• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website? [mediabureau]

Omschrijving van je concept:

Ik heb vandaag een nieuwe website voor mijn eigen onderneming ontwikkeld (JKC Media), graag zou ik feedback willen ontvangen over vormgeving, content en alle andere dingen die in uw ogen minder goed/mooi zijn. Alle feedback is welkom! (natuurlijk ook negatief).

Link: www.jkc-media.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf hebt gedaan hiervoor: Hiervoor had ik een andere website, veel 'drukker' met veel kleuren, oude content, lange laadtijd (ong. 5 seconden) en minder mooie layout.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Met deze nieuwe website wilde ik zowiezo de website stukken sneller maken (nu met de nieuwe website is het 1.25 seconden, snelheidsrapport van Pingdom)

 

Wij hebben veel wit verwerkt in de website, dit geeft samen in combinatie met een klein beetje donkerblauw een rustige en zakelijke uitstraling.

 

Wij hebben ook ervoor gezorgd dat mensen sneller dingen kunnen invullen of sneller 'tot actie' komen. Door af en toe door de website een passende tekst + een uitnodiging op te bellen met het telefoonnummer erbij en aan het einde van pagina's een kort offerte aanvraag formulier.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Ik probeer veel focus te leggen op mijn 3 primaire diensten: Websites, Huisstijlen en Webshops. Verder hebben wij randactiviteiten maar hier kan je op de pagina zelf van bijvoorbeeld 'Website laten maken' meer van zien (zoals meertaligheid op de website).

 

Bedankt alvast iedereen voor zijn tijd!

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Hiervoor had ik een andere website, veel 'drukker' met veel kleuren, oude content, lange laadtijd (ong. 5 seconden) en minder mooie layout.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Met deze nieuwe website wilde ik zowiezo de website stukken sneller maken (nu met de nieuwe website is het 1.25 seconden, snelheidsrapport van Pingdom)

 

Wij hebben veel wit verwerkt in de website, dit geeft samen in combinatie met een klein beetje donkerblauw een rustige en zakelijke uitstraling.

 

Wij hebben ook ervoor gezorgd dat mensen sneller dingen kunnen invullen of sneller 'tot actie' komen. Door af en toe door de website een passende tekst + een uitnodiging op te bellen met het telefoonnummer erbij en aan het einde van pagina's een kort offerte aanvraag formulier.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik probeer veel focus te leggen op mijn 3 primaire diensten: Websites, Huisstijlen en Webshops. Verder hebben wij randactiviteiten maar hier kan je op de pagina zelf van bijvoorbeeld 'Website laten maken' meer van zien (zoals meertaligheid op de website).

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

graag zou ik feedback willen ontvangen over vormgeving, content en alle andere dingen die in uw ogen minder goed/mooi zijn. Alle feedback is welkom! (natuurlijk ook negatief).

 

[verandering: titel]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Een aantal dingen die me opvallen:

 

- weinig tekst per vierkante cm (m.a.w. erg veel witruimte, dus ook extra scrollen)

 

- je slogan "voor het ZZP en MKB Nederland" loopt taalkundig niet lekker

 

- je zoekfunctie moet ik echt zoeken ...

 

- je gebruikt "M:" als afkorting voor mail, maar volgens mij wordt de M meestal gebruikt voor mobiel en de E voor e-mail

 

- het lettertype voor de "vanaf" prijzen vind ik erg klein

 

- maak de referenties op je homepagina "echter" met een linkje naar de betreffende websites (in tweede instantie vind ik die linkjes wel op je portfolio pagina, de tweede geeft overigens een "page not found")

 

- "streven naar de hoogste kwaliteit" (twee keer na elkaar) en "het leveren van een topresultaat" zijn wat mij betreft een beetje loze marketingkreten; ik zou bij "Over ons" wat meer over jou / je bedrijf willen lezen, zeker als je zegt "Lees hier meer informatie over wie ...

 

- je hebt het vaak over "de klant", dan voelt voor mij erg onpersoonlijk; waarom niet "samen met u" in plaats van "samen met de klant"?

 

- je functionaliteit-lijstjes onder "tarieven" lijnen niet goed, het lijkt alsof de regelafstand van de middelste keuze groter is; daarnaast zou ik het handiger vinden als alleen steeds de extra's vermeld zouden worden bij de duurdere pakketten i.p.v. drie lange, nagenoeg gelijke lijstjes die ik moet vergelijken

 

- kan jouw doelgroep vooraf een keuze maken m.b.t. het aantal pagina's? het voelt voor mij toch een beetje als een addertje onder het gras: "tja, die elfde pagina gaat u wel honderd euro extra kosten ..."; en voor websites/webshops van meer dan 30 pagina's kan ik dus niet bij jou terecht?

 

- "gratis" ondersteuning voor 99 euro?

 

- als ik lees dat je "binnen enkele werkdagen" reageert op offerte aanvragen en whatsapp berichten krijg ik wat twijfels over het ondersteuningstraject

 

- hier en daar zie ik taalfoutjes, dat komt wat slordig over, bijvoorbeeld Dat houd houdt in / Hierna wordt worden ... themaupdates uitgevoerd / een flyers flyer vormgeven / wat een website laten maken ... inhoud inhoudt; verder leest "u kan" wat mij betreft niet lekker

 

Link naar reactie
  • 0

Beste John,

 

Hierbij mijn reacties en wat ik heb gedaan en waarom.

 

- weinig tekst per vierkante cm (m.a.w. erg veel witruimte, dus ook extra scrollen)

 

Door witruimte over te laten kan je veel rust uitstralen. Misschien een klein beetje meer scrollen maar bij elkaar proppen ziet er niet echt professioneel uit in mijn eigen.

 

- je slogan "voor het ZZP en MKB Nederland" loopt taalkundig niet lekker

 

Hoe bedoelt u? Ik vind het prima klinken en het kan ook direct de doelgroep aanspreken.

 

- je zoekfunctie moet ik echt zoeken ...

 

Het komt omdat alles al te vinden is in het menu, de zoekfunctie is niet een primaire functie die ik in mijn website wil hebben. Daarom een klein beetje verborgen misschien in uw ogen.

 

- het lettertype voor de "vanaf" prijzen vind ik erg klein

 

Als ik het groter ga maken dan dit ziet het er qua vormgeving er ook niet echt uit. Bovendien wil ik het ook iets minder laten opvallen omdat ik meer de focus wil leggen op de dienst zelf en niet zo zeer op de prijs.

 

- maak de referenties op je homepagina "echter" met een linkje naar de betreffende websites (in tweede instantie vind ik die linkjes wel op je portfolio pagina, de tweede geeft overigens een "page not found")

 

Ik zal links toevoegen, bedankt. Maar waar vindt je precies die foutpagina? Dan kan ik dat verhelpen.

 

- "streven naar de hoogste kwaliteit" (twee keer na elkaar) en "het leveren van een topresultaat" zijn wat mij betreft een beetje loze marketingkreten; ik zou bij "Over ons" wat meer over jou / je bedrijf willen lezen, zeker als je zegt "Lees hier meer informatie over wie ...

 

Dat 2x achter elkaar zal ik verbeteren. Maar om het zomaar loze marketingkreten te noemen vind ik onjuist, want het is echt wat ik doe. (want als je dit doet is een klant echt tevreden, en een tevreden klant is de beste reclame die je kan hebben).

 

Zouden mensen echt zoveel willen lezen over JKC Media? Ik ben er niet zeker over, maar als ik merk dat meerdere mensen dit aangeven dan zal ik het meer aanvullen.

 

je hebt het vaak over "de klant", dan voelt voor mij erg onpersoonlijk; waarom niet "samen met u" in plaats van "samen met de klant"?

 

Hele goede tip! Direct verwerkt!

 

 

- je functionaliteit-lijstjes onder "tarieven" lijnen niet goed, het lijkt alsof de regelafstand van de middelste keuze groter is; daarnaast zou ik het handiger vinden als alleen steeds de extra's vermeld zouden worden bij de duurdere pakketten i.p.v. drie lange, nagenoeg gelijke lijstjes die ik moet vergelijken

 

Ik zal kijken naar de regelafstand etc. U hoeft niet zo zeer alles te vergelijken, alles wat anders is dan de andere pakketten heeft een bold tekst. Daarnaast zou ik het oneerlijk vinden om bij een duurder pakket meertaligheid standaard te maken bijvoorbeeld. Want mensen denken dan dat ze daar dan indirect meer voor moeten betalen (wat dan ook is, want dan zou ik de prijs nog wat moeten ophogen) terwijl misschien 1 op de 10 maar meertaligheid nodig heeft.

 

 

- kan jouw doelgroep vooraf een keuze maken m.b.t. het aantal pagina's? het voelt voor mij toch een beetje als een addertje onder het gras: "tja, die elfde pagina gaat u wel honderd euro extra kosten ..."; en voor websites/webshops van meer dan 30 pagina's kan ik dus niet bij jou terecht?

 

Kijk als iemand misschien een pagina meer nodig heeft zal ik daar niet al te moeilijk over doen. Daarnaast heb ik ook een soort 'disclaimer' vermeld onder alle pakketen dat hier meer uitleg over geeft:

 

"Meer pagina's dan dat in het pakket aangegeven is voor een website is zeker mogelijk, vraag hiervoor een vrijblijvende offerte aan."

 

- "gratis" ondersteuning voor 99 euro?

 

Ik heb dit veranderd naar gewoon "ondersteuning voor 90 dagen" en het 'gratis' weggehaald. Bedankt voor de tip!

 

- als ik lees dat je "binnen enkele werkdagen" reageert op offerte aanvragen en whatsapp berichten krijg ik wat twijfels over het ondersteuningstraject

 

Wat het is is dat ik meestal al dezelfde dag contact kan opnemen, maar ik doe dit gewoon voor de zekerheid als ik het echt gewoon heel druk heb dat ik wat ruimte voor mezelf en niet beloftes maak die ik niet zeker weet of ik hem kan nakomen.

 

- hier en daar zie ik taalfoutjes, dat komt wat slordig over, bijvoorbeeld Dat houd houdt in / Hierna wordt worden ... themaupdates uitgevoerd / een flyers flyer vormgeven / wat een website laten maken ... inhoud inhoudt; verder leest "u kan" wat mij betreft niet lekker

 

Allemaal verholpen, ik ga nog een keer voor de zekerheid iemand anders alle teksten laten lezen voor spellingsfouten etc. U heeft helemaal gelijk.

 

Bedankt voor uw uitgebreide feedback! ;D

 

Link naar reactie
  • 0

- je slogan "voor het ZZP en MKB Nederland" loopt taalkundig niet lekker

 

Hoe bedoelt u? Ik vind het prima klinken en het kan ook direct de doelgroep aanspreken.

MKB Nederland is een belangenorganisatie, geen doelgroep. ::)

 

Loze marketingkreten zijn clichés die door iedereen gebruikt worden. Betekenisloze blabla die op denkluiheid duidt. Plattitides worden vaak gehanteerd door wijsneuzerige leveranciers die niet luisteren en wel met hun klant in discussie gaan over de geleverde prestatie. Die indruk wil je vast niet maken.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

John geeft in alle bescheidenheid (altijd) een uitgebreide en gewaardeerde mening en nu schiet je in de verdediging of weerstand, terwijl je ook om kritische geluiden vraagt...

 

Wie is 'we'? Teampagina met foto's?

 

De opmaak van +31 telefoonnummer(s) is ongebruikelijk. Ik zie tekst, grafische elementen, maar geen beeld. Dat is een gemiste kans om potentiële klanten (prospects) te laten zien dat je e.e.a. kunt integreren.

 

Waarom een 085 i.p.v. vast nummer of 06?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste TwaBla,

 

MKB Nederland is een belangenorganisatie, geen doelgroep.

 

Ik bedoel de ZZP en MKB bedrijven IN Nederland. Niet de belangenorganisatie

 

Loze marketingkreten zijn clichés die door iedereen gebruikt worden. Betekenisloze blabla die op denkluiheid duidt. Plattitides worden vaak gebruikt door wijsneuzerige leveranciers die niet luisteren en wel met hun klant in discussie gaan over de geleverde prestatie. Die indruk wil je vast niet maken.

 

Hmm oke alleen hoe overtuig ik klanten dan? Want het is wel waar wat ik zeg en die indruk wil ik niet maken nee :(

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio,

 

Ik vraag toch om mensen hun feedback? En dat daar kritisch ook tussen zat kon ik verwachten en ik reageer er gewoon rustig op en ben vertel wat ik ermee doe.

 

John als u het opvat dat ik direct 'in het harnas' ga dan heeft u het mis. In ieder geval mijn excuses daarvoor. :-\

Link naar reactie
  • 0

Je onderbouwt je claims niet en daar heb ik in ieder geval een rothekel aan...

 

...waarom zou je (op afspraak) geen klanten kunnen bedienen op een vestigingsadres of alternatieve locatie kunnen vaststellen in gezamenlijk overleg?

 

Waar staat de afkorting JKC voor? En hoe kun je jouw (jullie?) dienstverlening persoonlijker presenteren?

 

Jouw eerste poging was eerlijk gezegd beter.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik bedoel de ZZP en MKB bedrijven IN Nederland. Niet de belangenorganisatie...

Dat is gezien je taalkeuze (Nederlands) nogal wiedes. Ik denk niet dat MKBers in Venezuela zich aangesproken voelen.

 

Luister gewoon naar John's advies.

 

Maak er iets van als 'voor kleine en middelgrote ondernemingen' en link door naar voorbeelden, zodra je die hebt. Voeg daar desnoods aan toe dat je ook voor instellingen en verenigingen werkt, geen onbelangrijke doelgroepen. Gebruik duidelijke taal, geen jargon.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Telefoonnummer en email adres in de header zijn niet klikbaar; grote call to action beneden aan de pagina wel, dus je weet wel hoe het moet :)

 

Recensies van klanten stuk is te 'wit'; samen met het 'over ons' stuk er onder is het heel erg kaal; op andere stukken van de website heb je wel wat meer contrast met het blauw. Je zou deze 'reviews' ook met meta-data kunnen opmaken zodat Google het meteen in de zoekresultaten laat zien (met bijbehorende sterren rating).

 

Ik snap dat "JKC Media is het mediabureau voor uw professionele website, professionele huisstijl en professionele webshop in Nederland." Het qua keyword-density op 'professioneel' goed doet, maar het doet heel onnatuurlijk aan; dat kan beter.

 

Stap 1 zou wellicht beter 'Offerte' heten en deze zin klopt niet: "Wij sturen hiervan een vrijblijvende offerte naar de u per email."

 

Stap 2 heb je het over een 'gedeeltelijke aanbetaling'; waarschijnlijk leest men dat hier pas voor het eerst over; zou dat toch anders inkleden.

 

Stap 3 zeg je 'Nadat u tevreden is met het project'; dit is geen goed Nederlands.

 

Je hebt daarna een stukje waarin je naam, email en telefoonnummer invult en op een knop 'offerte aanvragen' kunt drukken. Waar vraag je een offerte over aan? Dit zou 'Neem contact met me op' o.i.d. moeten zijn.

 

Footer:

Betaalgegevens is een woord; telefoonnummer staat hier wel met +31 er voor (maar de link er onder ontbreekt + of 00 voor 31). Verschil tussen label en content is er niet (zelfde font en fontstyle/kleur); hier zou je nog wat kunnen doen met je merk kleuren.

 

Verder lees ik vaak "

JKC Media is een mediabureau waar je terecht kan voor al je zaken..."; dit klopt ook niet.

 

Een mediabureau schrijft vaak ook teksten voor klanten; de nadruk zou er dan ook op moeten liggen dat alle uitingen die je doet foutloos en correct zijn, zeker als je zo erg de nadruk legt op 'profesisoneel'.

Link naar reactie
  • 0

Just my 2 cents....

 

1. ik vind de layout helemaal niet fijn, ik zie hier gewoon een 13 uit een dozijn wp-template. Is ook een kwestie van smaak, smaken verschillen. maar, juist iemand als jij zou een echt onderscheidend look-and-feel moeten maken.

 

2. je schrijft consequent over "de klant". dat spreekt niet aan. je moet je individuele bezoeker aanspreken, in actieve vorm en niet in passieve form. nu gaat het over anderen en niet over mij als bezoeker en/of potentiële klant.

 

3. over jkc-media.... ik heb geen idee wie jij/jullie bent/zijn. er bestaat geen b-to-c of b-to-b meer, het is h-to-h, human-to-human. als ik niet kan zien/lezen wie je bent, klik ik direct door naar je concurrent.

 

4. "Het mediabureau voor het ZZP en MKB Nederland" vind ik nogal hoog van de toren blazen en kan je wellicht alleen zeggen als je een substantieel marktaandeel hebt verworven.

 

"Hoogste kwaliteit en topresulaten voor zzp-er of mkb-ondernemer, dat is ons streven."

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

PS2 Kijk even wat Google allemaal van je site geïndexeerd heeft, site:www.jkc-media.nl .

dat is best wel wat. Echter de meeste links geven nu een 404-error. maak i je htacces even wat redirects aan zodat je die traffic en ranking behoudt.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

"Hoogste kwaliteit en topresulaten voor zzp-er of mkb-ondernemer, dat is ons streven."

Bij Bakkerij Bartje koop je taartjes voor een kwartje!

 

Taalgevoel is misschien iets wat met de jaren komt. Vergt rijpheit. Logisch denken start eerder. Maar ook de logica is niet echt goed. Zo klopt de claim op 'professionaliteit' niet. Een professional is niet elke zot die betaald krijgt voor werk, maar doorgaans iemand die een vak geleerd heeft.

 

Minder hoog van de toren blazen met beloften, snel veel voorbeelden maken om te laten zien wat de vaardigheden zijn en klanten vriendelijk aanspreken. Lijkt me veel effectiever voor een 15-jarige webbouwer. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Door witruimte over te laten kan je veel rust uitstralen. Misschien een klein beetje meer scrollen maar bij elkaar proppen ziet er niet echt professioneel uit in mijn eigen.

Tussen "veel witruimte" en "bij elkaar proppen" zit een heleboel middenweg ...

 

Ik vind het prima klinken ...

ZZP staat voor Zelfstandige Zonder Personeel. "Het ZZP" is dus geen correct taalgebruik.

 

de zoekfunctie is niet een primaire functie die ik in mijn website wil hebben

Dan zou ik hem weglaten, zeker omdat hij nu ook nog in het Engels is (en ook nog eens incorrect Engels, met zinnen als "This any feed contains no content" en "Please add some any posts to load them here").

 

Maar waar vindt je precies die foutpagina?

Klik op de tweede vermelding in je portfolio en dan op de link naar de website van die klant.

 

Zouden mensen echt zoveel willen lezen over JKC Media?

Misschien wel, misschien niet. Maar mijn punt is dat wanneer je in de aanhef belooft iets over jezelf te vertellen ("lees hier meer informatie over wie ... is"), je dat dan vervolgens ook moet doen.

 

alles wat anders is dan de andere pakketten heeft een bold tekst

Bijzonder, dat valt me nu pas op. Dan verander ik mijn opmerking in "het verschil tussen gewone en bold tekst vind ik te subtiel, dat mag wel wat duidelijker" ... ;)

 

maar ik doe dit gewoon voor de zekerheid als ik het echt gewoon heel druk heb

Uit klanttevredenheidsonderzoeken blijkt telkens weer dat klanten er geen probleem mee hebben als ze wat langer moeten wachten, als ze maar weten hoelang ze moeten wachten. Dus als je het druk hebt, stuur je binnen een redelijke termijn een korte reactie met een indicatie wanneer de klant een antwoord kan verwachten. En daar houd je je dan aan. Past perfect in jouw idee van "klant-servicegericht" werken.

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio,

 

Je onderbouwt je claims niet en daar heb ik in ieder geval een rothekel aan...

 

Mijn excuses, ik zal er aan denken! :(

 

...waarom zou je (op afspraak) geen klanten kunnen bedienen op een vestigingsadres of alternatieve locatie kunnen vaststellen in gezamenlijk overleg?

 

Ik heb geen locatie, en misschien kan ik in overleg wel op een bepaalde (openbare) locatie afspreken met potentiële klanten. Maar voor mij gaat dit al 5x te snel voor mijn leeftijd.

 

Waar staat de afkorting JKC voor? En hoe kun je jouw (jullie?) dienstverlening persoonlijker presenteren?

 

JKC zijn mijn voorletters ;) Over persoonlijkere dienstverlening is een goede, zou u misschien tips daarin kunnen geven hoe ik dat goed moet aanpakken?

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
Dat is gezien je taalkeuze (Nederlands) nogal wiedes. Ik denk niet dat MKBers in Venezuela zich aangesproken voelen.

 

Ik ga die zin aanpassen!

 

Luister gewoon naar John's advies.

 

Maak er iets van als 'voor kleine en middelgrote ondernemingen' en link door naar voorbeelden, zodra je die hebt. Voeg daar desnoods aan toe dat je ook voor instellingen en verenigingen werkt, geen onbelangrijke doelgroepen. Gebruik duidelijke taal, geen jargon.

 

Ik heb het nu aangepast naar: "Het mediabureau voor ZZP'ers & het MKB in Nederland!". Het is wel belangrijk dat ZZP & MKB in de zin worden verwerkt voor mij. Want dit spreekt de doelgroep zelf aan + is positief voor google positie met zoektermen etc.

 

Graag zou ik wel nog willen weten wat u precies bedoelt met 'link door naar voorbeelden', waarvan voorbeelden als ik vragen mag? ???

Link naar reactie
  • 0
John geeft in alle bescheidenheid (altijd) een uitgebreide en gewaardeerde mening en nu schiet je in de verdediging of weerstand, terwijl je ook om kritische geluiden vraagt...

 

Dit is niet mijn intentie. Mijn excuses nogmaals

 

De opmaak van +31 telefoonnummer(s) is ongebruikelijk. Ik zie tekst, grafische elementen, maar geen beeld. Dat is een gemiste kans om potentiële klanten (prospects) te laten zien dat je e.e.a. kunt integreren.

 

Hoezo, is +31 085 047 0035 een ongebruikelijke opmaak? En hoe kan ik 'beeld' geven bij een telefoonnummer?

 

Waarom een 085 i.p.v. vast nummer of 06?

 

Omdat ik hiermee mijn prive en zakelijke telefoonverkeer los van elkaar houd, eerst had ik wel een 06 nummer maar ik vind het niet handig als mensen je op je eigen prive nummer bellen, sms'en en whatsappen. Daarom heb ik nu een 085 nummer (heeft ook wel een beetje uitstraling als bedrijf vind ik) en een los 06 nummer voor WhatsApp.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoezo, is +31 085 047 0035 een ongebruikelijke opmaak?

De +31 is voor bellen vanuit het buitenland, dus voor Nederlanders is dat overbodig. Als je vanuit het buitenland belt is de voorloop-0 alleen weer overbodig, dus de gebruikelijke (internationale) notatie is:

+31 (0)85 047 0035.

 

Aangezien je je focust op Nederland zou ik dat hele +31 gewoon weghalen, en er een streepje bij zetten: 085-047 0035

 

Link naar reactie
  • 0
Telefoonnummer en email adres in de header zijn niet klikbaar; grote call to action beneden aan de pagina wel, dus je weet wel hoe het moet

 

Goede tip, ga ik zo snel mogelijk toepassen!

 

Recensies van klanten stuk is te 'wit'; samen met het 'over ons' stuk er onder is het heel erg kaal; op andere stukken van de website heb je wel wat meer contrast met het blauw. Je zou deze 'reviews' ook met meta-data kunnen opmaken zodat Google het meteen in de zoekresultaten laat zien (met bijbehorende sterren rating).

 

Veel wit en lichtgrijs geeft juist een beetje rust in de website, maar ik verwerk ook zeker wel donkerblauw in de website.

 

Ik heb de reviews ook met een schema.org markup in de

staan van mijn website, dus daar heb ik al aan gedacht.

 

(voor de mensen die dit niet begrijpen: Het is een stukje code in je website waardoor je website in zoekresultaten ook een aantal 'sterretjes' laat zien).

 

Ik snap dat "JKC Media is het mediabureau voor uw professionele website, professionele huisstijl en professionele webshop in Nederland." Het qua keyword-density op 'professioneel' goed doet, maar het doet heel onnatuurlijk aan; dat kan beter.

 

Ik zal er naar kijken, maar heb geen idee nog naar wat ik het anders kan veranderen.

 

Stap 1 zou wellicht beter 'Offerte' heten en deze zin klopt niet: "Wij sturen hiervan een vrijblijvende offerte naar de u per email."

 

Aangepast, bedankt! ;D

 

Stap 2 heb je het over een 'gedeeltelijke aanbetaling'; waarschijnlijk leest men dat hier pas voor het eerst over; zou dat toch anders inkleden.

 

Opgelost, bedankt!

 

Stap 3 zeg je 'Nadat u tevreden is met het project'; dit is geen goed Nederlands.

 

Opgelost, bedankt!

 

Je hebt daarna een stukje waarin je naam, email en telefoonnummer invult en op een knop 'offerte aanvragen' kunt drukken. Waar vraag je een offerte over aan? Dit zou 'Neem contact met me op' o.i.d. moeten zijn.

 

Ik heb express zo min mogelijk velden erin gedaan zodat mensen sneller hun contactgegevens kunnen versturen. Bovendien heb ik dan ook de kans om samen persoonlijk mee te denken over welke diensten het beste passen bij wat de klant wilt bereiken.

 

Footer:

Betaalgegevens is een woord; telefoonnummer staat hier wel met +31 er voor (maar de link er onder ontbreekt + of 00 voor 31). Verschil tussen label en content is er niet (zelfde font en fontstyle/kleur); hier zou je nog wat kunnen doen met je merk kleuren.

 

De link is opgelost, maar ik vind het juist beter als de footer overal dezelfde stijl heeft voor de tekst.

 

Verder lees ik vaak "

JKC Media is een mediabureau waar je terecht kan voor al je zaken..."; dit klopt ook niet.

 

Waar heb je dit gevonden als ik vragen mag? Want die tekst hoort er inderdaad niet meer op te staan nee.

 

Een mediabureau schrijft vaak ook teksten voor klanten; de nadruk zou er dan ook op moeten liggen dat alle uitingen die je doet foutloos en correct zijn, zeker als je zo erg de nadruk legt op 'profesisoneel'.

 

Op dit moment schrijven ik ook geen teksten voor klanten, klanten leveren die zelf aan. Ik zorg vooral voor de lay-out, indeling etc.

Link naar reactie
  • 0

Hoezo, is +31 085 047 0035 een ongebruikelijke opmaak? En hoe kan ik 'beeld' geven bij een telefoonnummer?

Kijk mee eens hoe ik dat op mijn site heb opgelost (inclusief klikbare link in de graphics)

 

en: het is OF +3185... OF +31 (0)85..., maar ik zou gewoon 085-... doen, gegeven je doelgroep.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Beste Edo,

 

1. ik vind de layout helemaal niet fijn, ik zie hier gewoon een 13 uit een dozijn wp-template. Is ook een kwestie van smaak, smaken verschillen. maar, juist iemand als jij zou een echt onderscheidend look-and-feel moeten maken.

 

Ik zal nadenken wat ik kan veranderen.

 

2. je schrijft consequent over "de klant". dat spreekt niet aan. je moet je individuele bezoeker aanspreken, in actieve vorm en niet in passieve form. nu gaat het over anderen en niet over mij als bezoeker en/of potentiële klant.

 

Al aangepast van de reactie van John B ;)

 

3. over jkc-media.... ik heb geen idee wie jij/jullie bent/zijn. er bestaat geen b-to-c of b-to-b meer, het is h-to-h, human-to-human. als ik niet kan zien/lezen wie je bent, klik ik direct door naar je concurrent.

 

Ik zal er over nadenken om daar een stukje van bij te doen. Maar ik leg liever niet de focus op mijzelf.

 

4. "Het mediabureau voor het ZZP en MKB Nederland" vind ik nogal hoog van de toren blazen en kan je wellicht alleen zeggen als je een substantieel marktaandeel hebt verworven.

 

"Hoogste kwaliteit en topresulaten voor zzp-er of mkb-ondernemer, dat is ons streven."

 

Aangepast! U heeft wel gelijk dat het misschien iets te 'hoog van de toren is' en was mij hier niet van bewust :(, want ik wil absoluut niet als een arrogant persoon overkomen eerder een beetje nederig.

Link naar reactie
  • 0

Beste Edo,

 

PS ik denk dat de term "Mediabureau" ook niet zo gelukkig gekozen is. Je bent webbouwer, mediabureau's geven andere dienstverlening.

 

Betekenis van Wikipedia voor de term "Mediabureau": "Een mediabureau is een adviesbureau dat bedrijven adviseert op het gebied van communicatie, media en middelen, om hen te helpen in contact te komen met (potentiële) klanten of doelgroepen."

 

Communicatie: Websites, drukwerk, vormgeving, social media etc. Want wat u misschien vergeet is dat vormgeving / huisstijlen bijna even belangrijk voor mij is als websites bouwen. Anders zou ik 2 termen moeten gebruiken (Internetbureau & Vormgevingsbureau) en nu heb iets wat precies daar tussen in zit.

 

(Deze keer heb ik mijn mening goed proberen te onderbouwen Highio ;) )

 

 

Link naar reactie
  • 0

Heel goed. Mijn advies: maak van je "zwakte" je kracht.

 

Je bent jong, ambitieus en kennelijk vaktechnisch goed onderlegd. Er zijn heus ondernemers die daar de kracht van snappen en juist met jou zaken willen doen. Nu probeer je e.e.a. te verhullen, waardoor er geen goed beeld ontstaat.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Beste Edo,

 

PS2 Kijk even wat Google allemaal van je site geïndexeerd heeft, site:www.jkc-media.nl .

dat is best wel wat. Echter de meeste links geven nu een 404-error. maak i je htacces even wat redirects aan zodat je die traffic en ranking behoudt.

 

Dit klopt, dat is nog van de oude versie van de website. Ik heb in Google webmaster tools al die URL's voor verwijderen ingedient. Echter kan dit wel 24 a 48 uur duren voordat het ook daadwerkelijk gebeurt. En het verzoek is deze ochtend ingediend.

Link naar reactie
  • 0
Bij Bakkerij Bartje koop je taartjes voor een kwartje!

 

Taalgevoel is misschien iets wat met de jaren komt. Vergt rijpheit. Logisch denken start eerder. Maar ook de logica is niet echt goed. Zo klopt de claim op 'professionaliteit' niet. Een professional is niet elke zot die betaald krijgt voor werk, maar doorgaans iemand die een vak geleerd heeft.

 

U vat misschien het verkeerd op, wat ik bedoel met doorgaan totdat het goed is is dat de klant kan aangeven dat hij het minder mooi vindt (en moet ook uitleggen wat er precies fout aan is) en dan vindt er een revisieronde plaats en dan is het wel naar wens. Daarnaast maakt het voor mij niet uit als ik een paar uurtjes langer dan verwacht eraan moet werken. Want een tevreden klant is de beste reclame ;)

 

Minder hoog van de toren blazen met beloften, snel veel voorbeelden maken om te laten zien wat de vaardigheden zijn en klanten vriendelijk aanspreken. Lijkt me veel effectiever voor een 15-jarige webbouwer.

 

Ik had totaal niet door dat sommige dingen gewoon echt niet konden voor mijn leeftijd (heeft Edo van Santen ook al aangegeven) maar dit heb ik snel gecorrigeerd. Het is totaal niet mijn intentie namelijk om van de toren af te blazen :(.

 

Ik heb momenteel ook een portfolio met zo'n 7 items erbij met een omschrijving erbij hoe en wat etc. met elke opdracht. Maar ben bezig om dit veel meer aan te vullen. Momenteel een paar leuke opdrachten en daarna kan ik het een en ander aanvullen als die klaar zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.