• 0

Gevraagd tips voor doorontwikkeling

Hallo ,

 

Bubbledutch maakt een super bellen blaas product, verkoopt, gebruikt het product voor verschillende diensten.

Shows , evenementen ,feesten , workshops en activiteiten .

 

Ik wil graag door ontwikkelen, het product naar een hoger niveau brengen en de dienst magische bellenshow nog meer professionaliseren. Wie kan mij tips geven waar ik een investeerder kan vinden die overtuigd is van het magische effect van product en dienst. Of heb je een tip voor een samenwerking dan heel graag

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0
Wie kan mij tips geven waar ik een investeerder kan vinden die overtuigd is van het magische effect van product en dienst.
Het ene deel van je vraag is hoe je een investeerder kunt overtuigen, het andere deel is waar je ze kan vinden. Met betrekking tot het eerste deel: schrijf een plan en kijk alle afleveringen van Sharks Tank en Dragons Den om te zien wat je in je plan moet hebben om investeerders te overtuigen. In de praktijk blijkt magie alleen onvoldoende overtuigend...

 

Link naar reactie
  • 0

Kijk eerst eens naar de mogelijke deelmarkten, hoe zou je ze benaderen, welk volume kan je daar draaien. wie gaat dat doen?

 

Breng kosten en opbrengsten in kaart. dan zie je dat je daar helemaal geen investeerder voor nodig hebt, louter tijd en durf om nieuwe markten aan te boren.

 

Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Als het bovenstaande goed hebt uitgewerkt en als je goed, kort en krachtig kunt vertellen waarom jouw bubbels nodig zijn, dan kun je misschien wat aandacht trekken met "Magische bubble zoekt inverteerders".

Niet echt een solide strategie, maar aangezien investeerders bang zijn voor klappende bubbles, is het wel humor :p

 

Je zal trouwens ook inzichtelijk moeten maken wat je al gedaan hebt en wat dat oplevert.

 

PS.

Sowieso Edo's suggestie serieus uitproberen.

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
  • 0

een klappende bubble kan ik in ieder geval altijd wel garanderen ;)

 

Kosten en opbrengsten prima , er is en blijft nu nog te weinig over om door te investeren. voor bijvoorbeeld goed beeld materiaal, promotie en website. Als dat er is dan zou het zichzelf moeten kunnen verkopen. Het klopt dat het een kwestie van tijd en durf is. Ik zal mij verdiepen in deelmarkten .

 

Link naar reactie
  • 0

blijft nu nog te weinig over om door te investeren. voor bijvoorbeeld goed beeld materiaal, promotie en website. Als dat er is dan zou het zichzelf moeten kunnen verkopen.

 

Beeldmateriaal en een website kun je echt zelf realiseren met vrijwel geen budget; maak zelf foto's of vraag iemand uit je naaste omgeving met een goede camera foto's te maken. Kun je tegenwoordig op iedere computer en zelfs tablet 'voldoende' bewerken om ze toonbaar te maken.

 

Website: er zijn meerdere aanbieders die met eenvoudige 'sitebuilders' de mogelijkheid bieden om in een weekendje een redelijk tot goed uitziende site te maken (wix, jimdo, enzovoorts). Betaalde versies zijn natuurlijk iets beter, maar dat begint ook al bij een prijs van 2 pilskes* per maand.

 

Qua promotie heb je nu al een begin gemaakt (hier dus), en ook daar kun je heel wat bereiken met alleen wat inzet. Online sowieso, maar een stapeltje flyers is ook echt aan te raden, en kost ook niet de wereld.

 

Laat je niet afremmen door wat buiten bereik ligt, maar onderzoek de mogelijkheden die je wel hebt.

 

* 5 euro ofzo

 

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Touria,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel. Ik heb juist jouw website kort bezocht en weet je wat mijn grootste vraag was? WAT en WAAR?

 

Het staat diverse keren op de site, maar toch komt het niet direct goed naar voor.

 

Wat voor producten of diensten bied je aan?

 

En waar zijn jullie gevestigd en waar bieden jullie mogelijkheden?

 

De workshops hebben in toenemende mate nog maar weinig met de hoofdactiviteit te maken.

 

Strikt het bellenblaasfeest (domeinnaam registeren?) zou je landelijk kunnen uitbreiden in samenwerking met freelancers of feestwinkels (verhuurbedrijven). Nu zit je naar mijn inschatting best wel breed qua aanbod.

 

Hetzelfde geldt voor het product superbellenblaas.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

dankjewel voor de tips. Ik heb bellenblaasfeest.nl nu en nu ?! ;) Met de huidige website zit ik vast aan het thema wat ik gekocht heb . De punten die je noemt kan ik aan passen , het thema leent zich ook niet voor call to action mogelijkheden of ik begrijp het thema gewoon niet goed genoeg . Eigelijk wil ik en denk ik dat het beter is om van het thema af te komen en opnieuw een simpele maar doeltreffende website te maken . Het is anders best jammer want er komen wel genoeg terugkerende en nieuwe bezoekers op de website

Link naar reactie
  • 0

Als jij als ondernemer jouw onderneming en zelf wilt doorontwikkelen gaat het niet alleen om een strakkere website bouwen of om een investering vinden. Ik denk dat je jouw visie of droom m.b.t. product en dienst gestructureerd in een ondernemings-, investerings- of marketingplan zou moeten uitwerken.

 

Hoe meer particuliere en zakelijke klanten te vinden voor product en dienst, weet jij waarschijnlijk beter. Waarom zou je bijvoorbeeld geen reizend bellenblaasfeest organiseren of superbellenblaasboxen verspreiden voor verhuur?

 

Weekendgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wie wil je met je site bereiken?

 

Ik vind de site nu kinderlijk, en dat is wat anders dan "gericht op kinderen" of "gericht op mensen die voor kinderen beslissen"

Kan je bij het thema aan de kleuren sleutelen of liggen die vast?

 

Het help (bij mij) ook niet dat er taalfouten in je teksten zitten. We maken ze allemaal wel eens maar dit zijn er te veel ; )

Ik denk dat de "trekkracht" van je site veel wint door het laten herschrijven van je teksten, door een echte tekstschrijver.

Wat je nu schrijft staat met het ene been in de ene wereld en met het andere in een andere. "magie" koppelt niet met "activiteiten"

 

En wat bedoel je met verder ontwikkelen van je product?

Als je vraagt om een investeerder dan moet je hele grote ideeën willen uitwerken.

 

Multiplex op zijn mooist:

https://pastjekastje.nl Je kastje mooi op maat

https://www.svendingtray.com Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk:

Link naar reactie
  • 0

dankjewel Sven voor je feedback. De teksten zijn geschreven door iemand die cum laude is afgestudeerd. Ik heb hiervoor ook betaald . Ik ben nu regelmatiger zelf met de website bezig om zoveel mogelijk uit het thema te halen wat past . Ik weet nu ook steeds beter wat er nodig is en dat is absoluut geen bakken met investering s gelden . Ik heb nu meer baat bij binnen podia waar ik zonder al te hoge ruimte kosten de bellen show kan uitvoeren.

Link naar reactie
  • 0

dankjewel Sven voor je feedback. De teksten zijn geschreven door iemand die cum laude is afgestudeerd.

Cum laude in spelling? Gezien je spatiegebruik vermoed ik dat je de laatste alinea van de voorpagina zelf hebt geschreven. Minimaal één fout per regel. De top drie: "Vanaf 1 januari 2018 vindt je ons", "Plan alvast jou feestje" en overbodige spaties, zoals voor leestekens.

 

Nog wat uiterlijkheden: wat mij betreft stoort het witte kader om het logo, laat die blauwe balk bovenaan een wat rare overgang zien en vind ik de lettertjes een beetje aan de kleine kant. Succes!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.