Voor een klein ideetje wat ik graag wil proberen, dacht ik even snel gebruik te kunnen maken van het internet om snel een marktplaats(.nl) te vinden om die C2C of B2C verkopen mogelijk maakt.
Van Nederland naar China is dan de bedoeling. Helaas kom ik er niet uit, wie weet een website of een andere manier om snel, losse producten, gewoon in een doosje of envelopje aan de man te brengen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
d1989
d1989
Beste allemaal,
Voor een klein ideetje wat ik graag wil proberen, dacht ik even snel gebruik te kunnen maken van het internet om snel een marktplaats(.nl) te vinden om die C2C of B2C verkopen mogelijk maakt.
Van Nederland naar China is dan de bedoeling. Helaas kom ik er niet uit, wie weet een website of een andere manier om snel, losse producten, gewoon in een doosje of envelopje aan de man te brengen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56522-particuliere-klanten-vinden-in-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag