Stel ik wil volgend jaar van start met mijn bedrijf, ik haal dit jaar mijn rijbewijs. Btw terug vragen op gemaakte kosten voor bedrijf kan tot 1 jaar voor de start.
Ik begrijp goed dat de kosten voor het halen van een rijbewijs niet aftrekbaar zijn van de belasting. Zelfde met de btw? Wat extra btw terug bij de start is natuurlijk mooi voor de reserve's. Te mooie vlieger? Hoor het graag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Latte macchiato
Latte macchiato
Ik vroeg me af of btw op rijles aftrekbaar is.
Stel ik wil volgend jaar van start met mijn bedrijf, ik haal dit jaar mijn rijbewijs. Btw terug vragen op gemaakte kosten voor bedrijf kan tot 1 jaar voor de start.
Ik begrijp goed dat de kosten voor het halen van een rijbewijs niet aftrekbaar zijn van de belasting. Zelfde met de btw? Wat extra btw terug bij de start is natuurlijk mooi voor de reserve's. Te mooie vlieger? Hoor het graag.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56456-btw-op-rijles-aftrekbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag