Marijn Schrieken Geplaatst: 5 juni 2005 Marijn Schrieken 17 0 Geplaatst: 5 juni 2005 Bestaat er een agenda met wedstrijden? Ik heb helaas een aantal interessante inschrijvingen gemist omdat ik niet wist waar ik ze kon vinden... ??? [edit mod] titel aangepast aan Marijns prestatie! [/edit shesuit Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 5 juni 2005 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 5 juni 2005 Op de thuispagina van het forum, vind je rechts in beeld evenementen. Als je op een item klikt, wordt je doorgelinkt naar het desbetreffende draadje. Verschillende evenementen worden vaak gemeld. Bij New Venture wordt ruim voor de deadline, een post op HigherLevel geplaatst. Ook andere wedstrijden (voor zover bekend) worden op dit forum gemeld soms door de organisatie, soms door mede HigherLevelers. En het subforum wedstrijden beurzen enz staan de wedstrijden ook weer aangegeven, met een link naar de agenda Gewoon dt forum blijven volgen dus. ;) Synergeon Link naar reactie
Marijn Schrieken Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Marijn Schrieken 17 0 Geplaatst: 5 juni 2005 Bedankt! Ik ben nog niet zo lang gebruiker van HL. :-[, maar ik zal regelmatig inloggen en me op deze manier invreten in de materie. Ik vind HL een boeiend forum en ik merk dat ik met een paar vragen al heel veel meer informatie naar boven krijg. Dus, tot later ergens op dit forum ;D Vriendelijke groet van Marijn. shesuit Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 23 juni 2005 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 23 juni 2005 Of ze nou inschrijvingen heeft gemist of niet, die Marijn... ze heeft vandaag de Marie Claire Starters Award 2005 gewonnen met haar businessplan voor maatpakken voor vrouwen, SheSuit! Gefeliciteerd! ;D Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 23 juni 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 23 juni 2005 Hulde aan SheSuit! Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
2thePoint Geplaatst: 23 juni 2005 2thePoint 1,1k 8 Geplaatst: 23 juni 2005 ;D YOU MAKE US PROUD !;D Egbert Punter Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 9 november 2006 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 9 november 2006 Ik was afgelopen dinsdag aanwezig bij de officiële launch van SheSuit in het gebouw van Insinger de Beaufort aan de Herengracht in Amsterdam. Het was geweldig! Op www.shesuit.nl kan je een filmpje zien dat SheSuit toont ... Mooi is dat hè, van businessplan naar realisatie. Altijd een magisch moment... Link naar reactie
Aanbevolen berichten