• 0

totaalzoeker test

Gast totaalzoeker

Om steeds beter te worden en fouten te signaleren is en blijft het belangrijk dat mensen onze site kritisch bekijken.

 

Ziet u op [spam] iets waarvan u denkt dat het beter kan dan horen wij dat graag.

 

Design wordt momenteel al aangepakt en Ebay en [spam] worden evenals 4 huizen en 3 auto sites binnenkort extra toegevoegd.

 

[spam] wordt momenteel ontwikkeld en tijdelijk staan daar alleen maar wat banners. Daar komt in samenwerking met 5 grote reisorganisaties de grootste vakantiesite van NL

 

Uw opmerkingen zijn welkom.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb vandaag deze mail in mijn mailbox ontvangen:

 

De uitvinders van Google waren Amerikanen.

Wij van [spam] zijn gewoon Nederlanders

 

 

 

De uitvinders van Google zijn inmiddels hartstikke rijk.

Wij (nog) niet.

 

 

 

Maar [spam] is wel (als we Computer Idee mogen geloven) het meest vriendelijke gratis programma op internet.

Wat u ook zoekt…..Type de zoekterm in en binnen 1 seconde kunt u kiezen uit 200 aanbiedingen die altijd zeer goedkoop zijn.

 

 

 

Weet u niet wat u moet zoeken?

 

Type op onze site dan eens 1 van onderstaande termen in:

 

Plasma

 

TFT

 

Puppie

 

Audi

 

 

 

Maar leuker is natuurlijk om onze website met uw eigen zoekopdracht te testen.

 

 

 

We hopen uiteraard op een plaatsje tussen uw favorieten.

 

 

MVG

 

Sandra DeLaere en het hele team van [spam]

 

 

Speciale dank aan [spam] voor de ondersteuning op financieel gebied.

Op Marktgigant adverteert u geheel gratis en iedere advertentie komt direct op 40 websites te staan.

 

Aangezien ik niks met jullie te maken heb, zou ik graag willen weten hoe deze spam is verstuurd.

Link naar reactie
  • 0
Gast totaalzoeker

Waarschijnlijk via email als ik het zo bekijk.

;-)

 

Weet je zeker dat je niet bent aangemeld op onze nieuwsbrief?

 

Kan natuurlijk dat een kennis van je meedoet aan onze tip een vriend actie.

 

Maar in ieder geval het is aangekomen en het is voor ons best fijn om positieve berichten te horen.

 

MVG

 

Arie

Link naar reactie
  • 0
Gast totaalzoeker

Maar in ieder geval het is aangekomen en het is voor ons best fijn om positieve berichten te horen.

 

Positief?

 

Niet dan?

Zie nergens scheldwoorden of verwijten.

Gewoon een net mailtje van iemand die zich afvraagt hoe onze mail in zijn mailbox is gekomen.

 

We hebben heel veel mailings via externe bedrijven gedaan (trafficchamp) en ik kan natuurlijk niet zien of deze persoon daar is ingeschreven.

 

Maar als iemand zo vriendelijk is om reclame voor ons te maken door het bericht op een forum te plaatsen waarderen wij dat zeer zeker.

 

En wij vinden dat positief.

Zelfs als de tendens negatief zou zijn vinden wij het nog positief. Want als er NIET over je wordt gesproken ben je dood of stel je in ieder geval niet veel voor ;-)

 

Positief? Ja dus

Link naar reactie
  • 0

Bij deze dan maar een negatieve reactie:

 

Je originele post is spam. Ik heb deze dan ook aangepast.

 

De geposte e-mail is ontvangen door iemand die zichzelf blijkbaar niet heeft aangemeld voor een nieuwsbrief. Dat is dus spam.

 

Mail laten versturen door extern bedrijf wat niet werkt met dubbele opt-ins voor jouw nieuwsbrief is gewoon dom en geen excuus om te spammen. Als er al sprake is van een dubbele opt-in.

 

Mocht het adres waar die nieuwsbrief heen is gestuurd zakelijk zijn dan is het volgens de Nederlandse wet (helaas) geen spam. Maar die wet is te soft en ik ben voorstander van het volgen van regels naar hun intentie en niet naar de letter. Ergo die verstuurde nieuwsbrief is spam.

 

Kortom spam.

 

Maar ik heb nu wel weer een paar minuten over je activiteiten zitten tikken; je bent dus in ieder geval niet dood...

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast totaalzoeker

Bij deze dan maar een negatieve reactie:

 

Je originele post is spam. Ik heb deze dan ook aangepast.

 

De geposte e-mail is ontvangen door iemand die zichzelf blijkbaar niet heeft aangemeld voor een nieuwsbrief. Dat is dus spam.

 

Mail laten versturen door extern bedrijf wat niet werkt met dubbele opt-ins voor jouw nieuwsbrief is gewoon dom en geen excuus om te spammen. Als er al sprake is van een dubbele opt-in.

 

Mocht het adres waar die nieuwsbrief heen is gestuurd zakelijk zijn dan is het volgens de Nederlandse wet (helaas) geen spam. Maar die wet is te soft en ik ben voorstander van het volgen van regels naar hun intentie en niet naar de letter. Ergo die verstuurde nieuwsbrief is spam.

 

Kortom spam.

 

Maar ik heb nu wel weer een paar minuten over je activiteiten zitten tikken; je bent dus in ieder geval niet dood...

 

 

 

 

Tja, Is een duidelijke zaak.

De censuurmaffia past aan waar ze wil en oordeelt en veroordeelt wie (en over wie) ze maar wil.

 

A- Wij hebben een nieuwsbriefbestand dat is gebaseerd op double opt-in en helaas komt het dagelijks voor dat (vooral waar mensen andermans PC gebruiken) sommige mensen niet weten dat een huis/kantoorgenoot zich wel heeft aangemeld.

B- Spam staat er om bekend dat noot een reply mogelijk is en wij geven altijd duidelijk aan waar de mail vandaan komt en deze kan ook worden beantwoord.

C- [spam] kan op dit moment weinig doen omdat de melder in het forum voor ons een onbekende is.

Zou deze persoon ons mailen dan kunnen wij exact zien via wel bestand van nieuwsbriefleden hij/zij is gemeld.

 

D-Als mensen zich eens druk zouden maken over ''echte'' spam dan had het nut.

Dit lijkt me meer een geval van zeuren om te zeuren.

En in ieder geval hebben we gisteren dankzij dit forum 56 bezoekers gehad dus als dat het resultaat is van deze discussie dan mogen jullie me in iedere afdeling van het hele forum aan de schandpaal nagelen ;-)

 

Wij zijn in ieder geval niet hypocriet en durven er voor uit te komen dat we graag bezoekers op [spam] hebben.

 

MVG

Arie

Link naar reactie
  • 0

De censuurmaffia past aan waar ze wil en oordeelt en veroordeelt wie (en over wie) ze maar wil.

 

Pfff...je bent te gast op een forum waar men als regel heeft dat spam niet toegstaan is. Door in je antwoord daarop vrolijk door te spammen geef je duidelijk aan in hoeverre je de regels van dit forum respecteert - nul komma nul.

 

En in ieder geval hebben we gisteren dankzij dit forum 56 bezoekers gehad dus als dat het resultaat is van deze discussie dan mogen jullie me in iedere afdeling van het hele forum aan de schandpaal nagelen ;-)

 

Wow. 56. En het boeit je helemaal niet hoeveel daarvan, dankzij je gedrag op dit forum, nooit meer terug zullen komen.

 

Wij zijn in ieder geval niet hypocriet en durven er voor uit te komen dat we graag bezoekers op [spam] hebben.

 

Nee, dat was inmiddels meer dan duidelijk.

 

MVG

Arie

 

Oh, wacht eens, jij was degene die rond dat eBay/Marktplaats ruzie verhaal ook al heel obstinaat aan het doen was... Weten we gelijk waar en hoe we het moeten plaatsen! :)

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.