Wij hebben problemen met de NVWA, Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit: we hebben een 'Free Sale Certificate' nodig voor internationaal zaken doen: gaat om een 'simpel' product in de groep 'voedingssupplement'.
We lopen 'dood' in de communicatie met personeel: geven geen naam, geven antwoorden op een 'niet gestelde vraag' en/of ze begrijpen onze vraag niet, ze verwijzen 'naar de wet' zonder uit te leggen 'welke wet dat is' of ze verwijzen naar een 'expertgroep' waar de naam, noch telefoonnummers noch emailadressen van krijgen...
Hoe dienen wij een klacht in, hoe komen wij aan een 'higher level' dan de medewerker die ons steeds 'het bos instuurt'...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Leo Valenbreder
Leo Valenbreder
Wij hebben problemen met de NVWA, Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit: we hebben een 'Free Sale Certificate' nodig voor internationaal zaken doen: gaat om een 'simpel' product in de groep 'voedingssupplement'.
We lopen 'dood' in de communicatie met personeel: geven geen naam, geven antwoorden op een 'niet gestelde vraag' en/of ze begrijpen onze vraag niet, ze verwijzen 'naar de wet' zonder uit te leggen 'welke wet dat is' of ze verwijzen naar een 'expertgroep' waar de naam, noch telefoonnummers noch emailadressen van krijgen...
Hoe dienen wij een klacht in, hoe komen wij aan een 'higher level' dan de medewerker die ons steeds 'het bos instuurt'...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57394-nvwa-klacht-indienen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag