• 0

Regelgeving b2b direct mail (post, géén email)

Ik ben aan het broeden op een b2b mailcampagne.

 

Ik wil nog even de regelgeving nalezen maar hoe ik ook zoek (HL en daarbuiten) ik vind alleen regelgeving over email en direct mail aan consumenten, niet over b2b post versturen.

 

Heeft een van jullie een link naar deze informatie?

 

Multiplex op zijn mooist:

https://pastjekastje.nl Je kastje mooi op maat

https://www.svendingtray.com Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk:

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet wel dat er een verschil bestaat in rechten bij bijvoorbeeld telefonische acquisitie. Het bel-me-niet register is puur gericht op consumenten (ofwel "natuurlijke personen"). Dat impliceert dat je niet-natuurlijke personen zoals BV's e.d. wel moet kunnen bellen.

 

Het lijkt mij dat wanneer dit geldt voor telefonisch contact, wat vrij indringend is, dat de regelgeving voor post veel soepeler is. Wellicht een idee om na te zoeken of het verschil maakt of het bestemd is voor een natuurlijke persoon of een rechtspersoon?

Wij bieden doeltreffende urenregistratie software voor het MKB en gratis urenregistratie software voor ZZP-ers en freelancers

Link naar reactie
  • 0

 

Gezien de vraagstelling (post, geen email) is het verwarrend. De KvK spreekt van een non-mailing indicator. Postvrij ondernemen!

 

De non-mailing-indicator

 

Bedrijven en organisaties kunnen voor directmarketingacties die ze per post doen adresbestanden opvragen bij de Kamer van Koophandel. Als u de non-mailing-indicator (NMI) activeert voor uw inschrijving in het Handelsregister, daalt het aantal papieren mailings dat u ontvangt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.