• 0

alternatief voor skype

beste,

 

Ik ben op zoek naar een alternatief voor chatten via Skype.

Wij communiceren met ons team overdag veel via Skype chat.

Het nadeel is echter dat de belfunctie in Skype telkens zorgt voor een conflict met een bepaalde software die ik gebruik.

Ik kan de callto functie bij Skype wel uitzetten maar deze wordt telkens weer gereactiveerd bij een update en vervolgens moeten we weer vanalles herstellen wat tijd, energie en geld kost.

Kortom, ik ben eens benieuwd naar een andere oplossing voor chatten in een groep.

MSN bestaat niet meer, dus ik ben benieuwd of onder de hl-ers mensen zijn die veel chatten in groepen en via een ander platform dan Skype en wat dat dan is?

 

ik hoor het graag.

groet

Ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik neem aan dat je chatten op de PC bedoelt?

 

In ieder geval, voor de mobiele telefoon:

LINE, skype en natuurlijk Whatsapp.

 

PC:

Interessante aan Whatsapp is dat je deze ook webbased kunt gebruiken. Dat vind ik persoonlijk zeer makkelijk. Als je vaak met dezelfde personen chat, kan je overwegen Facebook messenger te gebruiken, kan ook zowel op PC als mobiel. mIRC bestaat ook nog steeds.

 

Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar skype en whatsapp. Voornamelijk omdat beide apps zowel mobiel als op de PC te gebruiken zijn. Facebook messenger is oké, maar niet heel overzichtelijk.

mIRC gebruik ik niet meer, wel nog steeds een prima alternatief als je alleen op de PC wil chatten.

Link naar reactie
  • 0

Dank je Jeroen.

 

What's app en fb Messenger is vooralsnog geen optie.

we gebruiken dit wel, maar niet voor de dagelijkse gang van zaken..

Iemand die een dag niet werkt krijgt dan 500 berichten op de what s app waar die niet helemaal gelukkig van wordt...

Mirc is me ook wat te onoverzichtelijk eigenlijk zoals ik het zie.

 

Toch bedankt, maar het is niet wat ik zoek.

 

groet, Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Staat in het lijstje met alternatieven maar toch: goede ervaring met HipChat van Atlassian. Heeft clients voor zo'n beetje alle platformen en webbased optie. Daarnaast vrij eenvoudig te koppelen aan andere systemen (bv. chatbericht bij binnenkomende mail, telefoon etc)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.