• 0

het weblog en het imago

Struin zelf regelmatig rond op een aantal weblogs en lees hier ook de nodige artikelen over blogging in combinatie met de corporate website of als onderdeel van het communicatieplan.

 

Lost Boys heeft bijvoorbeeld een weblog wat te bereiken is via de website van de webbouwer en ik moet zeggen: Leuke artikelen die naar mijn idee wel degelijk positief bijdragen aan het goede imago van de club. Expertise komt er tot uiting en als potentiele klant kan ik me de gedachte 'nou die weten het wel' goed voorstellen.

 

Ook is bekend dat Microsoft bloggers inzet om haar imago op te fleuren en ook de ceo van SUN schrijft regelmatig zijn stukjes. Zelf ook maar eens aan de gang gegaan en ja ook hier regelmatig bezoekers.

 

Wat denken jullie van het weblog als onderdeel van de identiteit of als marketingtool van de onderneming? Gaat dit in de toemkomst meer en meer een topic worden of zijn er slechts een handjevol bloggers die dit ten onrechte propageren?

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Splendid : je bent meer dan welkom om hier opnieuw een discussie in te starten (wel graag in het "oude" topic) : als je alleen al ziet wat www.mediafact.nl er over kan schrijven, dan is het zeker niet een discussie die in 1 pagina is gedaan.

 

Ik doe in elk geval mee met je discussie.

 

Ik zou bijv. Zrski nu adviseren om wel degelijk een mobile Weblog te gaan beginnen !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.