• 0

Alle data uit Google Calendar exporteren blijkt een uitdaging te zijn

Na diverse pogingen om alle data uit mijn Google Calendar te halen, kom ik er maar niet achter hoe je nu alle info die in een afspraak vermeld staan eenvoudig in een keer kan exporteren naar bijvoorbeeld Excel.

Ik kan wel middels een CSV-bestand de basis data exporteren, zoals datum afspraak, begintijd afspraak, eindtijd afspraak en locatie e.d.

 

Maar het gaat nu juist om de aantekeningen/data die ik noteer bij : "beschrijving."

 

Weet iemand hier een passende oplossing voor?

 

Zie bijlage voor een screenshot van de info waar het om gaat.

 

 

[verandering: typo in titel aangepast]

Higherlevel_vraag_Google_Calender.pdf

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom zou je een export niet maken in het daarvoor bedoelde formaat? Een calendar export heeft ook bij google het standaard iCal formaat.

 

Deze kan kan je elk ander calendar programma weer importeren.

 

Onderliggend is het gewoon een tekst bestand, dus kun je de gegevens er ook zelf uitvissen zonder gebruik van een calendar client.

 

Eventueel kun je zoeken naar een export mogelijkheid van een andere (niet Google) calendar, waar je dan eerst het iCal bestand importeert.

Link naar reactie
  • 0

Als je MS Outlook gebruikt kan het vrij eenvoudig door je G. Calendar te linken met Outlook en vanuit Outlook te exporteren naar Excel. (Enig minpuntje is dat de agenda niet 'live' gesynchroniseerd wordt, kan soms paar uur tussen zitten)

 

Zie https://support.office.com/en-us/article/See-your-Google-Calendar-in-Outlook-c1dab514-0ad4-4811-824a-7d02c5e77126 daarna 'file' -> 'export'.

 

@Peter, ik zit niet op Google Fora ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.