• 0

Marketing (facebook & instagram) boeken

Hallo allemaal,

 

Wie heeft voor mij namen van goede (e-)boeken mbt Facebook en Instagram Marketing?

 

Al even gezocht hier, maar nog geen dergelijke toppic voorbij zien komen.

 

Alle hulp wordt gewaardeerd.

Entertainment op hoog niveau!

Bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten, all round Entertainment!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat is een "goed boek"? Dat is best subjectief. Check boekensites zoals Bol.com en bekijk de reviews. Veel goede reviews met positief commentaar? Dan zou dat weleens een aanrader kunnen zijn.

 

Overigens - leren uit boeken is mogelijk, maar je kan ook een aantal Youtube video's verzamelen.

 

Er bestaan ook e-learning sites waar een instructeur op beeld uitlegt wat je allemaal precies moet doen en hoe. Google op video learning sites. Van video's leer je snel(ler); je dumpt alle overbodige informatie op een parkeerplek langs de snelweg en gaat weer snel de oprit op om je weg te vervolgen. In andere bewoordingen: met video's kom je sneller tot de kern, je verkort de leercurve en bovendien laat de instructeur je alles op beeld zien.

 

Maar als je liever uit boeken leert en je bent beginner, start dan bijvoorbeeld eens met de voor dummies serie. Deze titels zijn geoptimaliseerd voor beginners, om zo makkelijk mogelijk de informatie in je op te kunnen nemen. Maar nogmaals, met video's / e-learning sites kom je sneller tot de kern!

 

Ik hoop dat dit een klein beetje helpt.

 

Link naar reactie
  • 0

Dank voor je antwoord.

 

Hoezo subjectief? Als jij een goed boek hebt gelezen en JIJ hebt er veel aan gehad. Dan is dat in jouw ogen een goed boek. Dat is waar ik naar op zoek ben.

 

Natuurlijk zijn er veel filmpjes online te vinden (al lang gezocht). Maar qua je leercurve verkorten, sneller tot de kern komen, sommige mensen studeren en leren makkelijker uit een boek ja.

 

Again, thanks voor je reactie. Maar ik hoop dat er ook mensen zijn die nog goede boeken-tips hebben.

Entertainment op hoog niveau!

Bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten, all round Entertainment!

Link naar reactie
  • 0

Doordat die techniek zo snel gaat zijn er meer video's dan boeken over te vinden.

Zoek eens op Youtube, daar staan wel een paar goede filmpjes. En betaalde filmpjes kan je vinden op Skillshare.com en Lynda.com.

 

Ik ben ook een boekenliefhebber, maar over deze onderwerpen zijn de video's echt beter!

 

En er bestaan ook hele goede online cursussen over, vaak ook video's. Die kosten dan wel een aantal honderd euro (€300-1.000). Wel vaker gehoord van kennissen dat die wel heel waardevol zijn, maar persoonlijk geen ervaring mee.

Link naar reactie
  • 0
Zoek eens op Youtube, daar staan wel een paar goede filmpjes.
Maar ook ontzettend veel onzin van zelfbenoemde goeroes die azen op jouw coaching-budget.

 

Concrete namen zijn dan wel handig. ;)

 

Ik oriënteer me al een tijdje op Inbound Marketing, al is dat ook vooral een buzzword van leveranciers zoals Hubspot en Marketo. Dat geeft een wat bredere visie dan de meer kanaalgerichte benaderingen zoals Facebook- en Instagram- (en tele- en multilevel-) marketing.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.