• 0

bug of feature?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Maar, zo makkelijk kom je niet van me af. In het script dat de relatieve positie van buttons etc berekent zit gewoon een foutje. Dus: even de debugger eroverheen....

 

Zit toevallig wel in m'n javscript debugger maar (in dit geval gelukkig) ben ik niet verantwoordelijk voor de technische werking van HL. Michiel: sterkte ;D

 

Lijkt me overigens geen bugje in HTML, lijnen lopen horizontaal door (ook waar geen content op de pagina staat) en de lijnen hebben verdacht dezelfde kleur als de randen van je browser. Even andere resolutie/kleurdiepte of hardware accelaratie van je videokaarten uitzetten om te kijken of dat het oplost.

 

Link naar reactie
  • 0

sinds de menu/button update op HL, als ik naar boven scroll op HL, krijg ik horizontale lijnen in het beeld.

 

 

VCC : Zou je me kunnen (en willen :)) vertellen welk besturingssysteem, welke browser (en browserversie) en wat voor type videokaart je hebt? Ik ben de fout nog niet eerder tegen gekomen en ik gok het vooralsnog op een renderbug. Ik zal ondertussen in ieder geval het script even op mogelijke fouten controleren.

 

Michiel: sterkte ;D

 

 

Ja, dank je. ;)

Link naar reactie
  • 0

Het ziet eruit als een fout in de videokaart/drivers eigenlijk, alleen vreemd dat het alleen bij de HL site gebeurd.

 

Als je de onregelmatige afstand tussen die lijntjes zo ziet zou ik denk dat het per video-frame fout gaat, bijvoorbeeld doordat het stukje dat gescrolled wordt verkeerd wordt gecopyd (pixel of 2 te hoog).

Link naar reactie
  • 0

Hi Michiel,

hierbij het wagenpark:

 

Hardware: HP pavilion dv1055ea notebook,

OS: Windows XP Home SP2 NL;

Browser: Browser: MS IE 6.0.2900.2180.xpsp_sp2gdr.050301-1519, oftewel 6.0.

Videokaart: zie screenprint.

 

meer info nodig???

hl3.thumb.JPG.5df37370317d6e70a681425e4fc8f620.JPG

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Hey Edo,

 

Dat was wel zo'n beetje alles wat ik nodig kon hebben, bedankt. :)

Ik ben rond wezen kijken of er met jouw type videokaart problemen waren met het renderen in IE maar ik heb helaas niets kunnen vinden. Ik heb nog niet de tijd gehad om te kijken of het een algemenere renderbug kan zijn maar hier ga ik zeker nog achterna. Vooralsnog kan ik je alleen nog adviseren je drivers up2date te houden. Ik houd je in ieder geval op de hoogte van wat ik uit weet te vogelen. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.