Ik ben bezig om mijn bedrijf een succesvol bedrijf te laten worden. Om dit te realiseren heb ik verschillende plannen op papier gezet en die ben ik nu dus ook aan het uitwerken. Een van de ideeën die ik wil gaan uitwerken is het aanbieden van onderhouds contracten voor de website.
Dit wil zeggen dat ik mijn diensten aan ze aanbied dmv:
* onderhouden van de content
* elk half jaar update
* nieuwe afbeeldingen toevoegen
* enz enz.
Maar hier wil ik dus kijken of het handig is als ik hier een contract voor maak.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tijntje84
Tijntje84
Geachte lezers,
Ik ben bezig om mijn bedrijf een succesvol bedrijf te laten worden. Om dit te realiseren heb ik verschillende plannen op papier gezet en die ben ik nu dus ook aan het uitwerken. Een van de ideeën die ik wil gaan uitwerken is het aanbieden van onderhouds contracten voor de website.
Dit wil zeggen dat ik mijn diensten aan ze aanbied dmv:
* onderhouden van de content
* elk half jaar update
* nieuwe afbeeldingen toevoegen
* enz enz.
Maar hier wil ik dus kijken of het handig is als ik hier een contract voor maak.
Wat zijn jullie ervaringen en tips ?
Graag hoor ik van jullie
Met vriendelijke groet,
Martijn Ruinard
Dream-webdesign
[titel aangepast: mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5636-onderhoudscontract-websites/Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag