Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Natalieh
Natalieh
Goedemorgen,
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen met de onderstaande vraag; sinds begin dit jaar heb ik een VOF (overgegaan van mijn eenmanszaak). Er worden uiteraard onkosten gemaakt, die we per kwartaal netjes overmaken naar degene die ze gemaakt heeft.
Volgend jaar doen we belastingaangifte. We zijn met twee vennoten. Hoe ziet de verdeling van de onkosten eruit ? Mogen we alle gemaakte onkosten beide opgeven ? Of geef je alleen de onkosten op die zijn overgemaakt naar jezelf ? Of worden de onkosten in dezelfde verdeelsleutel verdeeld als de inkomsten, zoals in het VOF contract staat vermeld ? Wij hebben over de verdeling van de onkosten overigens niets vermeld in het VOF contract.
Wie heeft hier ervaring mee ? Graag hoor ik ervan !
Alvast bedankt !
Groetjes,
Natalie Hulstein
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag