• 0

Aanbevolen/referentie (experiment)

Ik wil een experiment beginnen : het doel is om een lijst te maken van personen, bedrijven, instanties op gebied van Marketing en Commercie waarmee je (echt !) goed ervaring hebt gehad.

 

Spelregels : beschrijf duidelijk de concrete ervaring en vooral : waarom deze ervaring zo goed was. Geen fantasieverhalen of "ik heb gehoord/gelezen dat...". Uiteraard verwijderen we spam.

 

Wens : het idee is echt om een positieve goede lijst te krijgen, die voor anderen als een aardige referentie kan dienen.

 

Ben benieuwd of dit gaat werken ! :D

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

en hoe weten we of deze referenties echt zijn wil je naam en toenaam gaan noemen ? mag dat wel ? net als bij bijvoorbeeld een blacklist?

dat zou ik wel eens willen in mijn branche een algemene blacklist zodat je weet welke mensen je niet moet uitnodigen

 

Please advice

Link naar reactie
  • 0

Wat betreft het drukken van een affiche of businesskaartje: www.studio17.nl. Top kwaliteit voor een lage prijs en de aanleveringsvoorwaarden zijn ook voor mensen die wat minder vaak achter quark of indesign zitten lekker laagdrempelig. Leg de folder van PrimaPrint die de meesten wel kennen in ieder geval snel in e afvalbak.

 

Wat betreft webdevelopment heb ik een andere favoriet: splendidmedia.nl

 

;)

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie
  • 0

Een experiment heeft een doel, een middel en een meetmethode om te bepalen of het doel gehaald is. Je doel is een betrouwbare lijst van referenties krijgen, je middel is blijkbaar lukraak mensen namen te laten noemen. Dus ik vraag me af hoe en wat je gaat meten.

 

Bovendien ga je voorbij aan je eigen spelregels:

Spelregels : beschrijf duidelijk de concrete ervaring en vooral : waarom deze ervaring zo goed was.

 

Is het uitbreiden van WieWatWaar naar een soort business directory met score mogelijkheid en evt. reacties niet een betere opzet?

 

Link naar reactie
  • 0

Dat zijn meestal die bedrijven waar je graag mee samenwerkt, dus positieve ervaringen mee hebt en waar ook een persoonlijke "click" is.

 

Ik heb de website van ons bedrijf snel en simpel laten maken bij www.reclick.nl en een eerdere bij www.123mkb.nl. Simpelweg teksten aanleveren en zij maken de site voor je. Het is ook mogelijk zelf updates te doen. Wil je meer iets strategisch en een goede huisstijl ontwikkelen, probeer dan www.impulsant.nl.

 

Qua promotie is er werkelijk een vijver aan bedrijven, zelf werk ik al bijna 10 jaar met www.compacon.nl. Die doen niet alleen de standaard relatiegeschenken maar denken ook mee met je over een concept. Wat wil je bereiken en hoe wil je je positioneren daarin. Erg leuke dingen gedaan met ze.

 

Dan zijn er nog diverse sales ondersteunende bedrijven, in een vorig leven voor lead generatie het een en ander (succesvol) gedaan met www.tc-one.nl (een van de eigenaren is een Quote business babe).

 

Met allen heb ik positieve ervaring en werk er nog steeds graag mee samen, een goede referentie dus.

 

Hoop dat je er iets aan hebt.

 

Erwin

Erwin Versleijen

Managing Partner

LSC Symbiosis cv

M 0615 407 932

Link naar reactie
  • 0

Dames en heren,

 

Hartelijk dank voor jullie reacties op dit experiment. We gaan even stoppen met dit experiment. Dit heeft zeker niet te maken met de goede posts, maar het roept bij mij en anderen teveel discussie en vragen op. We gaan kijken of we hier uit komen en hoe we dan eventueel dit idee voortzetten.

 

Hartelijk dank voor jullie medewerking, maar nu gaat dit op slot,

 

Webwolff.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.