Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Maak t voor je (potentiele) klanten wat makelijker en zet een echt contactformulier op je site, dat werkt veel beter dan alleen een mailadres.

Geef alvast wat mogelijkheden om iets aan te vinken en je respons is beter.

 

GJ

  • 0

Let ook op taalgebruik.

 

Het is een bureau dat en niet een bureau die.

 

Ook is het gebruik van de aanspreektitel u niet gebruikelijk met een hoofdletter behalve wanneer er een hogere macht wordt bedoeld.

 

Een ander advies is: zorg voor een "normaal" vast telefoonnummer.

Het schrikt klanten af als er alleen mobiele nummers worden vermeld.

Neem hiervoor desnoods een antwoordservice.

 

Specialist op het gebied van "advertising by products",

vinder van het juiste geschenk voor uw doel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    9 leden, 49 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.