XYZdotCLUB Geplaatst: 30 mei 2005 XYZdotCLUB 765 14 Geplaatst: 30 mei 2005 Jammer dat het dropdownmenu achter het dropdown voor keuze van het aantal posts valt. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 30 mei 2005 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 30 mei 2005 Yeah.. de eeuwige SELECT-overrides-all bug.. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
XYZdotCLUB Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur XYZdotCLUB 765 14 Geplaatst: 30 mei 2005 Yeah.. de eeuwige SELECT-overrides-all bug.. Wel mooi dat er nog zo laat gewerkt wordt. ;D Zou er misschien een link naar de homepage onder higherlevel.nl kunnen komen i.p.v. een # tje? Enkele minuten later, probleem opgelost. :) Maar hoe pas ik nou het aantal posts aan dat ik op de startpagina wil zien? Link naar reactie
Michiel Hakvoort Geplaatst: 30 mei 2005 Michiel Hakvoort 44 0 Geplaatst: 30 mei 2005 Maar hoe pas ik nou het aantal posts aan dat ik op de startpagina wil zien? Daar gaat een oplossing voor bedacht worden, ikzelf vond het tijdelijk weghalen van een feature voorlopig een betere oplossing dan die select eroverheen te laten zitten. :) Maar nu is het eerst tijd om te slapen ;) Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 31 mei 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 31 mei 2005 Het ziet er wel lekker schoon uit: een stuk beter dan de drie rijen knoppen die ik verwachtte te zien... ;D Moooi! Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Victor Geplaatst: 31 mei 2005 Victor 951 2 Geplaatst: 31 mei 2005 Hmm door de 'verbetering' zitten er nu errors in het forum, ik kon net niet inloggen, en ik sprak net iemand anders van HL en die kan nu geen berichten bekijken? Kan iemand dit snel oplossen?? YourCom // alles voor internet NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 Hmm door de 'verbetering' zitten er nu errors in het forum Het gaat nog niet helemaal vlekkeloos inderdaad, maar dat valt ook niet mee als je ziet wat voor Yabb-basis eronder ligt :) We werken er hard aan in ieder geval, en als alle bugs eruit zijn dan zul je zien dat het wel degelijk een verbetering is. Ik had net ook een probleem om in te loggen (kreeg een MySQL error), maar ben nu wel met succes ingelogd. Omdat we bugs eruit willen halen is het handig te weten wie die "iemand" is die geen berichten kan bekijken, en om welke berichten en foutmelding gaat het? Link naar reactie
XYZdotCLUB Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur XYZdotCLUB 765 14 Geplaatst: 31 mei 2005 Op de startpagina krijg je ook een error als je op de op het forum aanwezige "leden" klikt. Ook de dropdown link naar het "forum" geeft een foutmelding net zoals de dropdown links naar "mijn nieuwe berichten / profiel en abbonementen" Link naar reactie
WelleKe Geplaatst: 31 mei 2005 WelleKe 1,5k 8 Geplaatst: 31 mei 2005 Goeiemorgen. Zojuist zag ik ook de nieuwe dropdownmenu's. Wellicht is het tijdelijk en heeft het een totaal andere oorzaak, maar wanneer ik op bijvoorbeeld "website" klik duut het heel lang voordat er een reactie komt. Hierdoor lijkt het net alsof de button niet werkt. Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 Op de startpagina krijg je ook een error als je op de op het forum aanwezige "leden" klikt. Ook de dropdown link naar het "forum" geeft een foutmelding net zoals de dropdown links naar "mijn nieuwe berichten / profiel en abbonementen" Wat voor foutmeldingen dan? Ik zie ze niet... Dat hij aan de trage kant is ervaar ik ook, dat moet sneller. Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 31 mei 2005 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 31 mei 2005 Hier werkt de site op zowel windhoos als Mac goed. Geen inlogproblemen of lange wachttijden. Ook de menu's werken goed. Het is mij trouwens pas opgevallen toen ik het draadje las ;) ik hoop niet dat ik daarmee iemand beledig. Synergeon Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 Het is mij trouwens pas opgevallen toen ik het draadje las ;) ik hoop niet dat ik daarmee iemand beledig. Dat is juist goed, dan voelt de aanpassing voor jou erg natuurlijk aan. Zo zou het eigenlijk voor iedereen moeten gaan :) Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 Ik had net ook een probleem om in te loggen (kreeg een MySQL error) Het was geen MySQL-error trouwens :) Maar dit probleem is zojuist gefixed. Link naar reactie
XYZdotCLUB Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur XYZdotCLUB 765 14 Geplaatst: 31 mei 2005 Wat voor foutmeldingen dan? Ik zie ze niet... Nou doet hij het weer ??? gelukkig maar :) Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 31 mei 2005 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 31 mei 2005 waar is het 20-40-60 actieve onderwerpen knopje gebleven ? Synergeon Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 waar is het 20-40-60 actieve onderwerpen knopje gebleven ? Zie helemaal bovenaan, Benm's opmerking is juist. We zijn hem aan verplaatsen, omdat anders het menu eronderdoor gaat wat verwarrend werkt. Link naar reactie
Victor Geplaatst: 31 mei 2005 Victor 951 2 Geplaatst: 31 mei 2005 Zo te zien is alles opgelost, de error was overigens: 2: in_array(): Wrong datatype for second argument (/opt/guide/www.higherlevel.nl/HTML/forum/Sources/Subs.php ln 312) De mysterieuze 'iemand' was Jelmer. ;) YourCom // alles voor internet NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 Zo te zien is alles opgelost, de error was overigens: 2: in_array(): Wrong datatype for second argument (/opt/guide/www.higherlevel.nl/HTML/forum/Sources/Subs.php ln 312) De mysterieuze 'iemand' was Jelmer. ;) Die is inderdaad opgelost, daar had ik zelf ook last van :) Link naar reactie
Victor Geplaatst: 31 mei 2005 Victor 951 2 Geplaatst: 31 mei 2005 Die is inderdaad opgelost, daar had ik zelf ook last van :) Wat een snelle service, reusje erbij. ;D YourCom // alles voor internet NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 31 mei 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 31 mei 2005 Wat een snelle service, reusje erbij. ;D Niet mij bedanken, maar Michiel :) Link naar reactie
Victor Geplaatst: 31 mei 2005 Victor 951 2 Geplaatst: 31 mei 2005 Niet mij bedanken, maar Michiel :) Bij deze ook een reusje voor Michiel. hehe het wordt steeds ingewikkelder hier :P YourCom // alles voor internet NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes! Link naar reactie
WelleKe Geplaatst: 31 mei 2005 WelleKe 1,5k 8 Geplaatst: 31 mei 2005 Als ik via de e-mail link direct naar dit topic ga en ik klik daarna op forum, dan kom ik terecht in het offtopic board. Hij onthoudt dus waar ik zit, maar dat wil ik eerlijk gezegd niet ;) Ik verwacht namelijk dat ik door het drukken op forum op de overzichtspagina uitkom waarna ik kan kiezen welk board ik wil inzien. Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
Michiel Hakvoort Geplaatst: 31 mei 2005 Michiel Hakvoort 44 0 Geplaatst: 31 mei 2005 Als ik via de e-mail link direct naar dit topic ga en ik klik daarna op forum, dan kom ik terecht in het offtopic board. Hij onthoudt dus waar ik zit, maar dat wil ik eerlijk gezegd niet ;) Ik verwacht namelijk dat ik door het drukken op forum op de overzichtspagina uitkom waarna ik kan kiezen welk board ik wil inzien. En opgelost. :) Link naar reactie
WelleKe Geplaatst: 31 mei 2005 WelleKe 1,5k 8 Geplaatst: 31 mei 2005 heerlijk die interactie! Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 31 mei 2005 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 31 mei 2005 Misschien moet die aantal-berichten select onderaan het lijstje met meest recente posts komen? Dat lijkt me een tamelijk logische plaats, en ver genoeg van de menu's om het probleem te voorkomen. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen