• 0

Revolut en crowdfunding

Na mijn kennismaking dan mijn eerste bericht, Revolut gaat growdfunden maar wat voor winsten vallen daar dan te halen?

 

Ik ben lid van deze club omdat de banken in Nederland geen buitenlanders meer tolereren en Revolut opent zijn deuren wagenwijd, makkelijk met die Euro`s. Ze gaan ook crowdfunding in het leven roepen en omdat ik niet graag mijn geld nutteloos op een bank wil laten staan, straks negatieve rente,lijkt het mij handig om te kijken naar andere mogelijkheden om je geld rendabel te maken of te houden.

 

Wie is met deze materie bekend, misschien iemand zelf die met Revolut aan de gang gaat of zelf ervaringen heeft?

 

Ik hoor het graag.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wie is met deze materie bekend, misschien iemand zelf die met Revolut aan de gang gaat of zelf ervaringen heeft?

Revolut wordt vanuit Londen gerund door een stel Russen met steun van Barclays. Ik vind het een prima service (voor snelle transfers) voor ondernemers die met verschillende valuta te maken hebben, maar zou er geen grote tegoeden aanhouden. Investeren is een heel andere vraag.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik ben geen belegger en stel deze vraag ook niet als zodanig. Omdat Revolut gaat crowdfunden begrijp ik niet helemaal goed wat dat voor een ondernemer kan betekenen. Een ondernemer wil ook graag rendement van zijn centjes hebben bij een bank, maar dat begint zo zachtjes aan nihiel te worden (rentedaling).

 

Daarom zoek ik andere wegen om toch het gestalde geld enigzins rendabel te houden, growdfunding?

Link naar reactie
  • 0

Kan altijd beter en we blijven zoeken natuurlijk. Revolut is inderdaad niet slecht en we kunnen snel transacties voltooien, daarbij een euro account op de CV eilanden maakt het verhaal weer compleet.

 

Heb dat crowdfunden van Revolut nog eens goed bekeken en zei bedoelen eigenlijk te zeggen, neem een premium account en profiteer dan van een aantal zaken gratis.

Link naar reactie
  • 0

We begrepen het growdfunding verhaal van Revolut niet helemaal, maar het is me duidelijk. Ik ben geen belegger maar als ik mijn geparkeerd geld rendabeler kan maken dan doe ik dat graag, banken zijn geen opties meer daar ga je straks alleen nog maar voor betalen.

 

Twabla heeft al een antwoord opgegeven, het geld moet rollen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.