• 0

Gezocht: persoonlijke en betrokken adviseur voor samenvoeging bedrijven

Beste mensen, ik heb op dit moment een succesvolle VOF met met mijn compagnon. Mijn compagnon heeft daarnaast 2 BV's waarmee de VOF zeer intensief samenwerkt. Zowel de VOF als de BV's doen veel werk waar de andere partijen ook van profiteren. We beseffen ons dat dit op termijn een recept is voor onenigheid. Omdat de samenwerking tussen mij en mijn compagnon goed bevalt hebben we besloten dat we er 1 groot bedrijf van willen maken waarin we allebei participeren. Nu rijsen er natuurlijk veel vragen op waar we een adviseur voor in willen schakelen. We zijn daarom op zoek naar iemand die ons hierbij kan adviseren. Onze huidig accountant heeft al een lange relatie met een van ons waardoor we het gevoel hebben dat deze niet onpartijdig kan adviseren. We zoeken iemand die met een persoonlijke invalshoek - liever niet van een groot kantoor - ons kan adviseren en begeleiden. Ons bedrijf is gevestigd in Drenthe. Dus bij voorkeur iemand uit Drenthe of de omliggende provincies. Heeft er iemand ervaring met een goede en betrokken adviseur? Of bent u misschien een persoonlijke en betrokken adviseur? Alvast bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste, ik heb dat net achter de rug en heb alles zelf gedaan. Eerst samenvoegen, ben ik een half jaar mee bezig geweest, en daarna verkocht omdat mijn partners zelf verder willen zonder mij. Dat was overigens ook de insteek.

Inmiddels heb ik dus geen bedrijf meer en mag ik gaan doen wat ik leuk vind. Haha.

Als jullie willen wil ik dit proces wel met jullie ingaan kunnen we een keer afspreken en daarna beslissen over hoe en wat.

Peter Kuijpers

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.