• 0

uitvinding/concept/product! (ontworpen en uitgewerkt)WIE KAN/GAAT/WIL helpen

he hallo ik ben michael en heb een product/spelletje/wereldconcept bedacht , en al helemaal uitgewerkt tot en met het prototype aan toe .

het heeft met geboorte van baby"s te maken ,een spelletje, en met voedsel?

ik ben op zoek naar iemand die interesse heeft om (samen) met mij ! of wil investeren in een wereldwijd concept/idee/product , waar eigenlijk iedereen ter wereld mee te maken krijgt , de geboorte van baby"s

Daarnaast heb ik nog een product uitgewerkt voor in de auto waar iedereen wel behoefte aan zou kunnen hebben !!

WIE OH WIE GAAT/KAN/WIL/HEEFT ZIN om mij te helpen ???? mocht je interesse hebben dan hoor ik graag van u/jullie , en ik zal dan uitleggen wat dit concept/product/idee precies inhoud en hoe het er uit ziet hopelijk tot snel m.v.groeten michael :)

beschuitfluiten_met_tekeningen_totaal_plaatje.thumb.jpg.a03514611a23b2b402e6848746d4f142.jpg

beschuitfluiten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

@Matteo welkom op Higher Level.

 

Mogelijk heb je over het hoofd gezien dat het bericht waar je op reageert uit oktober 2017 is, en er zodoende een kans is dat het verzoek niet meer van toepassing is of de topicstarter niet meer reageert.

 

Kijk echter gerust nog wat verder rond op het forum en mocht je actieve deelname overwegen, stel je dan zeker even voor in het voorsteltopic.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.