Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

WordPress en intern Process

Aanbevolen berichten

Veel ondernemers gebruiken WordPress voor hun (extern gerichte) website. Ik vroeg me af of het een fijn idee is om administratieve processen of team gerichten processen te kunnen beheren in het WordPress admin scherm? Zo ja, welke situatie zouden prettig zijn? Denk bijvoorbeeld aan project management, het toewijzen van content (drafts), wie schrijft wat, etc.

Graag jullie menig :)

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik persoonlijk WordPress in combinatie met WooCommerce als systeem. WooCommerce werkt prima als CRM waar ik alle orders, klantgegevens, mails, telefoontjes en andere notities in zet, en met een extra plugin heb ik custom PDF en e-mail templates gemaakt waarmee ik geautomatiseerd contracten, facturen en mails kan versturen.

Ik gebruik het nu ongeveer een jaar en hoewel het nog niet perfect is voldoet het inmiddels een heel eind aan mijn wensen.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel ondernemers gebruiken WordPress voor hun (extern gerichte) website. Ik vroeg me af of het een fijn idee is om administratieve processen of team gerichten processen te kunnen beheren in het WordPress admin scherm? Zo ja, welke situatie zouden prettig zijn? Denk bijvoorbeeld aan project management, het toewijzen van content (drafts), wie schrijft wat, etc.

Graag jullie menig :)

Naar mijn mening is WP hier niet geschikt voor. Ik gebruik voor de dingen die jij beschrijft Slack en Trello.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké