Ik ben van Nuon naar Innova Energie overgestapt omdat een verkoper beweerde dat ik veel goedkoper uit zou komen. Hij heeft me overgehaald om een 5 jarig contract te nemen en als ik de bevestiging krijg ik die altijd kan aanpassen (heel stom van mij!). Snel kwam ik erachter dat het me veel duurder uit zou komen. Ik heb gelijk contact met ze opgenomen en ik liet me vertellen dat ik 1 dag te laat was. Het aansluitingsverzoek is al verzonden (zonder een bevestiging te hebben ontvangen) Balen!.
Ik denken nee ik wil weg! dit gaat het niet worden. Dus ik ga direct terug naar mijn oude leverancier.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fabion
fabion
Beste,
Ik ben van Nuon naar Innova Energie overgestapt omdat een verkoper beweerde dat ik veel goedkoper uit zou komen. Hij heeft me overgehaald om een 5 jarig contract te nemen en als ik de bevestiging krijg ik die altijd kan aanpassen (heel stom van mij!). Snel kwam ik erachter dat het me veel duurder uit zou komen. Ik heb gelijk contact met ze opgenomen en ik liet me vertellen dat ik 1 dag te laat was. Het aansluitingsverzoek is al verzonden (zonder een bevestiging te hebben ontvangen) Balen!.
Ik denken nee ik wil weg! dit gaat het niet worden. Dus ik ga direct terug naar mijn oude leverancier.
Nu krijg ik een eind afrekening van 977€ !!!
Wat ik heb gelezen op: https://www.energiewereld.nl/zakelijk/opzegvergoeding
dat je met een zakelijke energie aansluiting een redelijke opzegvergoeding moet krijgen van
Maximaal 15% van de resterende (verwachte) waarde
Maximaal 100 euro per niet uitgediend jaar.
Van mijn oude leverancier betaalde ik ongeveer 30€ per maand (omdat ik ongeveer 2x per week een nacht thuis ben)
Als ik alles een beetje optel kom ik toch nooit op 977€
Begrijp ik het helemaal verkeerd? of heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Groetjes,
Fabio
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56570-maximale-opzegvergoeding-klein-zakelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag