• 0

FacebookAds app vs desktop geeft andere resultaten

Het valt mij sinds kort op dat de resultaten (uitgaven) van mijn facebook campagnes via de app hele anders resultaten laten zien dan via de desktop.

Ik neem aan dat deze netjes horen te synchroniseren?

 

Voorbeeld: De app geeft aan dat ik gisteren 93 euro heb uitgegeven en de desktop €19.

Dit is een groot verschil. Zie ik iets over het hoofd of zit er een bug in de app bijvoorbeeld?

 

Edit: Inmiddels ben ik erachter dat de app de resultaten in spiegelbeeld weergeeft, dus van rechts naar links in dagen, terwijl de data eronder van links naar rechts loopt. Lijkt dus toch een bug te zijn, iemand hier nog meer last van?

Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
Heb je zelf al moeite genomen? Laat zien dat je de moeite hebt gedaan om al zelf een antwoord op jouw vraag te vinden.

 

Zie (zakelijke) gebruikers community en ondersteuning.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

De app geeft aan dat ik gisteren 93 euro heb uitgegeven en de desktop €19.

Het kan tot 48 uur duren voordat advertentieresultaten zijn verwerkt:

 

Waarom er verschillen zijn in je uitgegeven bedrag in je accountbestedingslimiet, factuurgeschiedenis en Advertentiebeheer

 

Ontwikkelaars hebben trouwens nog wel eens moeite met tijdzones, maar vandaag is het 's ochtends in het westen van de Verenigde Staten nog gisteren. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.