Weer een vraagje over invoerrechten, heb de zoekfunctie gebruikt maar ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik heb een pakketje dat ik vanuit amerika hierheen wil halen. Dit gaat via de UPS, het is zo'n 3Lbs en een waarde van ongeveer 250 dollar.
Er zitten sterling zilveren kralen en kettingen in.
De verzendkosten zijn ongeveer 68 dollar.
Kan iemand me vertellen wat ongeveer de invoerrechten zijn? En betaal ik dat in dollars of euro's? Want de dollar is nu gunstiger en ik vroeg me ook af welke munt ze dan gebruiken voor het berekenen van de invoerrechten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Webprinses
Webprinses
Weer een vraagje over invoerrechten, heb de zoekfunctie gebruikt maar ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik heb een pakketje dat ik vanuit amerika hierheen wil halen. Dit gaat via de UPS, het is zo'n 3Lbs en een waarde van ongeveer 250 dollar.
Er zitten sterling zilveren kralen en kettingen in.
De verzendkosten zijn ongeveer 68 dollar.
Kan iemand me vertellen wat ongeveer de invoerrechten zijn? En betaal ik dat in dollars of euro's? Want de dollar is nu gunstiger en ik vroeg me ook af welke munt ze dan gebruiken voor het berekenen van de invoerrechten.
Alvast bedankt!
Groetjes Corinne
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag