• 0

ondersteuning in retail groothandel of relatiegeschenkenbranche taken

Ik heb een bedrijf/merk in eco producten die we aan winkels (incl aantal winkelketens) leveren. Daarnaast bedrukken we onze producten ook als relatiegeschenken voor bedrijven. IK ben nog geen 3 jaar bezig maar de groei zit er goed in en we besteden veel uit aan diverse zzp-ers. Helaas hebben de zzp-ers waar ik mee werk geen ervaring in bovenstaande branche. Met leveranciers of zzp-ers die ervaring hebben in de relatiegeschenken branche of het leveren aan kado winkels, supermarkten, grote webshops, outdoorwinkels kunnen wij grotere stappen gaan zetten. Maar hoe kun je zo,n ervaren persoon of bedrijf vinden die kan helpen met commercieel binnendienst activiteiten of marketing of inkoop?

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Door te netwerken of werven? En mogelijk jouw huidige pool van zzp-ers te verversen als deze niet voldoen of meegroeien? Heb je in dat kader al 'vacatures' en 'partners' pagina's?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik probeer dmv netwerken ook aan ZZP-ers te komen met relevante branche ervaring echter tot op heden nog zonder succes. PromZ kan ik inderdaad wel eens benaderen. Mogelijk dat ik binnenkort een vacature ga plaatsen echter gaat mijn voorkeur uit om werk uit te besteden aan een bedrijf of ZZP-er.

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.