• 0

ISO 27001

Goedenavond,

 

Iemand hier ervaring mee? Wat het allemaal kost, want ik vindt op het net een heleboel bla die bla (want ze moeten zichzelf natuurlijk niet tekort doen de auditors). Ik zit over deze certificering na te denken puur commercieel gezien, heb er een aantal keer een vraag over gehad en vandaag had ik een klant aan de lijn die dit eiste (zorg) anders konden we geen zaken doen. Dus gemiste kans ;)

 

Ik ben benieuwd!

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 1

Iemand hier ervaring mee? Wat het allemaal kost

 

Hangt af van de omvang en complexiteit van jouw organisatie en processen. Reken bij een 1 bedrijf met 10 man personeel tussen 5 en 10K externe kosten (implementatie, begeleiding en audit), en een veelvoud daarvan aan interne kosten. Uiteraard is dat grotendeels eenmalig, onderhoud is - als je het goed doet - veel goedkoper

 

Wil je een concretere indicatie: benader dan certificeringsbedrijven voor vrijblijvende kennismaking en een offerte (en als ik je een tip mag geven: dit is een hele goede)

 

 

En kijk uiteraard niet alleen naar wat het kost, maar vooral ook wat het oplevert: niet alleen die klant(en) die je nu niet kunt bedienen, maar ook een veiligere organisatie die o.a. al AVG/GDPR proof is.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Iemand hier ervaring mee? Wat het allemaal kost

 

Hangt af van de omvang en complexiteit van jouw organisatie en processen. Reken bij een 1 bedrijf met 10 man personeel tussen 5 en 10K externe kosten (implementatie, begeleiding en audit), en een veelvoud daarvan aan interne kosten. Uiteraard is dat grotendeels eenmalig, onderhoud is - als je het goed doet - veel goedkoper

 

Wil je een concretere indicatie: benader dan certificeringsbedrijven voor vrijblijvende kennismaking en een offerte (en als ik je een tip mag geven: dit is een hele goede)

 

 

En kijk uiteraard niet alleen naar wat het kost, maar vooral ook wat het oplevert: niet alleen die klant(en) die je nu niet kunt bedienen, maar ook een veiligere organisatie die o.a. al AVG/GDPR proof is.

 

 

Dankje voor het antwoord Norbert, ik ga dan maar eens een offerte opvragen ben benieuwd

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 275 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.