben heel benieuwd!

Ik vind http://m.hl.nl toch redelijk leesbaar op een mobiel (5"). Het heeft wat rare dingen zoals bij het wijzigen van een antwoord worden alle harde returns verwijderd. Maar op zich valt er wel mee te werken (hoewel het niet alle mogelijkheden heeft).

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.