Kick-off seminar Venture Capital Coach

Aanbevolen berichten

Op vrijdag 2 september 2005 is de officiële opening van Venture Capital Coach.com, met een feestelijke opening van het nieuwe kantoor en een (gratis en) boeiend seminar. Het belooft een interessant programma te worden, met presentaties speciaal voor (startende) ondernemers.

 

Natuurlijk zijn alle relaties en vrienden welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en een leuke gebeurtenis om elkaar te ontmoeten en irl bij te praten.

 

Na inschrijving krijg je vanzelf een uitnodiging met programma, routebeschrijving etc.

 

Seminar Programma:

15.00 uur: ontvangst

 

Sprekers:

Ties van der Laan, voormalige venture capitalist en investeerder, nu ondernemer en business coach bij het aantrekken van financiering (www.Ties.lu), over Business Planning;

 

Karen Romme, ondernemer en auteur van diverse ondernemersboeken waaronder 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' (ruim 6000 exemplaren verkocht) (www.calimeromarketing.nl), over het marketen van kleine ondernemingen;

 

Edo van Santen, Venture Capital Coach, over succesvol entrepreneurschap.

 

Seminargedeelte van 15.30 tot 18.00, daarna drinken en eten en networking.

Einde 20.00 uur

 

Files rond deze tijdstippen: geen.

Lokatie: In verband met het overweldigende aantal aanmeldingen, hebben wij naar een alternatieve locatie moeten zoeken. Maar die is er niet minder om. Gedurende het seminar zal mijn nieuwe en bijzonder ingerichte kantoor virtueel te bewonderen zijn.

 

Plaats van handeling is Hotel Café Restaurant De Buizerd, Spoorstraat 124, 1723 NG Noord-Scharwoude [NH] (dit is 10 km te noorden van Alkmaar).

 

Meer info: zie http://www.venturecapitalcoach.nl/index.php?lang_id=1&page=8

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Lokatie:

Businesspark Tuitjenhorn, dit is ongeveer 10 kilometer ten noorden van Alkmaar.

 

Tijden - ONDER VOORBEHOUD:

aanvang 15.00 uur, einde 20.00 uur. Hierdoor kan iedereen buiten de files om rijden. Eten en drinken wordt uiteraard goed verzorgd.

 

Programma - ONDER VOORBEHOUD: Zonder nu meteen namen en titels van de presentaties te kunnen publiceren, kan ik verklappen dat ik drie uitermate boeiende sprekers heb kunnen strikken, welke onderwerpen behandelen die voor iedere ondernemer interessant zijn. Tevens een goede gelegenheid om te netwerken en nieuwe mensen te leren kennen.

 

Laat je uitdagen en grijp je kans. Uiteraard verplicht deze voorinschrijving tot niets, maar voor de logistieke voorbereiding is het handig te weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Daarnaast is het - mede gegeven de vakanties - handig om nu vast je agenda te blokken.

 

Vooralsnog voldoende info?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

 

Programma - ONDER VOORBEHOUD: Zonder nu meteen namen en titels van de presentaties te kunnen publiceren, kan ik verklappen dat ik drie uitermate boeiende sprekers heb kunnen strikken, welke onderwerpen behandelen die voor iedere ondernemer interessant zijn. Tevens een goede gelegenheid om te netwerken en nieuwe mensen te leren kennen.

 

 

Tja, algemener dat dit kan haast niet. "boeiende sprekers", "voor iedere werknemer interessant". Sorry dat ik zo'n zure augurk ben, maar hier word ik niet warm van. Kijk, als je je programma nog niet rond hebt, prima, maar zeg het gewoon. Als je programma rond is, zie ik geen reden om het niet gewoon bekend te maken. Is het een geheim of zo?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Tuurlijk Ilja. De reden om het nu al aan te kondigen is het feit dat de zomervakanties in Nederland nu reeds gaan beginnen en we allemaal weten hoe snel de agenda's al weer vol zitten. Om jullie als HL-leden de gelegenheid te geven je agenda voor die middag/avond vrij te houden, heb ik nu reeds de aankondiging gedaan.

 

Ik verwacht dat het programma met een week of twee definitief zal zijn. Dan zal ik het hier ook publiceren. OK?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

nog heel even geduld a.u.b.

 

a.s. woensdag overleg ik met de derde spreker en is het programma definitief. daarna zal ik het publiceren en degenen die reeds ingeschreven hebben een gedetailleerde uitnodiging sturen.

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Kick-off seminar Venture Capital Coach, Vrijdag 2 September 2005

 

De aanmeldingen stromen binnen, nu reeds 30% meer aanmeldingen dan ik had verwacht. een luxe probleem, dus meer stoelen, hapjes en drankjes bestellen :) Er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

 

Programma:

15.00 uur: ontvangst

 

Sprekers:

Ties van de Laan, Ties Corporate Finance (www.ties.lu), over Business Planning;

 

Karen Romme, succesvol ondernemer, schrijfster (ruim 6000 boeken verkocht!) en presentator (www.calimeromarketing.nl), over marketen van kleine en middelgrote ondernemingen;

 

Venture Capital Coach, over succesvol entrepreneurschap.

 

Seminargedeelte van 15.30 tot 18.00, daarna drinken en eten en networking

Einde 20.00 uur

Files rond deze tijdstippen: geen.

 

Lokatie:

Let op: in verband met het overweldigende aantal aanmeldingen, hebben wij naar een alternatieve locatie moeten zoeken. Maar die is er niet minder om. Gedurende het seminar zal mijn nieuwe en bijzonder ingerichte kantoor virtueel te bewonderen zijn.

 

Plaats van handeling is Hotel Café Restaurant De Buizerd, Spoorstraat 124, 1723 NG Noord-Scharwoude. Indien je reeds aangemeld hebt, ontvang je deze week een brief of e-mail met de bevestiging en routebeschrijving.

 

Venture Capital Coach BV

De Dijken 29-J

1747 EE Tuitjenhorn

(dit is 10 km te noorden van Alkmaar. In de bevestigings-email zit ook een routebeschrijving. Maar TomTom weet het ook)

 

Ik verheug me er op jullie te mogen ontvangen en vermaken!

 

SeminarVCC.thumb.jpg.0c563cba281bab08a38f4d8338f26f7b.jpg

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

In verband met het overweldigende aantal aanmeldingen, hebben wij naar een alternatieve locatie moeten zoeken. Maar die is er niet minder om. Gedurende het seminar zal mijn nieuwe en bijzonder ingerichte kantoor virtueel te bewonderen zijn.

 

Plaats van handeling is Hotel Café Restaurant De Buizerd, Spoorstraat 124, 1723 NG Noord-Scharwoude.

 

Indien je reeds aangemeld hebt, ontvang je deze week een brief of e-mail met de bevestiging en routebeschrijving.

 

Nog een paar plaatsen beschikbaar ...

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.