Dropdownmenu's higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Yeah.. de eeuwige SELECT-overrides-all bug..

Wel mooi dat er nog zo laat gewerkt wordt. ;D

Zou er misschien een link naar de homepage onder higherlevel.nl kunnen komen i.p.v. een # tje?

Enkele minuten later, probleem opgelost. :)

higherlevel2.gif

Maar hoe pas ik nou het aantal posts aan dat ik op de startpagina wil zien?

Link naar reactie

Hmm door de 'verbetering' zitten er nu errors in het forum

Het gaat nog niet helemaal vlekkeloos inderdaad, maar dat valt ook niet mee als je ziet wat voor Yabb-basis eronder ligt :) We werken er hard aan in ieder geval, en als alle bugs eruit zijn dan zul je zien dat het wel degelijk een verbetering is.

Ik had net ook een probleem om in te loggen (kreeg een MySQL error), maar ben nu wel met succes ingelogd. Omdat we bugs eruit willen halen is het handig te weten wie die "iemand" is die geen berichten kan bekijken, en om welke berichten en foutmelding gaat het?

Link naar reactie

Op de startpagina krijg je ook een error als je op de op het forum aanwezige "leden" klikt.

Ook de dropdown link naar het "forum" geeft een foutmelding net zoals de dropdown links naar "mijn nieuwe berichten / profiel en abbonementen"

Wat voor foutmeldingen dan? Ik zie ze niet...

Dat hij aan de trage kant is ervaar ik ook, dat moet sneller.

Link naar reactie

Als ik via de e-mail link direct naar dit topic ga en ik klik daarna op forum, dan kom ik terecht in het offtopic board. Hij onthoudt dus waar ik zit, maar dat wil ik eerlijk gezegd niet ;)

Ik verwacht namelijk dat ik door het drukken op forum op de overzichtspagina uitkom waarna ik kan kiezen welk board ik wil inzien.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Als ik via de e-mail link direct naar dit topic ga en ik klik daarna op forum, dan kom ik terecht in het offtopic board. Hij onthoudt dus waar ik zit, maar dat wil ik eerlijk gezegd niet ;)

Ik verwacht namelijk dat ik door het drukken op forum op de overzichtspagina uitkom waarna ik kan kiezen welk board ik wil inzien.

En opgelost. :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar