• 0

Op zoek naar een bedrijfs- of productnaam (verzameltopic)

Ik ben nu met mijn ondernemingsplan zover dat Ik het een naam moet gaan geven.

Ik weet wel wat Ik ga doen. Maar hoe noem Ik het?

Ik ga mij zelf verhuren op basis van zzp. Ik ga technische ondersteuning verlenen op zeer uiteenlopende werkzaamheden. Dit varieerd van Metaalbewerking tot Technische automatisering. Ik heb een zeer brede technische ervaring en scholing. Ik denk dus aan de klusbussen, maar dan anders. Zeg Technische Serviceverlening, Support ..enz.

Ik zoek dus een mooie naam en naam voor de website, voorheen Creasoft. Ja die, ;) De basis voor alleen Software is te smal, vandaar mijn vraag.Ik moet nu een nl website en kvk aanvragen. Maar ben het nog niet eens over de naam. Iemand een idee? dank en Gr Henk,

 

[edit]Titel aangepast aan verzameltopic - mod[/edit]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

of

 

Allsocks (domeinnamen zijn vrij) en als straks toch meer modellen zijn natuurlijk model namen als

 

slobs - slobber sokken

slicks - "stoere" sokken

slims - strakke sokken

shorts, shorties - korte sokken

longs - lange sokken

sports - sportsokken

footies

 

als je altijd met 32 kleuren werkt

 

32socks

 

eventueel modelnamen als hierboven met 32 toevoeging

 

32slobs

32slicks

enz..

 

 

of thirty socks

 

modelnamen

 

thirty slobs

thirty slicks

enz.

 

maar dan zou ik "dirty socks" ook registreren als domeinnamen om mensen die het fout verstaan te redirecten via die domeinen.

 

Link naar reactie
  • 0

Een nieuw sokkenmerk wat alleen via internet is te verkrijgen. De sokken worden in eerste instantie in 1 model geleverd maar dan wel in 32 verschillende kleuren.

 

Heb je dan niet een erg grote kans dat je met een groot gedeelte van je voorraad blijft zitten?

 

MOQ * 32 kleuren * aantal maten

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Een nieuw sokkenmerk wat alleen via internet is te verkrijgen. De sokken worden in eerste instantie in 1 model geleverd maar dan wel in 32 verschillende kleuren.

 

Heb je dan niet een erg grote kans dat je met een groot gedeelte van je voorraad blijft zitten?

 

MOQ * 32 kleuren * aantal maten

 

Niet echt het juiste topic hiervoor.

 

 

Uiteraard heb ik goede afspraken met fabriek en heb/ben ik onderzoek gedaan naar populariteit van bepaalde kleuren.

 

Ontopic : wat zijn jullie creatief hier!! Ga zo door,heb al een paar ervan op mijn lijstje gezet!!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Wat vinden jullie van :

 

SCKS

 

www.scks.nl

 

Je probeert een domeinnaam te slijten? 8) (via SIDN: "Administratieve contactpersoon: colorrepublic@gmx.com")

 

haha, vind deze zelf erg leuk. Dus voor alle zekerheid maar even snel geregistreerd!! Gaat snel dan, echt 5 min geleden gedaan.....

 

En ook maar even 2 registreren die ook hier genoemd zijn..

 

 

Link naar reactie
  • 0

Tja, of je probeert ook eerst nog in stilte de .com of zoveel mogelijk tld's (.be, co.uk, .de, .eu?) te bemachtigen. Iedereen kan overal sokken voor je inpakken en verzenden. Als de Belgen, Britten en Duitsers ook maar enigszins dezelfde hygiëne nastreven of hetzelfde was- en koopgedrag vertonen, is je markt opeens zes of acht keer zo groot. Geopperde naam is internationaal inzetbaar, voorzover dat geen juridische problemen oplevert.

 

Wat is je ambitie?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Heel slim, ben de concurrentie voor ;)

 

Zie net dat je logo's ontwerpt! Heb ik ook nodig uiteraard!

 

Had bedacht om een logo contest uit te zetten op http://www.logomyway.com/ zodra mijn naam is gekozen.

 

Misschien toch maar is aan jou denken.....

 

 

 

Tja, of je probeert ook eerst nog in stilte de .com of zoveel mogelijk tld's (.be, co.uk, .de, .eu?) te bemachtigen. Iedereen kan overal sokken voor je inpakken en verzenden. Als de Belgen, Britten en Duitsers ook maar enigszins dezelfde hygiëne nastreven of hetzelfde koopgedrag vertonen, is je markt opeens zes of acht keer zo groot. Geopperde naam is internationaal inzetbaar, voorzover dat geen juridische problemen oplevert.

 

Wat is je ambitie?

 

Groet,

 

Highio

 

Ambitie is groot. Begin eerst in NL en Belgie. Daarna wel de intentie om internationaal te gaan maar daar neem ik echt de tijd voor. Dus ik denk dat de domeinnaam vrij moet zijn in alle belangrijke landen.

 

Mijn voorkeur gaat sowieso wat meer uit naar een wat meer internationaler naam.

 

Over welke naam heb je het dan Highio?

Link naar reactie
  • 0

Over de bovengenoemde vierletter-naam zonder klinkers. ;) De genoemde tld's zijn zowaar allemaal vrij, behalve de .com.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Over de bovengenoemde vierletter-naam zonder klinkers. ;) De genoemde tld's zijn zowaar allemaal vrij, behalve de .com.

 

Groet,

 

Highio

 

.com staat wel te koop...

 

vorig jaar voor 995 dollar , nu vraagt ie 3500...haha

 

jou mening over deze naam?

Link naar reactie
  • 0

De naam is kort en krachtig, goed voor branding, maar niet direct beschrijvend, niet uitspreekbaar en niet van meerwaarde voor jouw kleurenconcept en zoekmachines. Mensen zien woorden als beelden, de kracht van de associatie van SCKS met socks zou je moeten checken. Onderscheidend vermogen zou dan ook van het logo of product/concept zelf moeten komen. Met de vrij beschikbare domeinnamen kun je flink vooruit in de Benelux en aangrenzende landen (EU).

 

Voor een breder te lanceren A-merk zou je kunnen proberen om die .com te bemachtingen zonder je concept te onthullen. Een vraagprijs is slechts een vraagprijs. Ik weet niet hoe die zich verhoudt tot totale investeringen. Ik denk dat de hogere vraagprijs gebaseerd is op de activiteiten op de .net.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik ben al lang op zoek naar een naam voor mijn onderneming en ik kan niet echt goed op een naam komen.

 

Ik heb besloten om toch meer informatie prijs te geven:

Mensen zien zichzelf graag op de foto. Mijn onderneming verhuurt fotocabines. Uw gasten kunnen gebruik maken van de cabine die u huurt. Uw gasten of bezoekers kunnen een foto laten maken in de cabine waarna ze direct een afdruk van hoogwaardige kwaliteit krijgen. Een leuke herinnering aan het evenement dat u organiseerde.

De fotocabine is uitermate geschikt voor familie feesten, bedrijfsevenementen, beurzen of congressen. Wij bieden uitgebreide mogelijkheden om de foto’s on the fly te branden met uw bedrijfslogo of met een persoonlijke boodschap.

U kunt er ook voor kiezen dat uw gasten hun email adres achterlaten zodat u marketing of sales leads kunt genereren. Dit is een sterke marketing methode.

 

Ik wil graag een naam die breder is dan het product en niet afgezaagd is.

Het liefste heb ik niet mijn naam erin. Mijn achternaam is Sanders. Wellicht wel delen van mijn naam.

 

Hebben jullie een suggestie?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Jawel, al weet ik niet of een cabine het juiste middel is. Een leuk stel fotografen heeft ook wel wat. Op een bruiloft waar ik laatst was, ging een algemeen toestel met bijbehorende opdracht van hand tot hand...

 

Wat dacht je van Fotogast, Gastfoto of Fotogasten? Engelse varianten kun je zelf verzinnen...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste allemaal,

 

Ik en nog een andere collega zijn onze eigen onderneming gestart. Het lastigste blijft toch de bedrijfsnaam. Wij zijn al een half jaar bezig met het bedenken hiervan en tot ons ongenoegen hebben we nog geen leuke kunnen vinden. Soms vonden we een leuke naam maar dan was deze al weer geregistreerd bij de KVK.

 

Ons bedrijf schrijft prentenboeken en verkoopt deze. Daarnaast gaan we straks ook jeugdboeken schrijven en verkopen. De naam moet een beetje globaal blijven omdat we nog niet precies weten wat we er allemaal mee willen!!.

 

Zouden jullie ons alsjeblieft hierbij willen helpen? Brainstorm zoveel als je wilt!!Ik hoor graag van jullie,

Onze dank is groot!

 

Met vriendelijke groet,

Mariken van Oosterbosch

Link naar reactie
  • 0

Jeugdprent.nl - Uitgevers van kinderboeken en prenten

Youthprint.nl - Youth Print Book Publishers and Illustrators

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.