• 0

Facturen UPS komen ná de herinnering en of aanmaning

Hallo, Al sinds December 2016 krijg ik BTW/Invoerrechten facturen ná de herinneringen. Ik word er een beetje gek van om er steeds betaald achteraan te moeten bellen. Ik zie geen enkele reden om facturen die grotendeels aftrekbaar zijn te betalen. Er wordt gebruik gemaakt van vele vervoerders waaronder TNT, DHL etc. daarmee heb ik nooit problemen verder.

 

Wat kan ik doen om UPS duidelijk te maken dat ik geen zin meer heb om steeds te moeten bellen? Ik heb tot nu toe 1x een aanmaning gehad nog voordat ik een week later de factuur binnen kreeg. Het lijkt me niet dat PostNL deze facturen achterhoud en laat door de deur gooit maar iets wat structureel bij UPS fout gaat.

 

Als ik bel dan geloven ze volgens mij niet eens als ik mijn verhaal doe. Ze zorgen wel dat dan binnen een week of 2 alsnog de factuur bij mij is. Vanaf de vorige keer ben ik dit per mail gaan doen zodat ik bewijs heb mocht een keer toch de factuur niet komen. (ik betaal niet voordat ik een factuur heb).

 

Iemand enige gedachte of ervaring hiermee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.