• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website? [mediabureau]

Omschrijving van je concept:

Ik heb vandaag een nieuwe website voor mijn eigen onderneming ontwikkeld (JKC Media), graag zou ik feedback willen ontvangen over vormgeving, content en alle andere dingen die in uw ogen minder goed/mooi zijn. Alle feedback is welkom! (natuurlijk ook negatief).

Link: www.jkc-media.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf hebt gedaan hiervoor: Hiervoor had ik een andere website, veel 'drukker' met veel kleuren, oude content, lange laadtijd (ong. 5 seconden) en minder mooie layout.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Met deze nieuwe website wilde ik zowiezo de website stukken sneller maken (nu met de nieuwe website is het 1.25 seconden, snelheidsrapport van Pingdom)

 

Wij hebben veel wit verwerkt in de website, dit geeft samen in combinatie met een klein beetje donkerblauw een rustige en zakelijke uitstraling.

 

Wij hebben ook ervoor gezorgd dat mensen sneller dingen kunnen invullen of sneller 'tot actie' komen. Door af en toe door de website een passende tekst + een uitnodiging op te bellen met het telefoonnummer erbij en aan het einde van pagina's een kort offerte aanvraag formulier.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Ik probeer veel focus te leggen op mijn 3 primaire diensten: Websites, Huisstijlen en Webshops. Verder hebben wij randactiviteiten maar hier kan je op de pagina zelf van bijvoorbeeld 'Website laten maken' meer van zien (zoals meertaligheid op de website).

 

Bedankt alvast iedereen voor zijn tijd!

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Hiervoor had ik een andere website, veel 'drukker' met veel kleuren, oude content, lange laadtijd (ong. 5 seconden) en minder mooie layout.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Met deze nieuwe website wilde ik zowiezo de website stukken sneller maken (nu met de nieuwe website is het 1.25 seconden, snelheidsrapport van Pingdom)

 

Wij hebben veel wit verwerkt in de website, dit geeft samen in combinatie met een klein beetje donkerblauw een rustige en zakelijke uitstraling.

 

Wij hebben ook ervoor gezorgd dat mensen sneller dingen kunnen invullen of sneller 'tot actie' komen. Door af en toe door de website een passende tekst + een uitnodiging op te bellen met het telefoonnummer erbij en aan het einde van pagina's een kort offerte aanvraag formulier.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik probeer veel focus te leggen op mijn 3 primaire diensten: Websites, Huisstijlen en Webshops. Verder hebben wij randactiviteiten maar hier kan je op de pagina zelf van bijvoorbeeld 'Website laten maken' meer van zien (zoals meertaligheid op de website).

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

graag zou ik feedback willen ontvangen over vormgeving, content en alle andere dingen die in uw ogen minder goed/mooi zijn. Alle feedback is welkom! (natuurlijk ook negatief).

 

[verandering: titel]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ziet er zo op eerste oog goed uit. Punten die mij zijn opgevallen:

 

1. https://www.jkc-media.nl/contact/ 'werkdage' = 'werkdagen'

 

2. Waarom heb je niet gekozen voor een contactformulier? Er is nu alleen een formulier voor het opvragen van een offerte

 

3. Ik mis het begeleiden van je bezoekers door je website. Je kunt wel op elke pagina een offerte aanvragen, maar dit is niet overal relevant. Ik, als nieuwe bezoeker op je homepagina, wil eerst weten wie je bent en wat je doet. Waarom geen button op de homepagina: 'Maak met JKC'?

 

Dan kun je ze vanaf deze pagina begeleiden naar je diensten, 'Bekijk de diensten van JKC'. En uiteindelijk vanaf hier kun je ze begeleiden om een offerte op te vragen.

https://www.mikesegveld.nl - Online marketing, van Analytics tot Zoekmachien optimalisatie
Link naar reactie
  • 0

Een mooie website.

 

Wel mag er gezegd worden dat als je jezelf webdeveloper aanbiedt het beste van het beste verwacht mag worden van je website. Over die opmerking die iemand anders maakte over de witruimte. Het is een beetje te. Ik kan het niet echt plaatsen maar wanneer ik een bedrijf inschakel om een website voor me te ontwikkelen wil ik wel overtuigd worden door de website van het betreffende bedrijf. En volgens mij kan je zowel een rustige site hebben als tegelijkertijd je "skils" tentoonstellen. De kleurcombinatie van wit/creme is ook niet echt een goede keus als je het mij vraagt.

 

Verder een prima website. veel succes!

Bijenwas korrels 

Bijenwas kopen

Bijenwas doeken
Hulp nodig met opencart? Laat het me weten

Link naar reactie
  • 0

.............................

 

- je slogan "voor het ZZP en MKB Nederland" loopt taalkundig niet lekker

 

Hoe bedoelt u? Ik vind het prima klinken en het kan ook direct de doelgroep aanspreken.

 

.................

 

MKB Nederland is een landelijk netwerk/belangenvereniging voor het MKB.

Is alleen die club jouw doelgroep?

Of het MKB?

 

Bovendien rijmt 'voor ZZP en MKB', dus behalve dat het lekkerder loopt en waarschijnlijk wel zegt wat je bedoelt heeft het dus 3 voordelen tov jouw tekst.

 

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
  • 0

Ziet er zo op eerste oog goed uit. Punten die mij zijn opgevallen:

 

1. https://www.jkc-media.nl/contact/ 'werkdage' = 'werkdagen'

 

2. Waarom heb je niet gekozen voor een contactformulier? Er is nu alleen een formulier voor het opvragen van een offerte

 

3. Ik mis het begeleiden van je bezoekers door je website. Je kunt wel op elke pagina een offerte aanvragen, maar dit is niet overal relevant. Ik, als nieuwe bezoeker op je homepagina, wil eerst weten wie je bent en wat je doet. Waarom geen button op de homepagina: 'Maak met JKC'?

 

Dan kun je ze vanaf deze pagina begeleiden naar je diensten, 'Bekijk de diensten van JKC'. En uiteindelijk vanaf hier kun je ze begeleiden om een offerte op te vragen.

 

Beste msegveld,

 

1. Ik heb de spelfout direct weggehaald, bedankt!

 

2. Ik kwam erachter dat veel mensen het toch fijner vinden om zelf een email te kunnen sturen. Daarom heb ik hem maar weggehaald.

 

3. Ik heb momenteel als je naar beneden scrolt dat je in een 'mega versnelling' door heel JKC Media heen kan komen. Maar de reden waarom dat er nog niet direct in zit omdat de meeste mensen eerst dingen willen zien en direct willen weten wat je doet (zo blijkt het dat mijn pagina portfolio bijna het dubbele aantal bezoekers heeft per maand als dat de over pagina heeft).

 

Bedankt voor je feedback!

Link naar reactie
  • 0

.............................

 

- je slogan "voor het ZZP en MKB Nederland" loopt taalkundig niet lekker

 

Hoe bedoelt u? Ik vind het prima klinken en het kan ook direct de doelgroep aanspreken.

 

.................

 

MKB Nederland is een landelijk netwerk/belangenvereniging voor het MKB.

Is alleen die club jouw doelgroep?

Of het MKB?

 

Bovendien rijmt 'voor ZZP en MKB', dus behalve dat het lekkerder loopt en waarschijnlijk wel zegt wat je bedoelt heeft het dus 3 voordelen tov jouw tekst.

 

 

Beste Walter,

 

Momenteel heb ik het staan op:

Mediabureau voor de ZZP-er of MKB-ondernemer!

 

Ondanks dat sommige mensen zeggen (zoals u) dat het dus wel prima is, zijn er ook mensen die erdoor verward worden. Daarom heb ik het naar dat veranderd :)

 

Trouwens: Ik bedoelde echt het MKB (dus Midden-kleine bedrijven) en niet een organisatie/groep. ;)

 

Bedankt voor je feedback!

Link naar reactie
  • 0

Ik kwam erachter dat veel mensen ...

Ik heb er geen probleem mee dat je regelmatig in de verdediging schiet (een beetje eigenwijsheid kan ik wel waarderen), maar het kan geen kwaad om af en toe eens achterover te leunen en je af te vragen hoe het zit met de onderbouwing van al dat tegengas.

 

Bijvoorbeeld in dit geval. Hoe kwam je erachter dat "veel mensen" het fijner vinden om een e-mail te kunnen sturen? En hoeveel is "veel"?

 

Waarom denk je dat heel veel websites een e-mailadres vermelden én een contactformulier hebben? Zouden er dus ook niet "veel mensen" zijn die het fijner vinden om een contactformulier in te vullen?

 

Stof tot nadenken ...

 

Ondanks dat sommige mensen zeggen (zoals u) dat het dus wel prima is ...

Volgens mij kwam die uitspraak "ik vind het prima klinken" van jouzelf en niet van Walter ...

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kwam erachter dat veel mensen ...

Ik heb er geen probleem mee dat je regelmatig in de verdediging schiet (een beetje eigenwijsheid kan ik wel waarderen), maar het kan geen kwaad om af en toe eens achterover te leunen en je af te vragen hoe het zit met de onderbouwing van al dat tegengas.

 

Bijvoorbeeld in dit geval. Hoe kwam je erachter dat "veel mensen" het fijner vinden om een e-mail te kunnen sturen? En hoeveel is "veel"?

 

Waarom denk je dat heel veel websites een e-mailadres vermelden én een contactformulier hebben? Zouden er dus ook niet "veel mensen" zijn die het fijner vinden om een contactformulier in te vullen?

 

Stof tot nadenken ...

 

Ondanks dat sommige mensen zeggen (zoals u) dat het dus wel prima is ...

Volgens mij kwam die uitspraak "ik vind het prima klinken" van jouzelf en niet van Walter ...

 

 

Beste John,

 

1. Dit komt omdat ik van alle emailtjes in mijn inbox heb gekeken van hoeveel mensen mij direct mailen en diegene die via het contactformulier opnemen. En van alle mailtjes van mensen in de afgelopen paar maanden is er maar eentje die een contactformulier heeft ingevuld, en tientallen mensen die mij gewoon direct een mailtje sturen / bellen. Maar ik zal er over nadenken om een contactformulier erbij te zetten en het emailadres.

 

Maar nu een persoonlijke vraag richting u, wat vind u zelf fijner? Een email of een contactformulier? :)

 

2. Oh, dan heb ik mij vergist, mijn excuses.

 

MVG,

 

Justin

Link naar reactie
  • 0

Maar nu een persoonlijke vraag richting u, wat vind u zelf fijner? Een email of een contactformulier? :)

Dat hangt van een aantal factoren af, zoals:

- met welke partij ik ga communiceren

- welke mogelijkheden ik in het formulier krijg om mijn vraag kwijt te kunnen

- het aantal en het soort verplichte velden in het formulier

- of ik mijn vraag zelf ook wil bewaren

- of ik de captcha kan lezen (indien aanwezig)

 

Daarnaast ben ik om de een of andere (duistere) reden eerder bereid om een contactformulier in te vullen als er op de contactpagina ook een e-mailadres vermeld staat.

Link naar reactie
  • 0

 

Maar nu een persoonlijke vraag richting u, wat vind u zelf fijner? Een email of een contactformulier? :)

 

Ik denk dat dit per persoon verschilt, en daarom geef ik de voorkeur (op mijn sites) om zowel een contactformulier, e-mailadres als telefoonnummer te vermelden. Zodoende hoop ik iedereen een optie te geven die bij hem/haar past.

 

 

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Maar nu een persoonlijke vraag richting u, wat vind u zelf fijner? Een email of een contactformulier? :)

Dat hangt van een aantal factoren af, zoals:

- met welke partij ik ga communiceren

- welke mogelijkheden ik in het formulier krijg om mijn vraag kwijt te kunnen

- het aantal en het soort verplichte velden in het formulier

- of ik mijn vraag zelf ook wil bewaren

- of ik de captcha kan lezen (indien aanwezig)

 

Daarnaast ben ik om de een of andere (duistere) reden eerder bereid om een contactformulier in te vullen als er op de contactpagina ook een e-mailadres vermeld staat.

- met welke partij ik ga communiceren

Stel nou het zou mij zijn?

 

- welke mogelijkheden ik in het formulier krijg om mijn vraag kwijt te kunnen

Een onderwerp en bericht

 

- het aantal en het soort verplichte velden in het formulier

Bedrijfsnaam, eigen naam, telefoonnummer en email-adres, onderwerp en bericht (6 velden intotaal)

 

- of ik de captcha kan lezen (indien aanwezig)

Geen captcha

 

Daarnaast ben ik om de een of andere (duistere) reden eerder bereid om een contactformulier in te vullen als er op de contactpagina ook een e-mailadres vermeld staat.

Persoonlijk heb ik dit niet, persoonlijk vind ik het fijner om zelf een email te sturen, maar ik zal er nog over nadenken om een contactformulier en een email-adres te combineren.

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Maar nu een persoonlijke vraag richting u, wat vind u zelf fijner? Een email of een contactformulier? :)

 

Ik denk dat dit per persoon verschilt, en daarom geef ik de voorkeur (op mijn sites) om zowel een contactformulier, e-mailadres als telefoonnummer te vermelden. Zodoende hoop ik iedereen een optie te geven die bij hem/haar past.

 

 

 

Ik zal hierover nadenken, bedankt voor de feedback!

Link naar reactie
  • 0
- met welke partij ik ga communiceren

Stel nou het zou mij zijn?

Dan zou ik bellen ... ;D

 

- het aantal en het soort verplichte velden in het formulier

Bedrijfsnaam, eigen naam, telefoonnummer en email-adres, onderwerp en bericht (6 velden intotaal)

Haal "onderwerp" weg en je maakt al meer kans. Want waarom je bezoeker vermoeien met het moeten verzinnen van een onderwerp? 99 van de 100 keer blijkt dat vanzelf uit het bericht.

 

Verder vind ik het vriendelijker als niet telefoonnummer en e-mailadres allebei verplicht zijn. Geef mij in eerste instantie de keuze hoe ik wil dat je mijn vraag beantwoordt.

Link naar reactie
  • 0

Hallo JKC,

 

Op het eerste oog ziet de website er fraai uit.

 

Ik heb nog wel wat puntjes gevonden:

Home -> autotext -> Ik zou persoonlijk achter elke zin een ? plaatsen. Dit omdat je hieronder aangeeft wat JKC is en voor wie.

 

https://www.jkc-media.nl/website-laten-maken/ -> 'Website passend bij huisstijl' -> 'Website passend bij uw huisstijl' zal ik ervan maken + wat typefouten

 

https://www.jkc-media.nl/portfolio/ -> Ik zal de getoonde merken niet zichtbaar maken. Dit i.v.m. het merkrecht.

 

Contact -> 'Wij zijn ook buiten kantoortijden bereikbaar, dit moet wel eerst afgesproken zijn'. Ik vind dit persoonlijk niet echt professioneel klinken. + typefouten

 

Wellicht heb je hier wat aan.

SSL certificaten | Server Monitoring | Serverbeheer | Installatie, Configuratie & Advies

Link naar reactie
  • 0

- met welke partij ik ga communiceren

Stel nou het zou mij zijn?

Dan zou ik bellen ... ;D

 

- het aantal en het soort verplichte velden in het formulier

Bedrijfsnaam, eigen naam, telefoonnummer en email-adres, onderwerp en bericht (6 velden intotaal)

Haal "onderwerp" weg en je maakt al meer kans. Want waarom je bezoeker vermoeien met het moeten verzinnen van een onderwerp? 99 van de 100 keer blijkt dat vanzelf uit het bericht.

 

Verder vind ik het vriendelijker als niet telefoonnummer en e-mailadres allebei verplicht zijn. Geef mij in eerste instantie de keuze hoe ik wil dat je mijn vraag beantwoordt.

 

Beste John,

 

Ik heb besloten om contactgegevens en een contactformulier te combineren. Helaas is zoiezo wel een email adres verplicht, ik zal onderwerp dan weglaten en het telefoonnummer optioneel ;)

 

Bedankt voor uw feedback!

 

MVG,

 

Justin

Link naar reactie
  • 0

Hallo JKC,

 

Op het eerste oog ziet de website er fraai uit.

 

Ik heb nog wel wat puntjes gevonden:

Home -> autotext -> Ik zou persoonlijk achter elke zin een ? plaatsen. Dit omdat je hieronder aangeeft wat JKC is en voor wie.

 

https://www.jkc-media.nl/website-laten-maken/ -> 'Website passend bij huisstijl' -> 'Website passend bij uw huisstijl' zal ik ervan maken + wat typefouten

 

https://www.jkc-media.nl/portfolio/ -> Ik zal de getoonde merken niet zichtbaar maken. Dit i.v.m. het merkrecht.

 

Contact -> 'Wij zijn ook buiten kantoortijden bereikbaar, dit moet wel eerst afgesproken zijn'. Ik vind dit persoonlijk niet echt professioneel klinken. + typefouten

 

Wellicht heb je hier wat aan.

 

Beste Bas,

 

Home -> autotext -> Ik zou persoonlijk achter elke zin een ? plaatsen. Dit omdat je hieronder aangeeft wat JKC is en voor wie.

Heb dit aangepast, dit maakt het inderdaad wat duidelijker, bedankt!

https://www.jkc-media.nl/portfolio/ -> Ik zal de getoonde merken niet zichtbaar maken. Dit i.v.m. het merkrecht.

 

Klanten geven mij zelf toestemming om het op mijn portfolio te plaatsen, dit doe ik niet zomaar. Dus daar houd ik wel rekening mee :)

 

Contact -> 'Wij zijn ook buiten kantoortijden bereikbaar, dit moet wel eerst afgesproken zijn'. Ik vind dit persoonlijk niet echt professioneel klinken. + typefouten

Aangepast!

 

Bedankt voor uw feedback!

 

MVG,

 

Justin

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.