• 0

Weekaanbiedingen website weekknallers.nl

Omschrijving van je concept:

Sinds maart 2017 zijn wij met 360 experts onder de handelsnaam Becommerce een website begonnen met Weekaanbiedingen Weekknallers. Na lang voorbereidend werk en markt onderzoek maar vooral na het vinden van geschikte leveranciers zijn wij zoals gezegd in Maart 2017 live gegaan. Nu we bijna 3 maanden live zijn en de orders binnen druppelen zijn wij nu zeer benieuwd wat jullie mede ondernemers van onze website / dienst vinden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Alles wat je op onze website Weekknallers.nl ziet hebben we zelf ontwikkeld en opgezet.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het is onze uitdaging om iedere week interessante producten voor onze klanten/achterban online te krijgen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij onderscheiden ons door aanbiedingen een week lang te laten lopen. Dit in tegenoverstelling van alle dag aanbieders die er al in de markt zijn.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Het lijkt ons leuk om positieve opbouwende feedbacks te krijgen waar wij op kunnen bouwen!

 

 

360 graden webshop fotografie || Maak uw webwinkel onderscheidend!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Belangrijkste tip wat mij betreft: zorg dat je site sneller laadt - het is niet door te worstelen zo. Voor elke pagina tussen de 6 en 10 seconden moeten wachten is fnuikend voor je conversie.

Bedankt voor je tip Peter, het was inderdaad al een bekend probleem. En zodra we wat meer spek aan de botten hebben is het de bedoeling om een eigen server te huren.

 

360 graden webshop fotografie || Maak uw webwinkel onderscheidend!

Link naar reactie
  • 0

Het Emporio Armani AR2453 heren horloge waarop jullie een ¨korting¨ van 71% geven, wordt bij bol.com voor € 205,00 verkocht, dus niet voor de € 599,00 die jullie claimen. De AR2448 kan ik zelfs nog goedkoper krijgen dan bij jullie.

 

De reviews op Facebook lijken nep, allemaal (in de buurt van) jullie woonplaats, en natuurlijk zie je mensen met dezelfde achternaam als die van de eigenaren voorbij komen.

 

Overigens geef je bij veelgestelde vragen aan dat er slechts 1 betaalmethode is, terwijl bij het betalen ik kan kiezen uit IDEAL of mrcash.

 

De website zelf ziet er okay uit, ik vind persoonlijk de voorpagina een beetje rommelig overkomen. Kleurgebruik is m.i. okay. Klein detail: bovenin bij jullie website claimen jullie tot wel 90% korting, op facebook tot wel 80%, en in deze tekst weer 70%, ik zou alles wel consistent houden.

 

Persoonlijk, op basis van de simpele prijsvergelijking, zou ik hier niets bestellen.

 

EDIT:

 

Kan overigens bij sokken geen aantal kiezen, dus niet bestellen

Link naar reactie
  • 0

Vaderdagbanner.png van 300kb? Handtekening veronderstelt dat jullie toch iets van fotografie en beeldbewerking weten?

 

Om dit draaiende te krijgen zou ik snel een onlineversie van de wekelijkse nieuwsbrief plaatsen op diverse kanalen. Weekknallers heeft in positionering niks met exclusiviteit van leden te maken, toch?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Misschien ook eens wat kritischer naar de plugins kijken - een 'Password strength estimation' script van 682Kb lijkt me wat overkill, zelfs als het geminified is naar 322Kb.

 

Verder is het WordPress, dus vanzelfsprekend krijg je dan 9 fonts, 17 stylesheets en 39 javascriptfiles van samen 2.6MB voor je kiezen wat het ook allemaal niet vlotter maakt. De grootste bottleneck is echter de aanroep van de pagina zelf.

Link naar reactie
  • 0

Het Emporio Armani AR2453 heren horloge waarop jullie een ¨korting¨ van 71% geven, wordt bij bol.com voor € 205,00 verkocht, dus niet voor de € 599,00 die jullie claimen. De AR2448 kan ik zelfs nog goedkoper krijgen dan bij jullie.

 

De reviews op Facebook lijken nep, allemaal (in de buurt van) jullie woonplaats, en natuurlijk zie je mensen met dezelfde achternaam als die van de eigenaren voorbij komen.

 

Overigens geef je bij veelgestelde vragen aan dat er slechts 1 betaalmethode is, terwijl bij het betalen ik kan kiezen uit IDEAL of mrcash.

 

De website zelf ziet er okay uit, ik vind persoonlijk de voorpagina een beetje rommelig overkomen. Kleurgebruik is m.i. okay. Klein detail: bovenin bij jullie website claimen jullie tot wel 90% korting, op facebook tot wel 80%, en in deze tekst weer 70%, ik zou alles wel consistent houden.

 

Persoonlijk, op basis van de simpele prijsvergelijking, zou ik hier niets bestellen.

 

EDIT:

 

Kan overigens bij sokken geen aantal kiezen, dus niet bestellen

Thanks voor opbouwende feedback, wij geven natuurlijk korting op de adviesprijs niet op de BOL.com prijs. De percentage korting die wij benoemen is inderdaad handig om dit op ieder media hetzelfde te houden.

 

Zojuist de sokken aangepast, mocht je interesse hebben ze zijn te bestellen ;D ;D

 

360 graden webshop fotografie || Maak uw webwinkel onderscheidend!

Link naar reactie
  • 0

Thanks voor opbouwende feedback...

Niet alleen de positieve eruit pikken, he? ;)

 

Je site draait trouwens op dezelfde server als de site waarvan je anderhalf jaar geleden al wist dat 'ie te traag was. Bovendien komt het IP-nummer terug in relatie tot het verspreiden van malware (door 1 van de dik 950 domeinen die op dat IP-nummer gehost worden) - ondanks dat jullie daar niks mee te maken hebben is het niet positief.

 

Misschien toch eens een andere hosting partij opzoeken?

Link naar reactie
  • 0

Thanks voor opbouwende feedback...

Niet alleen de positieve eruit pikken, he? ;)

 

Je site draait trouwens op dezelfde server als de site waarvan je anderhalf jaar geleden al wist dat 'ie te traag was. Bovendien komt het IP-nummer terug in relatie tot het verspreiden van malware (door 1 van de dik 950 domeinen die op dat IP-nummer gehost worden) - ondanks dat jullie daar niks mee te maken hebben is het niet positief.

 

Misschien toch eens een andere hosting partij opzoeken?

Nee zeker niet, dit zijn allemaal punten waar wij aan kunnen werken en is van harte welkom. Niet vergeten dat wij dit doen naast onze fulltime job ;).

 

Terugkomend op de site snelheid/hosting, dat klinkt niet best. Welke partij(en) staan goed aangeschreven wat betreft deze problemen?

 

360 graden webshop fotografie || Maak uw webwinkel onderscheidend!

Link naar reactie
  • 0
wij geven natuurlijk korting op de adviesprijs niet op de BOL.com prijs.

 

Bol.com staat zelf niet bepaald bekend als prijsvechter. Een weekknaller is in mijn perceptie wél iets waarvoor zoiets als een (tijdelijke) laagsteprijsgarantie zou moeten gelden, anders maak je je belofte van een unieke aanbieding niet waar...

 

Schaaf daarbij even snel je kennis over image optimization voor een webshop of vergelijkbaar platform bij en dan kun je op middellange termijn over een passende keuze voor hosting beslissen.

 

Het is altijd lovenswaardig als medeondernemers iets voorleggen en zich daarmee per definitie kwetsbaar opstellen, maar dit is niet spetterend.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het Emporio Armani AR2453 heren horloge waarop jullie een ¨korting¨ van 71% geven, wordt bij bol.com voor € 205,00 verkocht, dus niet voor de € 599,00 die jullie claimen. De AR2448 kan ik zelfs nog goedkoper krijgen dan bij jullie.

 

De reviews op Facebook lijken nep, allemaal (in de buurt van) jullie woonplaats, en natuurlijk zie je mensen met dezelfde achternaam als die van de eigenaren voorbij komen.

 

Overigens geef je bij veelgestelde vragen aan dat er slechts 1 betaalmethode is, terwijl bij het betalen ik kan kiezen uit IDEAL of mrcash.

 

De website zelf ziet er okay uit, ik vind persoonlijk de voorpagina een beetje rommelig overkomen. Kleurgebruik is m.i. okay. Klein detail: bovenin bij jullie website claimen jullie tot wel 90% korting, op facebook tot wel 80%, en in deze tekst weer 70%, ik zou alles wel consistent houden.

 

Persoonlijk, op basis van de simpele prijsvergelijking, zou ik hier niets bestellen.

 

EDIT:

 

Kan overigens bij sokken geen aantal kiezen, dus niet bestellen

Thanks voor opbouwende feedback, wij geven natuurlijk korting op de adviesprijs niet op de BOL.com prijs. De percentage korting die wij benoemen is inderdaad handig om dit op ieder media hetzelfde te houden.

 

Zojuist de sokken aangepast, mocht je interesse hebben ze zijn te bestellen ;D ;D

 

Het gaat niet alleen om de bol.com link. Nagenoeg alles wat jullie verkopen is elders of goedkoper of voor dezelfde prijs te verkrijgen. Waar halen jullie de adviesprijs vandaan?

 

Nee bedankt. Hier zijn ze goedkoper + lagere verzendkosten + snellere levering.

 

EDIT:

Voor ong. 3 tientjes extra heb ik de AR2453 met echtheidscertificaat.

 

Link naar reactie
  • 0

99% van de retailers moet misschien wel opereren met de kennis dat er wel een goedkopere aanbieder is, maar die ene aanbieder per product(groep) heeft vast niet 99% van de markt. Zonder uit te willen wijden over de genoemde partij. Jaja, zoek zelf de klachten- en beoordelingensites maar eens af. En wat is een echtheidscertificaat van een online aanbieder gegevens.onbekend@sidn.nl waard? ;)

 

Geloof in eigen kunnen en kracht en werk aan continue verbetering op basis van een prioriteiten- of things to do-lijst!

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

99% van de retailers moet misschien wel opereren met de kennis dat er wel een goedkopere aanbieder is, maar die ene aanbieder per product(groep) heeft vast niet 99% van de markt. Zonder uit te willen wijden over de genoemde partij. Jaja, zoek zelf de klachten- en beoordelingensites maar eens af. En wat is een echtheidscertificaat van een onlineaanbieder waard? ;)

 

Geloof in eigen kunnen en kracht en werk aan verbetering!

 

Groet,

 

Highio

 

 

Dat ben ik met je eens, het is alleen om aan te tonen dat door gewoon simpel te googlen, alle producten, overal voor dezelfde of goedkopere prijs te vinden zijn. Ik zeg niet dat deze websites per definitie beter zijn, ik zeg wel dat bij mij (bij een site als weekknallers, met ongelooflijke kortingen!) alle haren recht overeind gaan staan en ik niet weet hoe snel ik weg moet klikken.

Link naar reactie
  • 0
Dat ben ik met je eens, het is alleen om aan te tonen dat door gewoon simpel te googlen, alle producten, overal voor dezelfde of goedkopere prijs te vinden zijn. Ik zeg niet dat deze websites per definitie beter zijn, ik zeg wel dat bij mij (bij een site als weekknallers, met ongelooflijke kortingen!) alle haren recht overeind gaan staan en ik niet weet hoe snel ik weg moet klikken.

Kan zijn en gelukkig zijn we het dan ook gewoon eens. Als je een concept als dit lanceert moet je het in alle scherpte uitwerken voor een maximale opbrengst en dan valt (heel) veel concurrentie weg en happen ongetwijfeld toch ook voldoende klanten.

 

Ik ben wel benieuwd welke levertijd deze aanbieder weet te realiseren en hoop dan niet dat consumenten daar standaard een week of langer na bestellen en betalen bij op mogen tellen. 360experts?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je site hier en daar wat slordig.

 

Kijk ik bij de Hortensia aanbieding, dan staat bovenin "vanaf 24,99" en daaronder "19,99 - 34,99".

 

Op je homepage staat "Levering binnen 3-7 werkdagen", klik ik op het sterretje erachter, dan lees ik in de FAQ dat het 5-10 werkdagen is.

 

In je FAQ wordt bij retournering het bedrag "direct" terugbetaald, maar op de pagina over retourneren wordt dat "binnen 14 dagen".

 

In de Ardennen aanbieding struikel ik over de zin "Als je Nederland hebt verlaten en steeds dichterbij de Belgische grens komt ..." (???). Of over de zin "Deze aanbieding is inclusief gebruik van privesauna en -jacuzzi tegen betaling".

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je site hier en daar wat slordig.

 

Kijk ik bij de Hortensia aanbieding, dan staat bovenin "vanaf 24,99" en daaronder "19,99 - 34,99".

 

Op je homepage staat "Levering binnen 3-7 werkdagen", klik ik op het sterretje erachter, dan lees ik in de FAQ dat het 5-10 werkdagen is.

 

In je FAQ wordt bij retournering het bedrag "direct" terugbetaald, maar op de pagina over retourneren wordt dat "binnen 14 dagen".

 

In de Ardennen aanbieding struikel ik over de zin "Als je Nederland hebt verlaten en steeds dichterbij de Belgische grens komt ..." (???). Of over de zin "Deze aanbieding is inclusief gebruik van privesauna en -jacuzzi tegen betaling".

 

Kijk hier kunnen we wat mee, bedankt voor je scherpe blik.

Wij hebben dit aangepast :)

 

360 graden webshop fotografie || Maak uw webwinkel onderscheidend!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.