• 0

Online cv maken vanuit de browser met CV5

Omschrijving van je concept:

Met onze gebruiksvriendelijke online CV tool is tekstverwerkingssoftware zoals Word/Office overbodig! Nu is het voor iedereen mogelijk om snel en eenvoudig een professioneel curriculum vitae te maken. Vul je gegevens in, maak een keuze uit de vele beschikbare layouts en download jouw nieuwe CV in PDF formaat.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben deze online app ontwikkeld omdat we vinden dat een cv voor iedereen makkelijk te maken moet zijn.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

We hebben deze app ontwikkeld omdat we na feedback zagen dat niet iedereen vaardig is met office software. We hopen zo het probleem te tackelen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Vergeleken met andere online cv makers, bieden wij een ruime keuze en kun je jouw cv op vanaf 1 pagina maken op een gebruiksvriendelijke manier, Bovendien kun je alle elementen verschuiven op de manier zoals jij dit wilt. Achtergrond kleuren zijn aanpasbaar en via de instellingen button kun je makkelijk onderdelen aan en uit zetten. Persoonlijke gegevens behalve email adres worden niet opgeslagen!

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Alle suggesties of opmerkingen zijn welkom!

 

Untitled-4.thumb.png.cf657c77cb7fef6ce985a606e9d1d4ab.png

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op de desktop is je slogan "CV's die wél werken", op mobiel is het "In 3 stappen makkelijk online een cv maken".

 

Vanwaar het onderscheid?

 

Overigens vind ik "CV's die werken" pakkender dan "CV's die wél werken". Bij het toegevoegde 'wél' moet ik gaan nadenken over wat je nu precies bedoelt.

 

Als je een naam hebt die niet verklarend is, is het op het web vaak handig als je slogan wel verklarend is. Daarom vind ik in jouw geval de mobiele slogan, "In 3 stappen makkelijk online een cv maken", zelfs beter.

 

Van je product heb ik verder geen verstand, maar ik verbaas me erover dat je aan de ene kant blijkbaar CV's hebt die goed of fout zijn, maar aan de andere kant heel veel 'werkende' lay-outs hebt. Ik kan niet verklaren waarom, maar daar wringt voor mij iets. Het lijkt me dat er heel veel manieren zijn om iets verkeerd te doen, maar eigenlijk maar één of enkele manieren om het goed te doen.

 

(Je zou kunnen zeggen dat je sjablonen 'slechts' om de lay-out gaan, maar als ik naar je 'goed' en 'fout' voorbeelden kijk, lijkt ook daar het verschil voornamelijk in de lay-out te zitten.)

 

Goed zijn de herhaalde actieknoppen na telkens een stukje uitleg.

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Hier en daar staan wat slordige zinnen, dat is voor een cv-gerelateerde website minder fraai. Bijvoorbeeld "Werkgevers hebben maximaal vijf seconden nodig hebben om een eerste indruk te krijgen!" en "We willen werkzoekenden naar een baan te helpen ...".

 

Op je contactpagina staat een adres in Voorburg, maar in het Google Maps kaartje toon je volgens mij de gelijknamige straat in Ridderkerk ...

Link naar reactie
  • 0

Niet om lullig te willen doen op deze zwoele zomeravond, maar volgens Van Dale is curriculum vitae onzijdig. Check ook even al je uitingen op spatiëring en interpunctie.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Als php, html, c++ mysql FAN van moet ik zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben van je interface. En als je dit zelf ontwikkeld hebt much respect.

 

Altijd leuk om nieuwe dingen te zien.

Zoals hierboven al gezegd is het redelijk moeilijk om te zien wat er fout is aan "het foute voorbeeld".

En ik ben daardoor niet heel snel overtuigd om voor jouw dienst te kiezen. Misschien zou het leuk zijn om beter te onderbouwen waarom deze cvmaker betere resultaten geeft dan dat foute voorbeeld.

 

En verder zijn er in word ook een heleboel standaard sjablonen met vrijwel hetzelfde. Wat maakt jouw systeem beter?

 

Iets waar ik persoonlijke eerder interesse in zou hebben (in de tijden toen ik nog naar werk zocht) zou een motivatie brief generator zijn.

 

Misschien is dat een optie als extra aanvulling?

 

Succes!

Bijenwas korrels 

Bijenwas kopen

Bijenwas doeken
Hulp nodig met opencart? Laat het me weten

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je positieve reactie, we hebben inderdaad zelf ontwikkeld.

We gaan het goede voorbeeld veranderen.

Sjablonen in Word blijft een probleem voor degene die niet vaardig zijn en toch zonder software makkelijk een mooi en professioneel cv willen maken.

De motivatie brief generator zou idd een optie kunnen zijn voor onze volgende versie. Bedankt!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.