Omdat mijn workflow na het gereed komen van een bestelling nogal rommelig is en daarom vaak niet goed verloopt en te veel tijd kost ben ik me gaan verdiepen in CRM (Customer Relation Management) software.
Ik heb net een proefinstalatie gedaan bij een website en ik ben blij verrast met de mogelijkheden die het systeem biedt.
Voor zover ik kan zien bied het voor alles waar ik mee worstel een oplossing, en daarnaast nog veel meer.
Maar waar ik niet uitkom is hoe ik het systeem het beste kan gaan hosten.
Het gebruikt "internet technologie" en moet daarom in een website-achtige omgeving worden geplaatst en wordt benaderd via een internet browser.
In grote lijnen zie ik de volgende opties:
1 Speciale voor vtiger bedoelde hosting nemen
2 Bestaande hosting proberen aangepast te krijgen
3 Zelf hosten op aparte pc
4 Stand alone op een pc gebruiken
Optie 1 is denk ik voor mij de makkelijkste, maar ik wil me liever niet op die manier vast leggen.
Optie 2, dat ga ik wel even nakijken maar ik heb begrepen dat niet alle providers de benodigde aanpassingen in de configuratie kunnen of willen doen
3 Is de meest onafhankelijke maar ik moet er erg veel voor gaan bijleren. Bijleren op zich is best leuk maar dat zit me voor dit onderwerp eigenlijk net te veel in de hobby sfeer.
4 Heeft twee subopties, echt stand-alone of in een virtual machine.
In die virtual machine is het misschien nog mogelijk om de database te delen via dropbox oid, of het web en de virtual machine op meerdere pc's te draaien.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
svenh
svenh
Omdat mijn workflow na het gereed komen van een bestelling nogal rommelig is en daarom vaak niet goed verloopt en te veel tijd kost ben ik me gaan verdiepen in CRM (Customer Relation Management) software.
Ik heb net een proefinstalatie gedaan bij een website en ik ben blij verrast met de mogelijkheden die het systeem biedt.
Voor zover ik kan zien bied het voor alles waar ik mee worstel een oplossing, en daarnaast nog veel meer.
Maar waar ik niet uitkom is hoe ik het systeem het beste kan gaan hosten.
Het gebruikt "internet technologie" en moet daarom in een website-achtige omgeving worden geplaatst en wordt benaderd via een internet browser.
In grote lijnen zie ik de volgende opties:
1 Speciale voor vtiger bedoelde hosting nemen
2 Bestaande hosting proberen aangepast te krijgen
3 Zelf hosten op aparte pc
4 Stand alone op een pc gebruiken
Optie 1 is denk ik voor mij de makkelijkste, maar ik wil me liever niet op die manier vast leggen.
Optie 2, dat ga ik wel even nakijken maar ik heb begrepen dat niet alle providers de benodigde aanpassingen in de configuratie kunnen of willen doen
3 Is de meest onafhankelijke maar ik moet er erg veel voor gaan bijleren. Bijleren op zich is best leuk maar dat zit me voor dit onderwerp eigenlijk net te veel in de hobby sfeer.
4 Heeft twee subopties, echt stand-alone of in een virtual machine.
In die virtual machine is het misschien nog mogelijk om de database te delen via dropbox oid, of het web en de virtual machine op meerdere pc's te draaien.
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Multiplex op zijn mooist:
https://pastjekastje.nl Je kastje mooi op maat
https://www.svendingtray.com Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk:
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57420-beginnen-met-vtiger-crm-waar-zet-ik-het-neer-of-koop-ik-het-in/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag