binnenkort moet ik het ontwerp en de realisatie van mijn website(s) gaan aanbesteden.
In vele threads worden vele tips gegeven, maar ik ben op zoek naar een mooie samenvatting van de (technische) vereisten.
wie-o-wie voelt zich geroepen en uitgedaagd om de (technische) eisen eens op een rijtje te zetten? volgens mij kan je je hiermee onsterfelijk maken. ben benieuwd wie deze uitdaging oppakt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edo van Santen
Edo van Santen
binnenkort moet ik het ontwerp en de realisatie van mijn website(s) gaan aanbesteden.
In vele threads worden vele tips gegeven, maar ik ben op zoek naar een mooie samenvatting van de (technische) vereisten.
wie-o-wie voelt zich geroepen en uitgedaagd om de (technische) eisen eens op een rijtje te zetten? volgens mij kan je je hiermee onsterfelijk maken. ben benieuwd wie deze uitdaging oppakt.
Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5700-samenvatting-technische-eisen-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag