• 0

bezorgservice webshop

Omschrijving van je concept:

Het concept heeft als doel dat klanten snel en eenvoudig hun bestelling online kunnen plaatsen en indien gewenst gebruik kunnen maken van online betalen.

 

nachtwinkelhellevoetsluis.com

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website is recent vernieuwd met een meer overzichtelijk design en meer aandacht besteed aan de SEO. Op de main pagina zou nu alles in één oogopslag moeten staan en de website voorzien van een FAQ

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het bezoek van de website/webshop zo prettig en soepel mogelijk laten verlopen voor de klant en eventuele (standaard) vragen beantwoorden.

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Dit concept bestaat in de gevestigde regio niet

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Gebruikerservaring van desktop maar ook zeker de mobiele versie, gebruiksvriendelijkheid van het webshop gedeelte om zo bezoekers/klanten goed te kunnen bedienen.

 

Mod edit: titel verduidelijkt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Je website is te groot voor mijn scherm. Links en rechts valt een klein deel buiten beeld, rechts kan ik met de schuifbalk nog wel tevoorschijn toveren, maar links niet.

 

De tekst over bezorging zou ik anders doen (en dan meteen "bezorgt" met een "t" schrijven): "... maar bezorgt alle bestellingen vanaf € 25 gratis aan huis of op locatie *" en dan bij het sterretje alleen "onder €25 rekenen wij €5 bezorgkosten".

 

Als ik naar je prijzen kijk, vraag ik mij af of mensen echt bereid zijn soms 250% te betalen t.o.v. de reguliere supermarktprijs met dan ook nog 5 euro bezorgkosten.

 

Waarom toon je in je webshop categorie-plaatjes met daarin producten die je niet verkoopt?

 

Vermoei je bezoeker niet met het invullen van onnodige velden, zoals "provincie" of "onderwerp".

 

Bij de adresinformatie vraag je in de adresregels alleen naar "Straat" en "Nummertoevoeging", dan mis ik "Huisnummer".

 

In de

tag van je homepagina staat "Nachwinkel".

 

Een pagina met acties zou ik geen "blog" noemen. Op die pagina staan de datums overigens in het Engels.

 

Ik hoef nergens akkoord te gaan met je Algemene Voorwaarden?

 

Ik zou die voorwaarden overigens aanpassen naar jouw situatie (waar vind ik bijvoorbeeld het genoemde "modelformulier voor herroeping"?).

 

Vermeld op je contact-pagina je adres en niet alleen in je Algemene Voorwaarden.

 

Link naar reactie
  • 0

recht voor zijn raap:

1. de website is niet geschikt/leesbaar op mobiel;

2. de rechterkolom is een plaatje maar onscherp;

3. website laadt heel langzaam (bij mij zo'n 30 seconden), moet binnen 2 seconden zijn;

4. bekijk dit rapport eens: http://seorch.eu/seo-check/www-nachtwinkelhellevoetsluis-com-2017-08-13-09-93-59.html .

 

Kortom, werk aan de (nacht)winkel. succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Je website is te groot voor mijn scherm. Links en rechts valt een klein deel buiten beeld, rechts kan ik met de schuifbalk nog wel tevoorschijn toveren, maar links niet.

Dank, dit probleem heb ik zelf namelijk niet.

 

De tekst over bezorging zou ik anders doen (en dan meteen "bezorgt" met een "t" schrijven): "... maar bezorgt alle bestellingen vanaf € 25 gratis aan huis of op locatie *" en dan bij het sterretje alleen "onder €25 rekenen wij €5 bezorgkosten".

Hier ga ik eens mee puzzelen. Reden om alle plaatsen te benoemen is dat o.a. de verzamelnaam "Voorne-putten" te weinig duidelijkheid bleek te brengen bij klanten.

 

Als ik naar je prijzen kijk, vraag ik mij af of mensen echt bereid zijn soms 250% te betalen t.o.v. de reguliere supermarktprijs met dan ook nog 5 euro bezorgkosten.

Dit dacht ik bij het starten ook, soms sta ik versteld van wat klanten bereid zijn te betalen (een alternatief is er niet voor ze)

 

Waarom toon je in je webshop categorie-plaatjes met daarin producten die je niet verkoopt?

Alle getoonde producten waren producten die aangeboden werden, afgelopen twee weken heb ik echter flink wat producten uit het assortiment gehaald omdat deze niet of nauwelijks verkocht werden. De categorie plaatjes moeten op kort termijn geupdate worden

 

Vermoei je bezoeker niet met het invullen van onnodige velden, zoals "provincie" of "onderwerp".

Bij de adresinformatie vraag je in de adresregels alleen naar "Straat" en "Nummertoevoeging", dan mis ik "Huisnummer".

Dankje, hier ga ik mee aan de slag

 

In de

tag van je homepagina staat "Nachwinkel".

Aangepast, dankje.

 

Een pagina met acties zou ik geen "blog" noemen. Op die pagina staan de datums overigens in het Engels.

Deze stond op de planning te verwijderen (idee was leuk, uitvoer minder). Inmiddels dan ook gedeactiveerd.

 

Ik hoef nergens akkoord te gaan met je Algemene Voorwaarden?

Jawel, voor het afrekenen dien je checkbox aan te vinden waarbij je akkoord dient te gaan met de algemene voorwaarden.

 

Ik zou die voorwaarden overigens aanpassen naar jouw situatie (waar vind ik bijvoorbeeld het genoemde "modelformulier voor herroeping"?).

Het modelformulier staat onderaan de algemene voorwaarden (onderaan de site te vinden als download)

 

Vermeld op je contact-pagina je adres en niet alleen in je Algemene Voorwaarden.

In eerste instantie stond het vestigings adres op de website, dit had echter als gevolg dat ik midden in de nacht mensen aan de deur had. Daarom heb ik deze niet meer bij contact informatie staan.

 

Link naar reactie
  • 0

recht voor zijn raap:

1. de website is niet geschikt/leesbaar op mobiel;

De website zou wanneer bezocht met mobiele telefoon een mobiele versie moeten tonen ipv de desktop versie. Ik krijg op mijn mobiel dan ook geen desktop versie getoond

2. de rechterkolom is een plaatje maar onscherp;

Aangepast en verplaatst naar onderzijde pagina

3. website laadt heel langzaam (bij mij zo'n 30 seconden), moet binnen 2 seconden zijn;

Dit probleem heb ik mobiel bij de webshop pagina, al paar keer in gesprek geweest met de leverancier van de software wat mij tot op heden weinig gebracht heeft. Moet hiervoor eens kijken naar andere oplossingen

4. bekijk dit rapport eens: http://seorch.eu/seo-check/www-nachtwinkelhellevoetsluis-com-2017-08-13-09-93-59.html .

Dankje, veel nuttige info om de website te verbeteren

 

Kortom, werk aan de (nacht)winkel. succes!

Dank voor je feedback. Ik ga er mee aan de slag! (al is het soms even zoeken voor iemand met 0 ervaring in ondernemen en webdesign)

 

 

Link naar reactie
  • 0

De tekst over bezorging zou ik anders doen (en dan meteen "bezorgt" met een "t" schrijven): "... maar bezorgt alle bestellingen vanaf € 25 gratis aan huis of op locatie *" en dan bij het sterretje alleen "onder €25 rekenen wij €5 bezorgkosten".

Hier ga ik eens mee puzzelen. Reden om alle plaatsen te benoemen is dat o.a. de verzamelnaam "Voorne-putten" te weinig duidelijkheid bleek te brengen bij klanten.

Ik doelde niet op het verwijderen van de plaatsnamen, alleen op het direct melden van "onder € 25".

 

Ik hoef nergens akkoord te gaan met je Algemene Voorwaarden?

Jawel, voor het afrekenen dien je checkbox aan te vinden waarbij je akkoord dient te gaan met de algemene voorwaarden.

Ok, gevonden, maar die voorwaarden zijn wel heel anders dan de voorwaarden onder aan je website.

 

Ik zou die voorwaarden overigens aanpassen naar jouw situatie (waar vind ik bijvoorbeeld het genoemde "modelformulier voor herroeping"?).

Het modelformulier staat onderaan de algemene voorwaarden (onderaan de site te vinden als download)

Ok, misschien dan handig om dat zowel in de inhoudsopgave van de AV te zetten als bij de tekst over retournering. Maar met "aanpassen" doelde ik ook op andere zaken. In je AV en in dat formulier is bijvoorbeeld sprake van "digitale inhoud" en "diensten", dat soort zaken zou ik eruithalen, is alleen maar verwarrend.

 

Link naar reactie
  • 0
Ik hoef nergens akkoord te gaan met je Algemene Voorwaarden?

 

Inderdaad, je hoeft niet akkoord te gaan met algemene voorwaarden. Wel maken ze deel uit van de overeenkomst als ze correct en op tijd ter hand zijn gesteld. Je kunt dus volstaan met de melding: "op deze overeenkomst zijn onze algemene voorwaarden van toepassing" met een link naar een makkelijk downloadbare versie van die algemene voorwaarden.

 

Dat je bij veel online winkels een vinkje ziet staan, is juridisch cargoculten.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Ik mis informatie over bestellen, betalen, verzenden en retourneren. Voor webshops geldt een informatieplicht en moet je hierover dus het een en ander vermelden.

 

Het vermelden in of verwijzen naar de algemene voorwaarden is wettelijk gezien onvoldoende.

 

Het plaatsen van geen of te weinig info is in de meeste gevallen ten nadele van jezelf.

 

 

Verder ontbreken adresgegevens van de webwinkel. Ook de betrouwbaarheid kan nog sterk verbeterd worden.

 

Wellicht is dit overzicht met wettelijke eisen voor webwinkels handig voor je?

 

In ieder geval succes met het verbeteren van je webwinkel.

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

Zoals de meesten al zeiden is je website niet responsive. Terwijl de categorie waar je in zit juist veel orders via de mobiel geplaatst zullen worden. Ook ontbreekt mij het winkelmandje. Maar dat is bijzaak i guess.. Maar het is wel fijn als dit altijd in beeld is.

 

I don't know what is going on on your FAQ:

 

n ik telefonisch bestellen?

Ja, u kunt telefonisch bestellen via 06 12 05 05 71. Indien u gebruik wilt maken van kortingscoupons / actie codes dient u te bestellen via de webshop.

n ik mijn bestelling komen ophalen?

t is helaas niet mogelijk maar wees gerust, wij bezorgen ook op locatie.

Heb je alle vergunningen hiervoor?

 

Mvg.

Bijenwas korrels 

Bijenwas kopen

Bijenwas doeken
Hulp nodig met opencart? Laat het me weten

Link naar reactie
  • 0

Beste Jason,

 

je vraagt naar vergunningen. Waar doel je op? De bedrijfslokatie van ts zal in het bestemmingsplan moeten passen, maar een vergunning is niet nodig, en ook niet voor het bezorgen van bestellingen. En korting geven mag ook gewoon.

Of bedoel je iets anders?

 

Groeten, Miki

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

Je kunt de volgende tool gebruiken om te testen in hoeverre je site werkt op verschillende schermen:

 

http://quirktools.com/screenfly/

 

Nu wordt je site enkel op grote beeldschermen en op mobiel goed weergegeven. Maar er zit nog heel veel tussenin.

 

 

Op je "Veelgestelde vragen" pagina valt een deel weg

Bij je Contactpagina valt het contactformulier voor een deel weg

Een "quick fix" hiervoor is door de afbeelding aan de linker kant smaller te maken dan 192px; ( persoonlijk zie ik deze punten liever aan de rechterkant op desktop). Maar liever geen plaatje maar gewoon opgemaakt als tekst / html voor een scherpere weergave.

 

 

Waarom niet al wat meer producten ( en/of) de categorieën tonen op je homepagina? Als ik een product wil kopen moet ik eerst klikken op "Naar de webshop", daarna op een categorie en vervolgens op een product. De stap "naar de webshop" kan daar toch minimaal tussenuit. En eigenlijk is de gehele site een webshop, waarom onderscheid maken tussen home en webshop in het menu? In plaats van "webshop" kun je ook een menu-item categorieën toevoegen met daaronder de productcategorieën.

 

 

Indien "gevonden worden in Google" een doelstelling is, zorg dan ook voor goede SEO teksten en kop structuur. Waar je op gevonden wilt worden moet je minimaal omschrijven. Zorg er ook voor dat de tekst specifiek is.

 

Lees ook: https://www.frankwatching.com/archive/2014/08/27/stappenplan-voor-de-beste-seo-tekst/

 

 

Je klanten kunnen online betalen, probeer te werken aan een betrouwbare / professionele uitstraling:

 

[*]Een mooi en passend logo met eigen uitstraling doet al heel veel. Mooie, sfeervolle afbeeldingen kunnen de site wat minder kil maken ( zie ook thuisbezorgd.nl) .

 

[*]Zorg ervoor dat alle informatie die je wettelijk in je webshop moet tonen aanwezig is.

 

[*]Vermijd het gebruik van bijvoorbeeld "Word clip-art" afbeeldingen zoals je die hebt staan bij veelgestelde vragen.

 

[*]Zorg voor een nette uitlijning en opmaak

 

[*]Productfoto's zijn vaak lastiger te beschermen met copyright en auteursrecht, kun je geen perfect uitgesneden productfoto's vinden voor je website? Vraag eventueel je leveranciers.

 

[*]Zet een mooie opsomming op je home en shoppagina's met USP's. Klanten zullen dan sneller tot koop overgaan. https://www.marketingtermen.nl/begrip/unique-selling-point

 

[*]Wanneer je een "gezicht" op de site toont zal men sneller tot een bestelling overgaan. Voeg bijvoorbeeld een nette / professionele foto toe van de bezorger. ( zie ook de foto's op sites als coolblue.nl )

 

[*]Zorg voor een nette uitlijning en opmaak

 

 

 

Een mooie manier om wat extra te verkopen is Cross-selling. Op de productpagina van een krat bier kun je bijvoorbeeld ook een zak chips zetten ( als aanbevolen product ). Trouwens ook een mooie manier om onder die €5,- bezorgkosten uit te komen :)

Link naar reactie
  • 0

Een mooie manier om wat extra te verkopen is Cross-selling. Op de productpagina van een krat bier kun je bijvoorbeeld ook een zak chips zetten ( als aanbevolen product ). Trouwens ook een mooie manier om onder die €5,- bezorgkosten uit te komen :)

Als je gratis bezorgt bij bestellingen boven de 25 euro en je biedt een krat bier aan voor 24,99 dan ben je al heel driftig aan het cross-sellen.

 

En dan hoop je waarschijnlijk dat klanten juist geen zak chips kopen. ;D

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Als je gratis bezorgt bij bestellingen boven de 25 euro en je biedt een krat bier aan voor 24,99 dan ben je al heel driftig aan het cross-sellen.

Die aanbieding is inclusief bezorging. Ik ben inderdaad wel benieuwd wat die krat straks gaat kosten als de aanbieding afgelopen is ...

 

Link naar reactie
  • 0

De website en webwinkel ogen ouderwets en niet doordacht. Het kan, relatief eenvoudig, netter.

 

Er zijn erg ouderwetse technieken gebruikt. De webwinkel zit in een Iframe en word bij een externe leverancier opgehaald https://www.ecwid.com/. Daar zit de kern van de meest genoemde problemen. Echt optimaal zal het nooit werken.

 

Je gaat dit niet zoekmachine vriendelijk krijgen, want dat wil je graag ook op productniveau.

Foto's zijn niet voor web geoptimaliseerd en te groot, ongecomprimeerd. Ik zie heel, echt heel veel code uitgevoerd worden (10-tallen ongeoptimaliseerde javascript bestanden), voor een relatief eenvoudige webwinkel (een paar producten en een bestelproces). Alleen al de webshop pagina (https://www.nachtwinkelhellevoetsluis.com/webshop) doet 268 sub-requests naar andere bestanden. Dit zijn normaal gesproken de afbeeldingen, een stuk of 10 bron bestanden (javascript + css).

 

Mijn advies is iets drastischer... maak gebruik van een open source pakket, waar je volledige invloed kan uitoefenen op techniek en implementatie. Maak in eerste instantie gebruik van de basis, en pas alleen de huisstijl elementen aan. Dit hoeft echt niet heel duur te zijn. Daarna goed en volledig vullen en proberen te achterhalen wat klanten voor feedback teruggeven, zodra het allemaal loopt.

Link naar reactie
  • 0

De website en webwinkel ogen ouderwets en niet doordacht. Het kan, relatief eenvoudig, netter.

 

Er zijn erg ouderwetse technieken gebruikt. De webwinkel zit in een Iframe en word bij een externe leverancier opgehaald https://www.ecwid.com/. Daar zit de kern van de meest genoemde problemen. Echt optimaal zal het nooit werken.

 

Je gaat dit niet zoekmachine vriendelijk krijgen, want dat wil je graag ook op productniveau.

Foto's zijn niet voor web geoptimaliseerd en te groot, ongecomprimeerd. Ik zie heel, echt heel veel code uitgevoerd worden (10-tallen ongeoptimaliseerde javascript bestanden), voor een relatief eenvoudige webwinkel (een paar producten en een bestelproces). Alleen al de webshop pagina (https://www.nachtwinkelhellevoetsluis.com/webshop) doet 268 sub-requests naar andere bestanden. Dit zijn normaal gesproken de afbeeldingen, een stuk of 10 bron bestanden (javascript + css).

 

Mijn advies is iets drastischer... maak gebruik van een open source pakket, waar je volledige invloed kan uitoefenen op techniek en implementatie. Maak in eerste instantie gebruik van de basis, en pas alleen de huisstijl elementen aan. Dit hoeft echt niet heel duur te zijn. Daarna goed en volledig vullen en proberen te achterhalen wat klanten voor feedback teruggeven, zodra het allemaal loopt.

 

Mee eens,

 

Je geeft aan nul ervaring te hebben met webdesign. Zeker gezien de webshop de kern van je nachtwinkel is, overweeg ook een professional in te schakelen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Jason,

 

je vraagt naar vergunningen. Waar doel je op? De bedrijfslokatie van ts zal in het bestemmingsplan moeten passen, maar een vergunning is niet nodig, en ook niet voor het bezorgen van bestellingen. En korting geven mag ook gewoon.

Of bedoel je iets anders?

 

Groeten, Miki

Beste, ik had het toevallig laatst hierover met een vriend van me. Over het starten van een "bierkoerier" (want daar komt het eigenlijk op neer wat je gaat doen). Die vriend van me is een manager bij domino's en vertelde me dat je voor het verhandelen van bier/wijn ook een soort vergunning nodig hebt. Ik kan er even niet meer op komen wat hij precies zei. Maar het is een beetje een grijs gebied omtrent de regelgeving. Het is niet voor niks dat veel bierkoeriers van die half illegale websites hebben zonder kvk en andere informatie.

 

In dit higher level artikel gingen ze dieper in op de regelgeving hierover. Ik zou me er in ieder geval niet snel aan wagen.

https://www.higherlevel.nl/forum/overheidszaken/de-overheid-en-ondernemers/hoe-haalbaar-is-dit-idee-vergunning-bierkoerier-492066

 

Mvg

 

Bijenwas korrels 

Bijenwas kopen

Bijenwas doeken
Hulp nodig met opencart? Laat het me weten

Link naar reactie
  • 0

Het draadje waar je naar verwijst gaat over een heel andere situatie. In dit geval gaat het om verkoop en bezorgen van zwakalcoholische dranken vanuit een (web)winkel. En dat mag. De regels waar de eigenaar zich aan moet houden vind je op onze pagina over alcohol verkopen .

 

Vriendelijke groet, Miki

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

Mee eens,

 

Je geeft aan nul ervaring te hebben met webdesign. Zeker gezien de webshop de kern van je nachtwinkel is, overweeg ook een professional in te schakelen.

 

 

Eens, echter tot feedback van dit forum kreeg ik maar weinig nuttige feedback.

 

Dat de hosting een slechte keus was kwam ik al snel achter gezien de helpdesk niets meer dan een FAQ is die weinig uitkomst biedt.

 

(en ja ik heb mij gruwelijk vergist hoeveel er eigenlijk bij komt kijken, evenals adverteren enz)

Link naar reactie
  • 0

Nu iemand gekozen die het design voor mij gaat doen. Het design is nog niet helemaal af en aantal functies moeten nog geconfigureerd worden maar ik ben benieuwd naar jullie input / feedback.

 

Op dit moment is de nieuwe site te benaderen via mijn .NL domein nachtwinkelhellevoetsluis.nl

 

Ik hoop wederom op feedback waar ik samen met de ontwikkelaar mee aan de slag kan.

 

Alvast bedankt voor jullie tijd.

 

Groeten,

 

Roland

 

 

[Mod edit: niet-werkende link gecorrigeerd ]

Link naar reactie
  • 0

Beetje vroeg als je call to actions om klant te worden en openingstijden nog niet duidelijk ingericht hebt, niet? Informatie over bezorggebied (plaatsen en postcodegebieden ook noemen!) en minimale afname? Bezorgkosten? Daar zou ik maar eens mee beginnen.

 

Dat momenteel bezorgen we niet (wanneer dan wel?), lijkt me in deze vorm een enorme conversiekiller.

 

Volgens Google openingstijden en de statische informatie zou je nu zondagavond even na 21 uur open moeten zijn, maar volgens de bovengenoemde nieuwe site dus nog niet. Of komt dat omdat de .nl voorlopig in testfase is? Allemaal onduidelijkheden die je beter niet kunt hebben, lijkt me. 8)

 

In dat kader: heb je een designer of ontwikkelaar ingehuurd?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik zou dit echt responsive laten maken zodat het op smartphones werkt.

 

Dit lijken me zaken die mensen bij uitstek via een smartphone willen kopen, zeg maar als het bier op is en je nog ff een kratje wilt kopen is het niet echt handig als je daarvoor je pc moet starten of een laptop moet gebruiken.

 

Verder zou een duidelijk kaartje met het leveringsgebied erg handig zijn.

 

Ook zie ik nog een mengsel van nederlandse en engelse tekst - geen enorme ramp maar heel netjes komt het ook niet over.

 

En dat gratis verzenden zou ik gewoon vanaf 20 euro ofzo doen, anders is 24.99 voor een krat bier weer zo lullig, dan moet je iets goedkoops erbij gaan kopen zodat je uiteindelijk minder betaalt voor de hele bestelling, lijkt me irritant.

 

Dat het redelijk aan de prijs is lijkt me logisch gezien nachtelijke bezorging, gekoeld en dergelijke. Hier in Utrecht heb je ook een paar van dit soort toko's, geen idee wat die omzetten en hoe haalbaar het allemaal is, maar zeker handig!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.