• 0

Wat vinden jullie van de uitbreidingen op Backlinks-SEO.nl

Omschrijving van je concept:

Backlinks-SEO.nl is opgestart begin dit jaar als webshop voor de klanten van R&B Webpromotions. Wij hadden als idee dat de klanten snel en makkelijk diensten bij ons konden afnemen.

 

Omdat wij in 9 maanden tijd dagelijks orders verwerken en zeer snel groeien hebben wij besloten de website uit te breiden. Bedrijven zelf kunnen nu ook tegen een kleine vergoeding via ons verkopen en hebben we een soort 2e SiteDeals opgezet met tal van verbeteringen.

 

De onderdelen dien zijn toegevoegd zijn:

 

[*]Veilingen

[*]Product & Diensten verkoop Marktplaats

[*]Vraag & Antwoord

[*]Private Message System

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb de [de website] zelf in WordPress opgebouwd en dit door andere websites te bestuderen die een soortgelijk iets hebben.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging met [de website] is om uit te groeien tot een belangrijke speler binnen de SEO Portals.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

[de website] is anders omdat bezoekers via ons rechtstreeks bij meerdere partijen kunnen bestellen en wij de betaling afhandelen via Mollie. Ook hebben wij de mogelijkheid om met images & videos te werken wat je mist bij de andere partijen. Naast dit alles hebben wij ook dagelijkse mailingen van alle nieuwe activiteiten die gebeuren op de website. Hiervoor zijn inmiddels al 500 bedrijven aangesloten omdat te ontvangen.

 

Ook verwachten wij dat de kwaliteit beter zal zijn omdat bedrijven een kleine vergoeding betalen om gebruik te maken van [de website] .

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik zou graag willen weten of iemand nog een leuke toevoeging heeft voor [de website] of verbeterpunt.

 

[Links geschoond.]

 

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ow mijn excuses maar dat was niet de bedoeling, goed dat het is aangepast.

Het waren je vingers maar.

 

Leg eens uit (als deskundige) hoe effectief negen backlinks in 1 bericht zijn?

 

 

Ik heb er gewoon echt niet bij stil gestaan en dacht maak het wat leuk op. Maar terug naar de topic ik ben benieuwd naar mijn vraag :)

 

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er gewoon echt niet bij stil gestaan en dacht maak het wat leuk op.

Lijkt me een relevante vraag voor een backlink-expert: hoe effectief zijn negen (leuk opgemaakte) backlinks in 1 bericht? Potentiële klanten van Backlinks-SEO willen natuurlijk graag meer weten van jouw deskundigheid en niet de eerste de beste backlinkklungel bellen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er gewoon echt niet bij stil gestaan en dacht maak het wat leuk op.

Lijkt me een relevante vraag voor een backlink-expert: hoe effectief zijn negen (leuk opgemaakte) backlinks in 1 bericht? Potentiële klanten van Backlinks-SEO willen natuurlijk graag meer weten van jouw deskundigheid en niet de eerste de beste backlinkklungel bellen.

 

 

Toch als ze nofollow waren moet het niet zo heel veel uit maken en hoeft het geen overkill te zijn, alleen dat zijn ze niet dus niet zo slim van mij nee.

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie
  • 0

Het ziet er een beetje uit alsof het vlug-vlug in elkaar is gezet en daardoor oogt het voor mij verre van professioneel. De kans is groot dat dat ook uitstraalt op de perceptie over je diensten.

 

Een paar voorbeelden: nogal wat restantjes Engels, teksten die te dicht op de kantlijn staan, teksten die door de achtergrond niet te lezen zijn, pop-ups met een enkel regeltje tekst terwijl ik uitgebreide informatie verwacht, linkjes die naar de pagina gaan waar je al op stond, een mail-link waar een ander e-mailadres onder hangt dan het e-mailadres dat je ziet.

 

Met je ambitie "om uit te groeien tot een belangrijke speler" kan het wat mij betreft dus geen kwaad om wat meer aandacht te besteden aan je presentatie.

 

Link naar reactie
  • 0

 

Dus als ze nofollow zijn, dan is het geen overkill.

 

Maar als ze niet nofollow zijn, dan is het wel overkill.

 

Vraag blijft: hoe effectief zijn negen backlinks in 1 artikel?

 

Zijn drie backlinks beter? Of tweehonderd in 1 artikel?

 

Wat raad je aan?

 

Qua TF zal het niks uitmaken als ze dofollow zijn, maar ook een nofollow kan waarde hebben en heb dat zelf getest en op sites met wat projecten zoals MOZ gelezen. het kan zijn dat de Domain autoriteit dan toch link waarde zal doorgeven.

 

Maar wat beter is de lengte van je artikel en naar welke pagina's je ze linkt binnen je site en waarom zou je in 1 artikel niet 5x naar je zelf kunnen linken als het artikel 1500 zoekwoorden is bijvoorbeeld. Wel slim om dan ook een link naar wat grotere sites erbij in te plaatsen.

 

De ene zal zeggen dat je het niet moet doen en de andere heeft met zijn sites er juist wel resultaten mee gehaald. Het blijft passen en meten voor elk project zijn er tal van punten belangrijk. Ik heb met SEO bedrijven gesproken die miljoenen omzet draaien en dingen doen dat ik denk van OE das link maar ze doen het al 10 jaar. Dus ja zeg het maar ?

 

Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat dit forum een nofollow beleid hanteert want dat zou eigenlijk moeten voor de eigen trustflow. het kan ook zijn dat er betaalde links hier worden geplaatst dus dan moet het zelfs.

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie
  • 0

Het ziet er een beetje uit alsof het vlug-vlug in elkaar is gezet en daardoor oogt het voor mij verre van professioneel. De kans is groot dat dat ook uitstraalt op de perceptie over je diensten.

 

Een paar voorbeelden: nogal wat restantjes Engels, teksten die te dicht op de kantlijn staan, teksten die door de achtergrond niet te lezen zijn, pop-ups met een enkel regeltje tekst terwijl ik uitgebreide informatie verwacht, linkjes die naar de pagina gaan waar je al op stond, een mail-link waar een ander e-mailadres onder hangt dan het e-mailadres dat je ziet.

 

Met je ambitie "om uit te groeien tot een belangrijke speler" kan het wat mij betreft dus geen kwaad om wat meer aandacht te besteden aan je presentatie.

 

 

Hallo John,

 

Alvast bedankt voor deze reactie want hier kan ik wat mee. Het klopt inderdaad dat het snel is gegaan want de webshop is snel omgezet met de nieuwe functionaliteiten. Had er misschien iets meer tijd voor moeten nemen maar dat heb ik bijna niet met alle projecten die lopen. Zelf vind ik het er redelijk professioneel uitzien dus daar verschillen we van in mening en dat is goed en zal er nog eens kritische na kijken.

 

De restantjes Engels zijn er inderdaad en dat komt door alle plugin die er zijn toegevoegd. Momenteel worden deze vertaald maar dit zijn 1000den woorden/zinnen dus heeft ook even wat tijd nodig.

 

mail-link, over het hoofd gezien en aangepast.

 

Ik ga zeker nog naar aan de presentatie werken de aankomende weken. Moet wel zeggen dat de klanten zich goed aanmelden die de betaalde optie nemen dus dat is al top.

 

Nogmaals bedankt voor je input hier kon ik wat mee.

 

 

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie
  • 0

 

Dus als ze nofollow zijn, dan is het geen overkill.

 

Maar als ze niet nofollow zijn, dan is het wel overkill.

 

Vraag blijft: hoe effectief zijn negen backlinks in 1 artikel?

 

Zijn drie backlinks beter? Of tweehonderd in 1 artikel?

 

Wat raad je aan?

 

Qua TF zal het niks uitmaken als ze dofollow zijn, maar ook een nofollow kan waarde hebben en heb dat zelf getest en op sites met wat projecten zoals MOZ gelezen. het kan zijn dat de Domain autoriteit dan toch link waarde zal doorgeven.

 

Maar wat beter is de lengte van je artikel en naar welke pagina's je ze linkt binnen je site en waarom zou je in 1 artikel niet 5x naar je zelf kunnen linken als het artikel 1500 zoekwoorden is bijvoorbeeld. Wel slim om dan ook een link naar wat grotere sites erbij in te plaatsen.

 

De ene zal zeggen dat je het niet moet doen en de andere heeft met zijn sites er juist wel resultaten mee gehaald. Het blijft passen en meten voor elk project zijn er tal van punten belangrijk. Ik heb met SEO bedrijven gesproken die miljoenen omzet draaien en dingen doen dat ik denk van OE das link maar ze doen het al 10 jaar. Dus ja zeg het maar ?

 

Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat dit forum een nofollow beleid hanteert want dat zou eigenlijk moeten voor de eigen trustflow. het kan ook zijn dat er betaalde links hier worden geplaatst dus dan moet het zelfs.

Dit.

 

Vooral als je een dienst in de categorie websites/seo etc hebt verwacht (ik persoonlijk) een hele strakke website. En nu oogt het een beetje als een soort marktplaats script dat je van freescripts.com hebt gehaald. Als je met het bedrijf naar het volgende niveau gaat zou ik dat aspect niet overslaan ;p

Bijenwas korrels 

Bijenwas kopen

Bijenwas doeken
Hulp nodig met opencart? Laat het me weten

Link naar reactie
  • 0

 

Vraag blijft: hoe effectief zijn negen backlinks in 1 artikel?

 

Zijn drie backlinks beter? Of tweehonderd in 1 artikel?

 

Wat raad je aan?

 

Een quote van Yoast.com, de makers van de populairste SEO plugin voor WordPress: "Having too many links on a page messes up your link value, for one. With so many links on a page, every link from that page is just a little less valuable for the page it links to".

 

Hoe minder links op een pagina, hoe waardevoller elke link is dus. Moz.com, dat bekend staat als de autoriteit op SEO gebied en daar veel onderzoek naar doet, schrijft in dit artikel over "link equity" echter dat er geen optimaal aantal links is zolang het er maar geen honderden of duizenden zijn.

 

Overigens gaat dit wel over links naar verschillende webpagina's. Over het algemeen wordt aangenomen dat het geen zin heeft om meerdere links naar dezelfde webpagina te plaatsen op 1 URL.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Voor iedere website, webshop & online strategie een oplossing? Nou, ik heb deze site eerlijk gezegd maar snel weer gesloten. Ik loop ongetwijfeld heel veel mis, maar wat wil je nu zelf op lange termijn met ietsdoenofferte en seo-backlinks bereiken? De terugkoppeling hier is bepaald niet positief...

 

...het is ondernemen in de marge, of niet? Kun je niet beter iets anders gaan doen?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.