• 0

Vastgoed handelaar wilt uitbreiden

In de afgelopen jaren is Janssens Vastgoed te Dorst (Noord Brabant) uitgegroeid tot een van de meest succesvolle vastgoed handels bedrijven van Nederland. Met name in de crisis tijd was er een grote vraag naar vastgoed opkopers die met zekerheid en zonder ontbindende voorwaarden particuliere panden opkochten. Nu de crisis voorbij is, ligt de focus op het ontzorgen van mensen, die gemakkelijk hun pand willen verkopen. Dit is vaak bij oudere mensen die naar een andere woning wensen te gaan, of bij erfenissen, bij scheidingen, etc. Maar hoe komen wij nu aan die panden?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Sorry hoor....

Ik vind het een vreemde vraag voor een van de meest succesvolle vastgoed handels bedrijven van Nederland.

Misschien vindt je die panden bij oudere mensen die naar een andere woning wensen te gaan, of bij erfenissen, bij scheidingen, etc. ? Zoals je zelf al zegt?

Of snap ik de vraag niet goed?

 

Link naar reactie
  • 0

Dit moet toch een (slechte?) grap zijn.

 

Ga je nou als "een van de meest succesvolle vastgoed handels bedrijven van Nederland" aan ons (meestal zeker niet de succesvolst vastgoedbedrijven!) vragen hoe je aan vastgoed moet komen...

 

(Stel nou dat iemand wél een succesvol vastgoedhandelaar was geweest - zou die dan zomaar het geheimen aan een zijn grote concurrenten prijsgeven trouwens... - wat denk je?)

"What, me worry?"

Link naar reactie
  • 0

Voor de aankoop van vastgoed door vastgoedhandelaren geldt hetzelfde als voor de inkoop van bloemen door bloemisten: Higherlevel is geen handelsplatform. Dit topic gaat daarom op slot.

 

Higherlevel.nl is een forum voor inhoudelijke ondernemersvragen. Geen marktplaats waar je op zoek bent naar produkten m.b.t. je core business. Bijv. als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. bedrijfsstrategie, maar niet "waar koop ik mijn bloemen in".
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.