• 0

Lening voor aanschaf 2e woning met doel deze door te verkopen.

Beste ondernemers.

 

Ik loop al heel lang met het plan om tweede woning aan te schaffen, deze op te knappen en met winst te kunnen verkopen.

Ik ben erg handig en kan veel zelf, en kan ook goedkoop aan alle materialen komen.

Het probleem is dat ik niet genoeg financiële middelen heb om dit in gang te zetten.

 

Mijn huidige situatie is mals volgt.

Ik heb een koophuis met daarop een hypotheek. Ik ben 3 dagen per week in loondienst, de andere dagen wil ik dus voor me zelf aan de slag gaan.

Ik heb een redelijk bedrag gespaard om een woning/appartement te kunnen aanschaffen en heb ook rekening gehouden met eventuele verbouwings kosten.

 

Zoals het er nu naar uitziet heb ik aan een lening van 50000 euro voldoende.

 

Nu zit ik met de volgende vragen:

 

- Waar of hoe kan ik deze lening aanvragen?

- Moet ik mij zelf inschrijven bij de kvk en een starters lening aanvragen of kan ik ook gewoon de lening op mijn eigen naam zetten zodat ik geen bedrijfje hoef op te starten?

 

Ik heb een gesprek gehad met mijn tussenpersoon/hypotheek verstrekker maar die kwam met een krediet aanzetten met een hele hoge rente.

 

Graag hoor ik jullie mening en advies.

 

Met vriendelijke groet,

 

Dennis

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Dennis,

Welkom op Higherlevel.

 

Wij hebben gekozen voor een scherpe focus op actief en innovatief ondernemerschap. Dit houdt in dat vragen buiten deze focus niet worden toegestaan en worden gesloten of verwijderd.

 

Jouw vraag sluit daar niet bij aan, vandaar dat ik er een slot op heb gezet en later zal verwijderen.

Wellicht kan je jouw vraag op goeievraag.nl stellen voor antwoorden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.