Zoals de titel het zegt; zijn jullie daarmee bezig?
Ik heb er net wat over zitten lezen maar het is mij nog niet duidelijk of deze regels ook gelden voor een eenmanszaak/zelfstandige. Ik vermoed van wel.
Zelf verzamel ik niet actief persoonsgegevens bij mijn job maar als ik er over nadenk dan beschik ik toch wel over (relatief) veel adresgegevens, telefoonnummers, mails van klanten,...
Mijn facturatie doe ik via de website van Harvest. Dat is een amerikaans bedrijf. Zou ik best overwegen van over te schakelen naar een meer lokale service? Op zich geen groot probleem maar er komt wel wat gedoe bij kijken.
Hoe denken jullie over de GDPR?
[Mod edit: titel verduidelijkt met de NL-term]
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathias@evelo
Mathias@evelo
Hallo,
Zoals de titel het zegt; zijn jullie daarmee bezig?
Ik heb er net wat over zitten lezen maar het is mij nog niet duidelijk of deze regels ook gelden voor een eenmanszaak/zelfstandige. Ik vermoed van wel.
Zelf verzamel ik niet actief persoonsgegevens bij mijn job maar als ik er over nadenk dan beschik ik toch wel over (relatief) veel adresgegevens, telefoonnummers, mails van klanten,...
Mijn facturatie doe ik via de website van Harvest. Dat is een amerikaans bedrijf. Zou ik best overwegen van over te schakelen naar een meer lokale service? Op zich geen groot probleem maar er komt wel wat gedoe bij kijken.
Hoe denken jullie over de GDPR?
[Mod edit: titel verduidelijkt met de NL-term]
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57278-zijn-jullie-bezig-met-de-avg-gdpr-regelgeving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
165 antwoorden op deze vraag