Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Jason2017

Uitgestorven?

Recommended Posts

Al jaren lees ik mee op higher level. Sinds een paar weken heb ik weer account aangemaakt. Ik vond het altijd heerlijk om dagelijks bij het "wat vinden jullie van mijn.." topic mee te denken en te reageren.. Maar ik zie haast geen nieuwe posts meer voorbij komen. Weekje geleden was ik 20 minuten bezig met schrijven van een reactie tot ik erachter kwam dat het topic in kwestie al 2 jaar oud was.

Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik hoop dat het weer aantrekt.

Met vriendelijke groeten,

Jason

Elegantweaves,

Hairextensions en

Weavehaar voor

de beste hairextensions van het web.

De backlink in je signatuur vergt nog wat extra aandacht. Misschien niet alles klikbaar maken, alleen de naam?

Je hebt deze maand al twee keer gereageerd op recente WatVinJeVanMijn topics, dus dat uitsterven valt reuze mee.

Wil je je zichtbaarheid in Google verbeteren, voeg dan bij elke reactie een plaatje toe.... (geheime tip)

Weekje geleden was ik 20 minuten bezig met schrijven van een reactie tot ik erachter kwam dat het topic in kwestie al 2 jaar oud was.

Daar wordt aan gewerkt: de mogelijkheid om oude topics — expres of per ongeluk — omhoog te kicken, wordt drastisch beperkt.

De backlink in je signatuur vergt nog wat extra aandacht. Misschien niet alles klikbaar maken, alleen de naam?

Je hebt deze maand al twee keer gereageerd op recente WatVinJeVanMijn topics, dus dat uitsterven valt reuze mee.

Wil je je zichtbaarheid in Google verbeteren, voeg dan bij elke reactie een plaatje toe.... (geheime tip)

Oef de anti promotie politie gelijk ter plaatse! De enkele reacties die ik hier heb geplaatst zullen me echt geen pr 1 geven maakt u zich geen zorgen meneer. Verder dan mijn handtekeningen nooit een woord over mijn websites gezegd & ik heb ze gelijk aangepast bedankt voor de tip hoor.

En ik reageer hier alleen als ik iets oprecht interessant vindt. Dus volgens mij is daar niets mis mee.

Elegantweaves,

Hairextensions en

Weavehaar voor

Weekje geleden was ik 20 minuten bezig met schrijven van een reactie tot ik erachter kwam dat het topic in kwestie al 2 jaar oud was.

Daar wordt aan gewerkt: de mogelijkheid om oude topics — expres of per ongeluk — omhoog te kicken, wordt drastisch beperkt.

En PS een paar jaar geleden waren er elke dag nieuwe websites in het wat vinden jullie van topic dus zo vergezocht is mijn opmerking nou ook weer niet. Ik reageerde inderdaad op 2 topics waarin de webmaster daarna niets meer van zich liet horen dus inderdaad redelijk met uitsterven bedreigd. Maar u hoeft het niet te zien als een aanval ik probeer aan te geven dat zonde is.

Elegantweaves,

Hairextensions en

Weavehaar voor

Beste Jason2017,

op zich ben ik ook een liefhebber van dit forumonderdeel. Geen idee hoe jouw profiel of handtekening er recent uitzag, maar bedoelt TwaBla niet slechts aan te geven dat je dode verwijzingen hebt of had!?

Wat mij persoonlijk opvalt en zelfs tegenvalt is, dat plaatsers van WVJVM-berichten voorbijgaan aan de extra regels die voor dit forumonderdeel gelden. Het zijn ook vaak nieuwe leden i.p.v. actieve of comeback-leden. En het plaatsen van een terugkoppeling op reacties ontbreekt ook regelmatig. Dan valt het in periodes stil, terwijl dagelijks nieuwe topics in deze rubriek misschien ooit een zeldzaamheid geweest zijn. Link dumping kan dan inderdaad een eerste indruk of oordeel zijn.

De terugkoppeling is soms direct en dat kan hard aankomen, maar veel OP's krijgen nieuwere reacties misschien wel niet mee of zij snappen niet dat het business wise best wel verstandig is om nog een paar keer (al is het maar uit fatsoen of voor een gunfactor te reageren. Je krijgt hier namelijk heel veel, diverse en kritische feedback en dat helemaal voor niks, zolang je maar een goede introductie en vervolgreacties geeft.

Groet,

Highio

P.S. schrijf en bewaar lange, zorgvuldige berichten altijd op een andere manier dan in de editor op HL

HelikopterLandingsplaats...

... ik zie haast geen nieuwe posts meer voorbij komen.
Het stellen van een vraag is (doorgaans) makkelijker dan het zoeken naar een antwoord.

Higherlevel is voor vragen waarvan de antwoorden niet of moeilijk op internet te vinden zijn. Het stellen van basale of herhalingsvragen wordt daarom niet aangemoedigd.

Het kan dus best zo zijn dat een (startende) ondernemer zich meer moeite getroost om een antwoord op vragen te vinden, waardoor het aantal posten afneemt.

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.