• 0

verkoopkanaal ' interieur & design '

 

Momenteel ben ik bezig met de ontwikkeling van een product wat valt binnen de categorie ' interieur & design' . Voor dit product op de markt te brengen via resellers, een website en etc. zou ik graag op een lager niveau dit product kennis willen laten met de markt. Dit doormiddel van verkoop op beurzen, markten etc.

 

Nou kan ik een stand huren in beverwijk, de bazaar in utrecht of anderszins maar of hier de juiste doelgroep rondloopt? Heeft iemand tips, adressen handige websites of anderszins die verwijzen naar beurzen of markten waar het steekwoord ' interieur & design' op van toepasing is?

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb inderdaad wat in de ronte lopen googelen maar kom hier niet eenvoudig tot concrete resultaten.. wat betreft de 100% design beurs:cool! .. Wel denk ik dat deze beurs meer business to business is terwijl ik zoek naar een gelegenheid het product bij de consument onder ogen te brengen en zo te zien hoe het beoordeeld wordt.

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie
  • 0

De 100 % Design beurs is zowel B2B als consumer georienteerd. Het is een goede plek om naast leveranciers en distributeurs ook potentiële klanten / consumenten te vinden.

 

Daarnaast is het een plek waar o.a. redacteuren van alle bekende interieurbladen komen (Frame | Eigen huis | Elle wonen| etc), een goede plek wellicht om je product ook op een andere manier onder de aandacht te brengen.

 

Wellicht dat je hier iets meer kwijt kunt/wilt over het product.

Link naar reactie
  • 0

Tja kan ik nog wel meer beurzen noemen waar je te laat voor bent, belangrijkste natuurlijk "Salone del Mobile" in Milaan was in april als ik mij niet vergis.

 

Wellicht dat je via andere kanalen je product kunt introduceren in de markt, al weet ik niet hoe "design" je product is.

 

Een beurs die je misschien wel nog kunt bezoeken is De Woonbeurs in Amsterdam.

 

Andere initiatieven uit het verleden lijken helaas niet echt herhaling te vinden.

 

Wellicht zijn volgende links interessant voor wat meer informatie of ideeen.

 

- Amsterdam Design

- tHuisfront

- Design Vormgeving

- Frame Magazine

- Vivid

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

Wellicht dat je via andere kanalen je product kunt introduceren in de markt, al weet ik niet hoe "design" je product is.

 

 

 

Wat ik bedoel met design als product: het gaat hier om designverlichting die op een lokale snuffelmarkt in Staphorst niet de juiste doelgroep treft. Een beurs gericht op interieur zal een publiek ontvangen waar ook een minder regulier ontwerp in de smaak kan vallen. De woonbeurs is wat dat betreft inderdaad een idee. Bedankt voor de input !

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 272 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.