• 0

Op zoek naar een bedrijfs- of productnaam (verzameltopic)

Ik ben nu met mijn ondernemingsplan zover dat Ik het een naam moet gaan geven.

Ik weet wel wat Ik ga doen. Maar hoe noem Ik het?

Ik ga mij zelf verhuren op basis van zzp. Ik ga technische ondersteuning verlenen op zeer uiteenlopende werkzaamheden. Dit varieerd van Metaalbewerking tot Technische automatisering. Ik heb een zeer brede technische ervaring en scholing. Ik denk dus aan de klusbussen, maar dan anders. Zeg Technische Serviceverlening, Support ..enz.

Ik zoek dus een mooie naam en naam voor de website, voorheen Creasoft. Ja die, ;) De basis voor alleen Software is te smal, vandaar mijn vraag.Ik moet nu een nl website en kvk aanvragen. Maar ben het nog niet eens over de naam. Iemand een idee? dank en Gr Henk,

 

[edit]Titel aangepast aan verzameltopic - mod[/edit]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo, ik heb de berichten in dit forum met veel interesse gelezen en zit eigenlijk ook met hetzelfde probleem: de bedrijfsnaam. Ik ben bezig met een bedrijfje op te richten waarbij ik mensen help die vanuit een bepaalde werksituatie (bijstand, arbeidsongeschiktheid) een bedrijfje willen beginnen. Hier komen vooral de echte basic basic dingen aan de orde. Ik richt mij op business to business. reintegratiebureaus en andere adviescentra die mijn hulp wel kunnen gebruiken. Daarnaast kunnen ook particulieren bij mij terecht.

Als tweede heb ik contact met een grafisch bureau en maak gedeeltelijk met derden ook websites voor startende bedrijven maar ook voor bestaande bedrijven. Per september ga ik ook basic workshops geven over items van het ondernemingsplan en dan vooral van praktische aard. Heb al wel wat opdrachtjes maar moet echt een goede naam hebben. Heb al wel namens zoals: Start & advies, your start, MKB amitie maar zit te dubben: moet ik een simpele naam nemen waarbij duidelijk is wat ik doe of een naam die orgineel en vlot is maar niet direct omschrijft wat ik doe? Hebben jullie suggesties of vinden jullie bijv Start & Advies wel een goede?

 

Link naar reactie
  • 0

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

hallo,

 

Kan er iemand mij helpen met 't vinden v.e. leuke naam voor een bedrijf.

Ben juist afgestudeerd en zou graag een bouw-bedrijf willen openen over plafonneringswerken.

Maar nu zit ik te denk voor een gepaste naam.

Ik d8 meer naar "Jago, Tornado of bliksems plafonneringswerken, maar dat klinkt wat vreemd.

Alle leuke ideetjes zijn welkom.

 

mvg,

 

a.jin

Link naar reactie
  • 0

Voor een vriend zijn wij een naam aan verzinnen voor zijn op te starten bedrijf.

 

Het is klein bedrijfje dat lamelparket gaat produceren. Dus vloeren met een toplaag van echt hout en een basis van multiplex. Het meest verkocht houtsoort is eik.

 

Wij zijn eigenlijk niet verder gekomen dan: Oakboy.

 

Hebben jullie nog sugesties?

 

Trefwoorden: klein, productie, b-to-b en b-to-c, kwaliteit, "flitsend".

 

Alvast bedankt.

 

Niemand enig idee?

Link naar reactie
  • 0

Voor een vriend (ja iedereen komt naar mij toe) zoek ik een bedrijfsnaam. Hij wil een supermarkt starten in het buitenland en zoekt een nietszeggende naam zoals Konmar, Bim, Migros, Walmart, etc.

Hulp is erg welkom. Ik kom er maar niet op. Alles wat ik heb bedacht bestaat al.

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

Ik ben Rianneke, en ik help mijn vader bij het bedenken van de naam voor zijn nieuwe bedrijf. (Hij werkt in de brandbeveiliging, met sprinklers en watertanken) Ik heb nu weinig leuke ideeen, en ik wou vragen of jullie nog wat leuke ideeen hebben... ::)

Bedankt! ;)

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

Ik ben Rianneke, en ik help mijn vader bij het bedenken van de naam voor zijn nieuwe bedrijf. (Hij werkt in de brandbeveiliging, met sprinklers en watertanken) Ik heb nu weinig leuke ideeen, en ik wou vragen of jullie nog wat leuke ideeen hebben... ::)

Bedankt! ;)

 

Vuurweer wordt nog niet gebruikt. Vind ik zelf wel mooi.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Een stukje op mijn weblog wat wil past in dit topic:

 

Een new-business idea komt spontaan in je op. Het uitwerken en het vinden van de juiste mensen is meestal ook geen probleem. Het concept wordt concreter en concreter. Je wil er echt mee aan de slag. Dan komt een belangrijk punt. Het vinden van de juiste bedrijfsnaam… Hoeveel dagen gaan hier wel niet overheen? Soms meer dan tot een perfect uitgewerkt businessplan te komen! Maar waarom? Een bedrijfsnaam is heel simpel en hoeft maar aan drie criteria te voldoen.

 

Lees verder: Bedrijfsnaam

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

Ik ben Rianneke, en ik help mijn vader bij het bedenken van de naam voor zijn nieuwe bedrijf. (Hij werkt in de brandbeveiliging, met sprinklers en watertanken) Ik heb nu weinig leuke ideeen, en ik wou vragen of jullie nog wat leuke ideeen hebben... ::)

Bedankt! ;)

 

In welke markt begeeft hij zich, richt hij zich op consumenten of bedrijven? Is hij een prijsvechter of een high-end serviceverlener?

Moet de naam bedacht worden vanuit een merk of is er niet echt sprake van een merk/ambitie om een bepaalde positie in te nemen?

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

 

Ik ben bezig met het opzetten van een forwarding bedrijfje. Sommige noemen het ook wel expediteur worden! ;)

 

Mijn diensten zullen bestaan aan het uitbesteden van vrachten naar eigenrijders/transportbedrijven die door mijn bedrijf zorgvuldig zijn geselecteerd. Ook al ben ik dan 19, ik heb al aardig veel ervaring in de transport, heb eerst een jaar sales gedaan bij een groot forwarding bedrijf en op dit moment ben ik werkzaam bij het grootste transportbedrijf ter wereld, op Special Accounts. Daar werk ik ook al weer bijna 8 maanden.

 

Ik kom alleen totaal niet op een goede, pakkende bedrijfsnaam. Dit komt waarschijnlijk omdat ik hier te veel bij na denk!

 

Daarom roep ik graag jullie hulp in! Kunnen jullie me alsjeblieft helpen met het bedenken van een goede naam?

 

Alvast bedankt!

 

Floriaan

Bedrijf zonder naam ;)

Link naar reactie
  • 0

Hallo mr Sloep,

 

Wederom bedankt voor uw advies haha.

 

Het klinkt wel lekker in de oren moet ik zeggen, maar is het niet te klein? Moet het niet een bepaalde aanduiding hebben?

 

Ik zelf vind het een erg lekker klinkende naam!

 

groetjes,

 

Floriaan

Link naar reactie
  • 0

Hallo Christine,

 

Ik zal uiteindelijk wel moeten gaan werken op het buitenland, wil ik voor de serieuse vracht gaan en voor het serieuze geld. Ik ben op dit moment al in gesprek met een bedrijf dat de inklaringen en T-1 document voor ons kan opmaken. Dus het zit uiteraard in mijn hoofd.

 

groetjes,

 

Floriaan

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.